Taas eilen minusta ajateltiin...

että mun lapset ovat mun siskokset. Jopa kahdessa paikassa Helsingissä. Ravintolassa kysyivät jopa paperit minulta ja sanoivat uskomatonta kun näytin henkilökorttia. Yleensä aina kysyvät minulta papereita, mutta eilen yksi sanoi että korkeintaan minulle voi antaa 18v ja yhdessä kaupassa myyjät kysyivät mikä ikäero on minulla siskojen kanssa, eivät uskoneet kun sanoin että ne ovat mun lapsia ja on mulla yht 4 lasta :confused::LOL:. Viimeksi kun oli Italiassa esikoisen kanssa, sama juttu, joka paikassa kaikki luulivat hänet siskoksi. Kaikist pahin mitä en unohda ikinä, kun terveyskeskuksessa yksi luuli että mun miehen lapsi on äiti mun lapsille ja minä sisko heille, puhumattakaan mun miestä aina ajattelevat mun isäksi. Kohtalotovereita? Miksi kun katson itseä peilistä niin näen jotain muuta?
 
vierailija
Minkä ikäisiä nuo lapsesi olivat???
Näin sen kuvasi jostain paikallislehden julkaisusta, enkä kyllä ainakaan sen kuvan perusteella sinua alaikäiseksi luulisi, vasn ihan normaaliksi nelikymppiseksi naiseksi. Ehkä kyse on enemmän köytöksestä ja pukeutumisesta. Jospa pukeudut nuorekkaasti ja käyttäydyt samoin?
 
vierailijattt
Kannattaisiko alkaa aikuistua eikä leikkiä teiniä? Se on äärimmäisen surullista kun aikuinen koittaa leikkiä nuorempaa kuin on. Toki itsellänikin pieni koko on joskus myyjiä ym hämännyt. Mutta kyllä mä aikuinen olennja siltä tahdon näyttää.
 
Minkä ikäisiä nuo lapsesi olivat???
Näin sen kuvasi jostain paikallislehden julkaisusta, enkä kyllä ainakaan sen kuvan perusteella sinua alaikäiseksi luulisi, vasn ihan normaaliksi nelikymppiseksi naiseksi. Ehkä kyse on enemmän köytöksestä ja pukeutumisesta. Jospa pukeudut nuorekkaasti ja käyttäydyt samoin?
en ole 40 :D, täytin juuri 30v, mun lapset ovat 11, 9, 4 ja 11kk
 
Kannattaisiko alkaa aikuistua eikä leikkiä teiniä? Se on äärimmäisen surullista kun aikuinen koittaa leikkiä nuorempaa kuin on. Toki itsellänikin pieni koko on joskus myyjiä ym hämännyt. Mutta kyllä mä aikuinen olennja siltä tahdon näyttää.
Miksi pitäisi aikuistua?

Kysymykseen vastan että en leikki teiniä, mutta ruokavaliosta pidän tiukkaa linjaa, kun pienikokeinen jo hyvinvoinnin takia haluan olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Nyynä
No et kyllä ainakaan nyt enää ihan parikymppiseltä näytä, eli ellei tuo 11-vuotias ole ennenaikaisesti vanhentunut, on kyse pukeutumisestasi ja käytöksestäsi.
Sama mieltä olen etten ainakaan mikään teini ole, mitä minusta ajatellaan, mietin onko syy se että olen laiha? 11 vuotias näyttää ihan 11 vuotialta. Tässä esim kuva minusta mitä otin eilen ja kyllä vaan näytän sen ikäiseltä mitä olen http://aijaa.com/PO8Pgb
 
vierailijattt
Miksi pitäisi aikuistua?

Kysymykseen vastan että en leikki teiniä, mutta ruokavaliosta pidän tiukkaa linjaa, kun pienikokeinen jo hyvinvoinnin takia haluan olla.
Vaikka kuinka hyvin voisit niin kyllä aikuisen tunnistaa. Paitsi silloin kun se aikuinen on päättänyt leikkiä teiniä, ja kerää itsetunnolle irtopisteitä "oletpas lapsen näköinen" kommenteista.

Ensikerralla osta vaatteet aikuistenbosastolta. Luovu teinimeikistä niin johan alat aikuiselta näyttää. Ja käyttäydy kuin aikuinen. Siitä se alkaa. Aikuinenkin kun on kaunis. Ei ikiteini
 
vierailija
Sama mieltä olen etten ainakaan mikään teini ole, mitä minusta ajatellaan, mietin onko syy se että olen laiha? 11 vuotias näyttää ihan 11 vuotialta. Tässä esim kuva minusta mitä otin eilen ja kyllä vaan näytän sen ikäiseltä mitä olen http://aijaa.com/PO8Pgb
No kyllä tuon perusteella näytät enemmän tytön äidiltä kuin siskolta. Tuo lippis nyt on vähän teinimäinen.
Olet muuten tosi samannäköinen kuin Suomen täydelliset venäläiset naiset -sarjan Regina.
 
vierailijartr
Sama mieltä olen etten ainakaan mikään teini ole, mitä minusta ajatellaan, mietin onko syy se että olen laiha? 11 vuotias näyttää ihan 11 vuotialta. Tässä esim kuva minusta mitä otin eilen ja kyllä vaan näytän sen ikäiseltä mitä olen http://aijaa.com/PO8Pgb
Ja vielä väität ettet leiki teiniä... päivän paras vitsi.

Kaunis olet, mutta lopeta teinixi-leikki. Nii olet kauniinpi. Meikit vähemmälle, lippikset kuuluu pururadalle etc.
 
  • Tykkää
Reactions: Tallaaja
Vaikka kuinka hyvin voisit niin kyllä aikuisen tunnistaa. Paitsi silloin kun se aikuinen on päättänyt leikkiä teiniä, ja kerää itsetunnolle irtopisteitä "oletpas lapsen näköinen" kommenteista.

Ensikerralla osta vaatteet aikuistenbosastolta. Luovu teinimeikistä niin johan alat aikuiselta näyttää. Ja käyttäydy kuin aikuinen. Siitä se alkaa. Aikuinenkin kun on kaunis. Ei ikiteini
Mikä on aikuinen osasto? Aikuisten osastolta olen jo ostanut vaateita teininäkin. Kyllä käytäydyn kuin aikuinen tietysti, vaikka välillä olen lapsellinen.
 
Ja vielä väität ettet leiki teiniä... päivän paras vitsi.

Kaunis olet, mutta lopeta teinixi-leikki. Nii olet kauniinpi. Meikit vähemmälle, lippikset kuuluu pururadalle etc.
Minulla ei ole meikkiä :O vain huulikiiltoa.

Lippikset pidän, sorry, mutta eilen kävelin niin paljon ostoksilla, että kaikist paras siihen on urheuluvaatteet ja lippis. Mun äitikin joka on 65 pitää lippiksiä, ihmettelen vain ajatelutapa. Miksi väkisin pitäisi olla se mitä ei ole?
 
E
Minusta olet kyllä ihan samannäköinen.
Ja joo, itsekin pidän kyllä lippiksiä, enkä ole ajatellut, että niissä mitään ikärajaa olisi. Tosin lippiksiäkin on erilaisia.
En ole yhtään. Meillä on aivan erilaiset kasvot, hänellä on isot minulla on pienikokoiset todellisuudessa, hänellä on lyhyt kaula, itsellä aika pitkä, pituus meillä on erilainen, kroppaa erilainen, olen pienempi mutta pidempi, silmät, huulet kaikki. Hiusvärin takia, voi olla sä ajattelet niin ja koska olen Virosta...tai ehkä kun olen ilman meikkiä ja hän ei käyttää meikkiä melkein ollenkaan?
 
Joo, vähän pienemmät silmät tuolla reginalla, mutta on teissä paljon samaa.
Hänen kanssaan voisitte olla sisaruksia.
Ok :D, no itse en näe mitään samanlaista, koska niin kuin sanoin, meillä kroppakin aivan erilainen, mitä ei kuvassa näy, puhumattakaan pään muoto ja muuta. Hiusväri vain on melkein sama, paitsi mulla pitkiä hiuksia tällä hetkellä, 60cm
 

Yhteistyössä