Suvaitsevaiset keskustelevat maahanmuuttokriittisten kanssa:

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
''Senkin RASISTIT!''


maahanmuuttokriittinen yrittää puolustautua aina kun suvaitsevainen vetää henkeä:


Lopputulos on kuitenkin tämä:

''Monikulttuurisuus on RIKKAUS, maahanmuutto luo uusia työpaikkoja, Breivik oli myös terroristi, kyllä valkoinenkin mies raiskaa!! Raiskaus kestää 30 sekunttii mutta rasismi loppuelämän!!''


Samaan aikaan maahanmuuttajat taustalla:

''He he Mine dulla Suome, mine saada palju raha, naida pilu, vieda vaimo. He he he...andaka minun raha, mine palju lomalla, drinkki, seksi, pilu, naiset! Mine däälä koska sipila minut kutsua''



Samaan aikaan YLEn toimittaja joutuu seksuaalisen ahdistelun kohteeksi ja tekee siitä videon joka yritetään salata mutta se keretään julkaista jo MV lehdessä:

''Missä vitussa mun lapanen ja käsilaukku on???''
 
9MM
No sen verran nytten tästä kun täällä joku puhui rasmulaisista noh liityin sinne ja tänään ku nolin erimieltä asioista niin heti tuli sillain ole ntrolli ja en ole ainakaan heikäläisiä. heillä vähän sama ongelma kuin rajakeilla ei osata keskutella erimeilisten kanssa kun huudetaan trollia ja sun muuta ei kehittävää keskutelua kylläkää. jokainen suoltaa oman mielipiteensä kuuntelemtta tai lukematta sitä toista ..
 
9MM
ainiin pyydettiin positumaan ryhmästä kun otti niin koville vaikka en edes haukkunut ketään itse sain kyllä syyte ryöpyn niskaani joten katson heidät samanlailla vähän yli menneiksi asioissa
 
vierailija
ainiin pyydettiin positumaan ryhmästä kun otti niin koville vaikka en edes haukkunut ketään itse sain kyllä syyte ryöpyn niskaani joten katson heidät samanlailla vähän yli menneiksi asioissa
Joko sä nyt ymmärrät paremmin mitä maahanmuuttokriittiset tarkoittavat kun he puhuvat kuinka mahdotonta on yrittää keskustella itseään suvaitsevaisiksi kutsuvien kanssa ja erityisesti tuolla Rasmus ryhmässä?? Ei se ole mitään pilkkaamista vaan fakta. Kun ihmiset oppis erottamaan sen ettei suvakit ja rasistit eroa juurikaan toisistaan niin tässä maassa voitais vielä saada asiat kuntoon niiden puolella jotka ajattelee aivoillaan eivätkä pelkästään uneksi ja häröile.
 
9mmm
Joko sä nyt ymmärrät paremmin mitä maahanmuuttokriittiset tarkoittavat kun he puhuvat kuinka mahdotonta on yrittää keskustella itseään suvaitsevaisiksi kutsuvien kanssa ja erityisesti tuolla Rasmus ryhmässä?? Ei se ole mitään pilkkaamista vaan fakta. Kun ihmiset oppis erottamaan sen ettei suvakit ja rasistit eroa juurikaan toisistaan niin tässä maassa voitais vielä saada asiat kuntoon niiden puolella jotka ajattelee aivoillaan eivätkä pelkästään uneksi ja häröile.
niino selalstahn se on aina kun lauamt alkaa jattelmaan yhteisillä aivoilal terve krtiikki ei pure kumpaankaan ryhmään vaan eletään omassa täydellisyydessä. itse olen niin paljon kirjottanut ongelma kohdista ja elän sen mukaan tietty pitää aina updattaa välillä mut enään ei hirveesti oo itellä lisättävää millä tavoi voi parantaa kun olen niitä tuonnut jo esille miten. Loppu menisi omalta osalta jankkaukseksi ja sellaisesta keskutelua pidän puuduttavana itse . jankkaus ei ole mielestäni keskutelua jokaisen pitäisi oppia tulal vähän vastaan ainakin keskutelun tasolla että voitaisiin edes suht normaalsiti keskutella asiasta kui nasiasta.
 
vierailija
Rasmuslaiset ovat lähinnä mielenterveyspotilaita. Seksuaalisen ahdistelun uhriksi joutunutta tyttöä huoritellaan yms. "mukavaa". Ymmärrän toki, että joillakin menopausaali-iässä olevilla naisilla on vaikea ymmärtää, että matut tykkäävät eniten 10-14-vuotiaista tyttösistä, mutta jotain rajaa tuohonkin kirjoitteluun pitäisi saada. Olen ilmiantanut Rasmuksen FB:lle, mutta valitettavasti ei auttanut.
 
vierailija
Rasmuslaiset ovat lähinnä mielenterveyspotilaita. Seksuaalisen ahdistelun uhriksi joutunutta tyttöä huoritellaan yms. "mukavaa". Ymmärrän toki, että joillakin menopausaali-iässä olevilla naisilla on vaikea ymmärtää, että matut tykkäävät eniten 10-14-vuotiaista tyttösistä, mutta jotain rajaa tuohonkin kirjoitteluun pitäisi saada. Olen ilmiantanut Rasmuksen FB:lle, mutta valitettavasti ei auttanut.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
vierailija
Rasmuslaiset ovat lähinnä mielenterveyspotilaita. Seksuaalisen ahdistelun uhriksi joutunutta tyttöä huoritellaan yms. "mukavaa". Ymmärrän toki, että joillakin menopausaali-iässä olevilla naisilla on vaikea ymmärtää, että matut tykkäävät eniten 10-14-vuotiaista tyttösistä, mutta jotain rajaa tuohonkin kirjoitteluun pitäisi saada. Olen ilmiantanut Rasmuksen FB:lle, mutta valitettavasti ei auttanut.
Raiskatuksi pääseminen ei ole pelkästään nuorten oikeus :(
 

Yhteistyössä