Synnytin tiistaina,ja pääsin kotio torstaina...nyt kuumetta,ja kauhean kipeät jälki supistukset oli päivällä...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26533476:
no voisin ehkä hu soittaa viel synnärille,siel asiasta ainakin tietävät paremmin,kuin päivystyksen sairaanhoitajat..|O
Kuumetta siis oli 37.6..et pitäis olla mieluusti yli 38 tai lähemmäs 39..jotta pitäisi kunnolla huolestua...
miksi sinne ei voi soittaa tänään?siellä kuitenkin ollaan paikalla 24/7
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
flippo
Olisin kyllä itsekkin huolissani jo tuosta lämmöstä. Mittaile vähän väliä ja katso alkaako nousemaan. Yritä juoda mahdollisimman paljon ja levätä sen verran kun vaan on mahdollista. Onko siinä jälkivuodossa mitään poikkeavaa? Onko alavatsa kosketusarka?
 
"pieras"
No, kaikilla ei se järki päätä pakota, joten ei saa kiusata aapeetä! Huvittuneena seurailin tuolla odotus puolella kyseisen ihmisen päivittelyjä siitä kun sokerit oli aina koholla vaikka en ole syönyt kuin kebabin ja makkaraa ja herkkuja milloin mistäkin syystä... sitten itkee pelkojaan.
 
flippo
[QUOTE="pieras";26533488]No, kaikilla ei se järki päätä pakota, joten ei saa kiusata aapeetä! Huvittuneena seurailin tuolla odotus puolella kyseisen ihmisen päivittelyjä siitä kun sokerit oli aina koholla vaikka en ole syönyt kuin kebabin ja makkaraa ja herkkuja milloin mistäkin syystä... sitten itkee pelkojaan.[/QUOTE]

Etpähän vaikuta itse yhtään järkevämmältä.. :)
 
"hhh"
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen;26533534:
soitin nyt synnärillekin,ja käskivät seuraamaan tilannetta..ja ottamaan särkylääkettä. ja tarvittaessa päivystykseen..

eli luotan nyt noihin oon 3 eri numeroon soittanut ja kaikista sama neuvo:|
jos kivut muuttuu kovemmiks niin mee suoraan acutaan äläkä soittele :) tsemppiä.

p.s. kumpi tuli? minkä kokoinen? mulla on mennyt ihan ohi. ja onnea vauvasta :)
 

Yhteistyössä