Takaisin hullun ukon luokse! Jotkut on sit tyhmiä!!!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eräs nainen valitti monta, monta kertaa miten joutuu lähtemään vähän väliä pakoon väkivaltaista ukkoaan ja se mies on myös hajottanut tämän naisen omaisuutta. Akalla mustelmia vähän väliä jne. Mietti jo lähestymiskieltoakin äijälle. Olivat muutaman viikon erossa ja nyt taas puhuu miten "Laatuaikaa murun kanssa", "rakastan mun miestä". Ja kaikki on taas niin ihanaa ja täydellistä. Just just... Ei voi olla totta, luulisi että naisen perhekin puuttuisi tuohon jo? No, aikuinen ihminen saa valita kenen kanssa on, mutta jos järki ei toimi niin kyllä silloin täytyisi jo läheisten puuttua asiaan, ihan vaan tän uhrin parhaaksi kun ei itse näe omaa tilannettaan.
 
vierailijak
Ehkä ne sen naisen jutut ei olekaan sitten niin totta? Kai muuten lähtisi tuommoisesta suhteesta... Ehkä ne molemmat takoo toisiiaan ihan yhtälailla.
Olet jo niin vanha, että sinun on pakko tietää että osa ihmisistä elää tuollaisisa kierteissä: saa turpaan, valittaa huonoista oloista, saa turpaan, lähtee kävelemään, mies lirkuttelee takaisin, saa turpaan, valittaa huonoista oloista, saa turpaan, lähtee kävelemään...

Joillain tuo elämäntapa päätyy hautuumaalle..
 
Siinä tilanteessa on jotenkin niin sekaisin ja hajalla, ettei ajattele järjellä. Oma itsetunto ja arviointikyky on nollilla. Sitä on raivostuttavan turhauttavaa seurata vierestä kykenemättä tekemään asialle mitään. Ainoa, joka voi tilanteeseen vaikuttaa, on pahoinpidelty itse. Vähän sama loukku kuin masentuneella, joka ei jaksa hakea apua.
 
Olet jo niin vanha, että sinun on pakko tietää että osa ihmisistä elää tuollaisisa kierteissä: saa turpaan, valittaa huonoista oloista, saa turpaan, lähtee kävelemään, mies lirkuttelee takaisin, saa turpaan, valittaa huonoista oloista, saa turpaan, lähtee kävelemään...

Joillain tuo elämäntapa päätyy hautuumaalle..
Mikä juttu tää vanhaksi sanominen nyt oikein on? Olen 34, en mielestäni kovinkaan vanha.
 
vierailijak
Joo ei ku ihmetytti vaan...

En itseasiassa tunne ketään jolla olisi tuollainen parisuhde että kertoisi saaneensa turpaan ja palaisi aina kuitenkin yhteen.
Mutta tiedät hyvin että tuollaisia on olemassa. Ihan siinä missä alkoholisteja, narkkareita, raiskarita on puolison hakkaajia, ja heitä jotka menevät ees taas tuollaisessa suhteessa. Onhan näistä tehty leffojakin pilvin pimein.
 
Mutta tiedät hyvin että tuollaisia on olemassa. Ihan siinä missä alkoholisteja, narkkareita, raiskarita on puolison hakkaajia, ja heitä jotka menevät ees taas tuollaisessa suhteessa. Onhan näistä tehty leffojakin pilvin pimein.
Onhan niitä juu varmaan. Mutta sinäkin varmaan tiedät, että niitäkin on, jotka puhuu miehestä kauheita vaikka totuus on, että on itsekin kamala. Miehet vaan harvemmin avautuu siitä jos nainen vetelee turpiin.
 
MIKSI nainen keksisi noita juttuja? :eek: haloo?
Ilkeyttään?

Eikä välttämättä keksi, mutta saattaa suurennella ja saattaa jättää kertomatta ne puukkohipat ja vapaaottelut joita on itse aloittanut.

Ihan varmaan voi olla niinkin että joskus vaan nainen on väkivallan kohteena, mutta ei aina ole niin mustavalkoista. Ja sitten on niitä hulluja, jotka levittelee miehestä paskaa saadakseen myötätuntoa itselleen.

Ei voi tietää, miten asia on, jos ei ole itse katsomassa mitä niiden kotona oikeasti tapahtuu.
 
läheinen
Mun lähipiirissä asuu tollanen henkilö, joka asuu ukkonsa kanssa, vaikka ukko hakkaa sitä ja lapsia, tekee kaiken piinatakseen niitä, mutta tää tuttu ei lähe pois. Kesällä tapahtui sitten eräs juttu, sekopääukko teki melkein lopullista lapselleen, normaali ihminen ei niin tekis kellekään, etenkään omalle lapselle, mutta tää ihminen on kaikkea muuta kuin terve. No onneks viimein tää nainen ja lapsilauma pääsi siitä s*atanasta eroon, toivon mukaan pysyvästi.

Ei se oo niin yksinkertaista varmastikaan lähtee suhteesta, vaikka ulkopuolisen silmin se näyttää niin helpolta että "pakkaa kamas ja lähde." Voi olla uhkailua, kiristystä lapsilla ym. Kuten tässä mun läheisen tapauksessa oli. Vieläkin vaikka asuvat erillään, tää sairas sekopää kiristää vähän väliä. Millonhan ees lopettaa! Sille toivon vain kaikkea pahaa, on pilannut jo niiiiiiiiin monen ihmisen elämän.
 

Yhteistyössä