Tammikuun tähtöset 2017 **JOULUKUUSSA**

Tiiä niistä lopunajan merkeistä.... Mul on näitä vaivoja ollut,jäi flunssan alle tossa,mut nyt taas kolottaa ja pakottaa, painaa alas,vähän huono olo ja ruokahaluttomuutta. Ei kiinnosta mikään,etenkään kokkaaminen,mut pakkohan noi pojat on ruokkia. Mikään sosiaalinen ei innosta, haluisin vaan hautautua omiin oloihin sohvan nurkkaan ja olla yksin. Nii ja oon kauheen pahan tuulinen kokoajan, mies tykkää :whistle: sentään yöllä oon nyt nukkunu mut silti nukun myös päivällä... Loputon väsy. en muista edellisistä tällästä... On kyl sellainen olo että kypsä on,kaikin puolin.

Tästäkin tuli ihan omanapainen tilitys,oon pahoillani :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Mulla ei viimeksi pahemmin etukäteen supistellut, yhtäkään kipeetä supistusta ei ollut ennen vesien menoa, kunnolla supistukset alkoi tuntumaan joku 3 h vesistä. Lääkäri sanoi että todennäköisyys että käynnistyy samalla tavalla ku aiemmin on suuri. Se ois kyllä siinä mielessä hyvä että ainakin huomaa.. Muitakaan synnytystä ennakoivia merkkejä en muista. Mutta nyt on ihan eri lailla joko-joko-fiilis. Vaikka ei yhtään haittais jos ens vuoden puolelle ois. Tosin huomenna syntyville ois ainakin joka synttäreille ilotulitus taattu. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Sen verran piti vielä tulla jatkamaan että esikoinen on käynnistetty, mutta olin tosi auki jo valmiiksi ja kuitenkaan en ollu mitään ihmeellistä tuntenut(kovia suppareita tms) ja toinen poika kun tuli, niin yöllä vaan heräsin siihen paineen tunteeseen ja kaikki eteni kuin höyryjuna. Mitään ennakoivaa ei päivällä tai illalla ollut tuntunut... Ja tähän päivään mennessä en siis tiedä mikä on synnytyssupistus,vaikka aina sanotaan että kyllä sen sitten huomaa...niin mä en ilmeisesti kuulu siihen enemmistöön.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Oikein hyvää uutta vuotta kaikille!

Jos ei nyt ihan syöksyen päätä syntyä, niin meillekin taitaa tulla tammikuinen vauva, niin kuin oma fiilis on alusta asti ollut :p Sinälläänhän mitä vaan voi toki vielä tapahtua, mutta epäilen että tänään ainakaan.

Kohta voikin alkaa valmistella ruokia ja saunaa, sangen rauhallinen uusivuosi tiedossa siis. Tosin niin on ollut monet muutkin uv:t, oon ollut aina vapaaehtoinen töihin ja monta uutta vuotta onkin tullut vastaanotettua yövuorossa.

Täällä siis olo varsin hyvä, viime yönä sitä nukkui jo kohtalaisesti edeltäviin öihin nähden, jopa yhden 4h pätkän :ROFLMAO:

Musicro 40+0
 
Hyvää vauvantuoksuista uutta vuotta kaikille! :)

Täällä pieni flunssa on onneks jo helpottamaan päin, eikä onneks tullut kuumetta missään vaiheessa.

Ja sain kerrankin nukuttua yön kunnolla, nukahdin ikäänkuin vahingossa (menin sänkyyn tarkoituksena lukea kirjaa) mutta ei mennyt kuin muutama minuutti niin kuulemma jo nukuin.
Kympiltä nukahdin ja heräsin siinä ysiltä, että rapiat 11h unta ja kaks kertaa heräsin vessaan, joista kylläkin molemmilla kerroilla nakkaa muutaman supistuksen, mutta loppuivat kyllä yhtä äkkiä kuin tulivatkin.

Mutta nyt on tän päivän aikana tullut enemmän ja vähemmän ihan kunnon supistuksia.

Mutta uutta vuotta juhlitaan oikeen rennosti.
Käydään saunassa, ammutaan muutama raketti ja syödään. Siinäpä se.

Jaiks! Huomenna se sitten koittaa, laskettu aika ja tammikuu! Tää aika on menny ku siivillä.

Susanna & Pähkinä 39+6!!
 
Yhdessä tuolla ehdittiin hätähousuilla jonkin aikaa. Oikein paljon onnea tyttärestä!❤ perässä tullaan. :D rv 33+3 ja pieni pysynyt matkassa ;)
Voi ihanaa, hihkaise jos en hokaa kun syntyy, joohan?!!

Kiitos kaikille paljon onnitteluista, en malta odottaa että saadaan lisää vauvoja ketjuun :love:

Meidän rakkauspulla 2 vrk vanhana: http://aijaa.com/JZpDQE

Me päästiin keskiviikkona vihdoin kotiin, 1,5vkon sairaalassa olon jälkeen. Bilirubiiniarvot oli hieman koholla joten otettiin sinivaloa muutama päivä ja nyt kaikki ok! Kotona on ihanaa olla ja kaikki sujuu hyvin. Mies usein hereillä yösyötöillä kanssani ja muutenkin aktiivisesti mukana läsnä päivän rutiineissa.

Koiralla on herännyt emovietti ja ensitutustumisesta alkaen se on hyysännyt vauvan vieressä, välillä antaa pusuja ja vartioi. Jotenkin vain kaikki soljuu luontevasti.

Maanantaina tulisi mennä neuvolan terkkarille tikkien poistoon o_O:confused::whistle: ja jännittää superpaljon miten tuo haava vielä kestää sen, mutta kaipa ne ammattilaiset tietää mitä tekevät.

Ja tosiaan jotta en unohda; Hyvää UUTTA VUOTTA! <3
 
Heips! Ja Hyvää Uutta Vuotta kaikille! :)

Täällä on jännät paikat edessä ainakin muutamalla, kiva odottaa saadaanko uuden vuoden vauvoja tähän pinoon :rolleyes:

Meillä on mennyt päivät hyvinkin nopeaa. Jotenkin sitä elää ihan pumpulissa :whistle: Eilen käytiin ekaa kertaa vauvan kanssa kaupoilla, oli mullekin eka kerta pihalla synnäriltä kotoutumisen jälkeen. Hyvin meni reissu, Iisa nukkua posotti koko reissun ajan tyytyväisenä ;)(y)

Jotenkin tuntuu haikealta, että tästä vauvakuplasta pitää luopua, kun miehellä alkaa työt taas maanantaina :unsure: Onneksi äiti lupasi tulla meille muutamaksi yöksi ja lapsetkin on sit tässä niin ei tartte yksin jäädä päiviksi vauvan kanssa.

Me meinataan miehen kanssa viettää uutta vuotta ihan rauhassa kotosalla, miehen poika lähtee äidilleen tässä illalla vielä jahka hän kotiutuu työvuorosta. Varmaan katsotaan joku leffa ja syödään herkkuja. Ostettiin eilen jopa kuohuvaa ja punaviiniä (holittomia molemmat) Prismasta, niin saa vähän niilläkin kilistellä. ;)
 

Yhteistyössä