strippaan rahoittaakseni opiskeluni

  • Viestiketjun aloittaja strippariopiskelija
  • Ensimmäinen viesti
strippariopiskelija
strippaan videokameran välityksellä, videopuhelinsovellusta käyttäen.
asiakkaitani ovat 25-50.vuotiaat miehet,osa perheellisiä, osa opiskelijoita, yrittäjiä.
DIldotan ja näytän oikeastaan kaiken vartalostani videolla,puhumme mahdollisia tuhmia ja mies voi pyytää minua läpimään pyllyä tai ildottamaan lujempaa yms. Useimiten saan orgasmin web camera shown aikana.
Mitään erikoisempia pyyntyjä ei ole tullut. Mustia pitsialusvaatteita, stay upeja, minihameita, hipstereitä, korkokenkiä.. Ei sne ihmeellisempiä.Anaaliseksi tottakai monia kiinnostaa ja skruittailu yms.
 
vierailija
strippaan videokameran välityksellä, videopuhelinsovellusta käyttäen.
asiakkaitani ovat 25-50.vuotiaat miehet,osa perheellisiä, osa opiskelijoita, yrittäjiä.
DIldotan ja näytän oikeastaan kaiken vartalostani videolla,puhumme mahdollisia tuhmia ja mies voi pyytää minua läpimään pyllyä tai ildottamaan lujempaa yms. Useimiten saan orgasmin web camera shown aikana.
Mitään erikoisempia pyyntyjä ei ole tullut. Mustia pitsialusvaatteita, stay upeja, minihameita, hipstereitä, korkokenkiä.. Ei sne ihmeellisempiä.Anaaliseksi tottakai monia kiinnostaa ja skruittailu yms.
Paljon maksaa sessio ja kauan kestää?
Onko vakioasiakkaita ja missä myyt palvelua?
 
vierailija
Onnittelut ammatin vallinnasta. On varmasti aivan paikallaan sinulle, kun kirjoittaminen vaikuttaa olevan sen verran haastavaa huomioiden kirjoitusvirheiden määrän ja laiskuuden aloittaa lauseet isolla kirjaimella. Ja mikäs siinä muutenkaan etenkin jos itse vielä nauttii touhusta ja kysyntääkin on riittävästi.
 

Yhteistyössä