SUURMIELENOSOITUS kiihkomamutusta vastaan!

  • Viestiketjun aloittaja SUURMIELENOSOITUS
  • Ensimmäinen viesti
SUURMIELENOSOITUS
Kaikki sunnuntaina Saloon vastustamaan pakolaisten vastaanottokeskusta!

Salon torilla sunnuntaina klo 15 järjestetään mielenosoitus Halikon sairaalaan suunniteltua vastaanottokeskusta vastaan.

Yksi järjestäjistä on salolainen Jani Salomaa, Salon perussuomalaisten varapuheenjohtaja, varavaltuutettu sekä sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsen. Salomaan Facebook-sivulleen tiistai-iltana luoma tapahtumailmoitus on saanut lyhyessä ajassa runsaasti huomiota, kertoo SSS (= Salon Seudun Sanomat).

Mielenosoituksen Facebook-sivulla Salomaa kirjoittaa:

"Tämä koskettaa meitä ensi sijaisesti Märyläiset, Salolaiset mutta tämä ei koske vain Salon seutua, vaan tällä annetaan vahvaa signaalia Suomen päättäjille. Forssa näytti esimerkkiä, toivottavasti me perässä! Suomalaisilla ei ole tähän touhuun varaa kun Suomalaisilta itseltään kaikki viedään ja velkaa otetaan. Toivoisin, että tätä jaettaisiin mahdollisimman laajalle!"

https://www.facebook.com/events/499780410189266/

Lähde:

http://mvlehti.net/2015/08/27/kaikki-sunnuntaina-saloon-vastustamaan-pakolaisten-vastaanottokeskusta/

KOKO SUOMI MUKAAN! TÄSSÄ EI TAISTELLA NYT VAIN YHDEN KAUPUNGIN MONIKULTTUURISTAMISPAKKOA VASTAAN, VAAN KOKO SUOMEN! SIKSI ON TÄRKEÄÄ, ETTÄ KAIKKI SUOMALAISET OSALLISTUVAT!
 
Lähiö mutsi
Hyvältä asialla ootte!!! Älkää päästäkö loisia sinne sinne vaan mistä on tullukki ei se meidän tehtävä oo niiden asumisia ja olemista täällä kustantaa vitun kiva mennä taas huomenna töihi ku tietää mihin veroeurot menee saatana!!!
 
vierailija
Hyvältä asialla ootte!!! Älkää päästäkö loisia sinne sinne vaan mistä on tullukki ei se meidän tehtävä oo niiden asumisia ja olemista täällä kustantaa vitun kiva mennä taas huomenna töihi ku tietää mihin veroeurot menee saatana!!!
En kannata itse maahanmuuttoa ollenkaan, mutta sen olen huomannut, että on helpompi elää ilman vihaa. Koetan keskittyä siihen, että monet turvapaikanhakijat ovat paenneet henkensä edestä ja oikeasti tarvitsevat apua. ... ei kyllä aina ole helppoa hyväksyä sitä, että joissain maissa on niin sairas meno, etteivät ihmiset voi elää siellä.
 
vierailija
En kannata itse maahanmuuttoa ollenkaan, mutta sen olen huomannut, että on helpompi elää ilman vihaa. Koetan keskittyä siihen, että monet turvapaikanhakijat ovat paenneet henkensä edestä ja oikeasti tarvitsevat apua. ... ei kyllä aina ole helppoa hyväksyä sitä, että joissain maissa on niin sairas meno, etteivät ihmiset voi elää siellä.
Älä viitsi lässyttää. Albaniasta tulee tänne lasteittain nuoria miehiä lomailemaan ja tienaamaan päivärahoja suomalaisten piikkiin. Lennot kotiinkin saavat vielä ilmaiseksi. Lisäksi työllistävät poliisia, kun tappelevat muiden kansallisuuksien kanssa.
 
vierailija
En kannata itse maahanmuuttoa ollenkaan, mutta sen olen huomannut, että on helpompi elää ilman vihaa. Koetan keskittyä siihen, että monet turvapaikanhakijat ovat paenneet henkensä edestä ja oikeasti tarvitsevat apua. ... ei kyllä aina ole helppoa hyväksyä sitä, että joissain maissa on niin sairas meno, etteivät ihmiset voi elää siellä.

Maahanpyrkijä on Ghanasta, maasta, jossa ei ole sotaa, ja Ghanaa ympäröivät turvalliset maat. Hän tuli Hollantiin elääkseen hollantilaisten veronmaksajien rahoilla.
Hän haluaa asunnon, hyvää ruokaa, ilmastoinnin ja katsella tv:tä.

http://mvlehti.net/2015/08/18/ghanalainen-haluaa-parempaa-palvelua-veronmaksajien-rahoilla-video/
 
vierailija

Yhteistyössä