sport tracker

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Latasin sport trackerin. Huomasin että sinne ilmeisesti tallentuu muiden nähtäväksi lenkit mitä on tehnyt. Onko tosiaan näin vai pitääkö ne erikseen jakaa? Selasin sitä ja siinähän näky lähialueen lenkkeilijät. En kumminkaan haluis että mun lenkit näkyy yhtään kenellekkään.
 
Latasin sport trackerin. Huomasin että sinne ilmeisesti tallentuu muiden nähtäväksi lenkit mitä on tehnyt. Onko tosiaan näin vai pitääkö ne erikseen jakaa? Selasin sitä ja siinähän näky lähialueen lenkkeilijät. En kumminkaan haluis että mun lenkit näkyy yhtään kenellekkään.
Ei ne kai näy jos et kirjaudu. Ja käytönkannalta ei mun mielestä tarvi kirjautua.
 
vierailija
...Kun harjoitus on ohi, ja siin näkyy ne tiedot, nii muistaakseni siin vaiheessa voi täpätä suorituksen julkiseksi. Tai kenelle haluaakin sen näkymään.
Mulla on asetuksissa Piilotettu, niin siinä vaiheessa kun täppään sitä "väärin" merkkiä että tallentaa, niin mun suoritukset tallentuu oletuksena piilotetuks.
 
vierailerkimerkkiija
On se hirveetä jos jolleki muulle näkyy joku hikinen käppyrä tietokoneen ruudulla niin sitä pitää varjella. Varmaan kaikki alkaa sua stalkkaamaan ja kiinnostuu susta niin vietävästi, varo vaan pian tulee joku pervo!!

Ei vaan, naurattaa tää touhu. Niin suomalaista kulttuuria "mä en kerro mitään jos et säkään kerro mitä minusta kerrotaan". Jokku donkkarit jopa lauloi siitä.

Ttu aivan sama...




Latasin sport trackerin. Huomasin että sinne ilmeisesti tallentuu muiden nähtäväksi lenkit mitä on tehnyt. Onko tosiaan näin vai pitääkö ne erikseen jakaa? Selasin sitä ja siinähän näky lähialueen lenkkeilijät. En kumminkaan haluis että mun lenkit näkyy yhtään kenellekkään.
 

Yhteistyössä