Suomityttö + pakolainen Lidlin jonossa - kauhealle haisivat!

  • Viestiketjun aloittaja hyi.mikä.haju
  • Ensimmäinen viesti
hyi.mikä.haju
Olin Lidlissä kassajonossa ja edelläni oli nuori hieman ylipainoinen suomalaistyttö ja hänen seurassaan oli laiha pakolaisjätkä molemmat 16-18 vuotiaita.

Hyi helvetti miten pahalle ne haisivat!!!! Haju oli kuvottava ja oikein sain pidätellä henkeä. Eikö nuo osaa edes pestä itseään? Seukkaako noiden pakolaisten kanssa vaan "white trash" väkeen kuuluvat neitoset. Vielä kerran - HYI SAATANA!

Mistäkö tiedän että oli pakolainen? Tämä on pieni paikkakunta ja täällä kyllä kaikki tietävät että kuka on ja mikä on.
 
vierailija
Olin Lidlissä kassajonossa ja edelläni oli nuori hieman ylipainoinen suomalaistyttö ja hänen seurassaan oli laiha pakolaisjätkä molemmat 16-18 vuotiaita.

Hyi helvetti miten pahalle ne haisivat!!!! Haju oli kuvottava ja oikein sain pidätellä henkeä. Eikö nuo osaa edes pestä itseään? Seukkaako noiden pakolaisten kanssa vaan "white trash" väkeen kuuluvat neitoset. Vielä kerran - HYI SAATANA!

Mistäkö tiedän että oli pakolainen? Tämä on pieni paikkakunta ja täällä kyllä kaikki tietävät että kuka on ja mikä on.
Meilläpäin näkee harvoin matuja onneksi. Mutta missään ei näy kerralla niin montaa törkeän ylipainoista nuorta kantinaista kuin Lidlissä. MOT omin silmin ja todella usein
 
Minä ojensin kuulkaa tänään muovipussinivaskan viereiseltä kassalta "matulle".
Ei haissut tämä ihminen miltään, vaan kiitti ystävällisesti ja sanoin
"no problem" .


Mitä ihmettä tässä maassa oikein tapahtuu. Onko kaikki jotain persuapinoita.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä