Tää palstan rasistipelle..

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On sellainen limainen vanha suomalainen mies, joka osaa vähän lukea ja vähän kirjoittaa. Sitä on kiusattu koko elämänsä koulussa, koska se on niin ruma. Nyt pönkittää omaa huonoa itsetuntoa + sitä faktaa, että ei oo ikinä saanut naista, kirjoittamalla kaksplussan mammapalstalle muka tärkeitä rasistisia juttuja.
 
vierailijasuvakkimamu
On sellainen limainen vanha suomalainen mies, joka osaa vähän lukea ja vähän kirjoittaa. Sitä on kiusattu koko elämänsä koulussa, koska se on niin ruma. Nyt pönkittää omaa huonoa itsetuntoa + sitä faktaa, että ei oo ikinä saanut naista, kirjoittamalla kaksplussan mammapalstalle muka tärkeitä rasistisia juttuja.

Niin on! Tiedän tapauksen. Haisee sillille ja valkosipulille, ei käy varmasti ikinä suihkussa! Sillä on kaikki sen vaatteet vanhoja ja rumia, niitä mitä sen äiti osti sille sillon, kun se vielä eli. HYI!
 
vierailijamamu
vierailijaggy
minä lähinnä nauran sille. se roikkuu päivät pitkät täällä netissä = sillä ei oo mitään elämää ulkopuolella. lukee mv-lehteä = aika idiootti pitää olla, että kaikkea paskaa uskoo, mitä vaan siihen kirjotetaan. ehkä sen pitäis vaan antaa olla. se ois varmaan sille kaikista hirveintä, kun kukaan ei huomiois mitenkään ja se jäis ihan yksin, jopa netissä. mut jooh... oon mäkin sitä mieltä, et kaksplussan pitäs tehdä tälle asialle jotain, viedä esim. poliisille.
 
vierailijajohanna
Aaaaaaa. Niin te puhutte tästä itselleen puhujasta. Sama tyyppihän nuo kaikki on tehnyt. Pommittelee palstaa täyteen, keskustelee itsekseen ja sitten itkee suvakkijuttua, mikäli joku kehtaa jutuistaan häiriintyä. Mä oon kyl vähän sitä mieltä, että tää ko. henkilö on henkisesti niin sairas, että pitäisi sen takia jättää huomiotta. Mutta niin, kyllä tänne ääntä mahtuu ja onhan tuo kerjännyt verta nenästään. Sääliks vaan käy. Siitä ei varmaan kukaan oikeesti välitä. Siks pitää olla niin vihainen ja kohdistaa vihaa heikompiosaisiin, eli pakolaisiin ja turvapaikanhakijoihin. Toki onhan hän itsekin aika heikoilla. Koska on niin sairas.
 
vierailija
Aaaaaaa. Niin te puhutte tästä itselleen puhujasta. Sama tyyppihän nuo kaikki on tehnyt. Pommittelee palstaa täyteen, keskustelee itsekseen ja sitten itkee suvakkijuttua, mikäli joku kehtaa jutuistaan häiriintyä. Mä oon kyl vähän sitä mieltä, että tää ko. henkilö on henkisesti niin sairas, että pitäisi sen takia jättää huomiotta. Mutta niin, kyllä tänne ääntä mahtuu ja onhan tuo kerjännyt verta nenästään. Sääliks vaan käy. Siitä ei varmaan kukaan oikeesti välitä. Siks pitää olla niin vihainen ja kohdistaa vihaa heikompiosaisiin, eli pakolaisiin ja turvapaikanhakijoihin. Toki onhan hän itsekin aika heikoilla. Koska on niin sairas.
Jaa kuten esim. nämä lapset?

http://uberuutiset.fi/2016/02/06/miksi-irakilaiset-sotilaat-ovat-meltolassa/
 

Yhteistyössä