Tammikuun tähtöset 2017 **MEIDÄN KUUKAUSI!**

Laskettu aika tammikuussa 2017? Liity mukaan! :love::love:

Tiedot muotoon: laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi





Syntyneet

21.12.
RubyS ♡ TYTTÖ 3620g ja 51cm
23.12. Mariani ♡ TYTTÖ 3560g ja 49cm

1.1. Susanna#1 ♡ POIKA 3700g ja 52cm
1.1. Repa ♡ TYTTÖ 3482g ja 49,5cm
5.1. Musicro ♡ POIKA 3245g ja 51cm
8.1. annelski ♡ TYTTÖ
19.1. Anumarika ♡ TYTTÖ
20.1. Narana85 ♡ POIKA 4004g ja 52cm
22.1. Mimminkäinen ♡ TYTTÖ 3904g ja 54cm
22.1. emppuli# ♡ POIKA 3186g ja 50cm
30.1. haukkeli ♡ TYTTÖ

3.2. mamadread ♡ POIKA 3920g ja 50cm
5.2. Meri88 ♡ POIKA 3500g ja 52cm

Tammikuun tähtöset

31.12.
Musicro / 30 / 1. lapsi

1.1

Susanna#1 / 22 / SATKS / 3. lapsi / poikalupaus

4.1
annelski / 24 / KYS / 2. lapsi / tyttölupaus

6.1
narana85 / 30 / OYS / 1.lapsi / poikalupaus
Mariani / KOKS / 1. lapsi / tyttölupaus

9.1
Anumarika / KAKS / 3. lapsi

11.1.
Elisen / 29 / KYS / 2. lapsi / tyttölupaus

12.1
Repa / 36 / KOKS / 3. lapsi / tyttölupaus
Mimminkäinen / 31 / HYS / 2. lapsi / tyttölupaus

13.1
RubyS / 31 / SEKS / 3. lapsi / tyttölupaus

21.1
mamadread / 30 / NKL / 3. lapsi / poikalupaus

25.1
emppuli# / 25/ OYS / 4.lapsi / poikalupaus

29.1
Meri88 / ulkomailla / 2. lapsi / poikalupaus

31.1.
haukkeli / 28 / SEKS / 1. lapsi / tyttölupaus




Syntymäpäivän ja syntymämittojen veikkaukset:

Mariani: 20.12., 3500g ja 48cm
RubyS: 21.12., 4260g ja 53cm
mamadread: 25.12., 2700g ja 49cm
annelski: 27.12., 3100g ja 50cm
Repa: 2.1., 3300g ja 49cm
Susanna#1: 4.1., 3800g ja 52cm
Musicro: 7.1., 3900g ja 53cm
Narana85: 13.1., 3900g ja 53cm
Haukkeli: 21.1., 3200g ja 50cm
Meri88: 30.1., 3900g




Synnytyssairaalat:


E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
KOS(/H): Kätilöopisto (/Haikaranpesä), HKI
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
PS: Porvoon sairaala
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
SKS: Savonlinnan keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
Susanna, joko urakka on ohi? Ihanan kutkuttavaa syntyä uudenvuoden yönä... :rolleyes:

Kiitos myös vauvakuulumisista RubyS ja Mariani. Siitä se uusi arki lähtee. Mukavaa kuulla, että kaikki on lähtenyt sujumaan hyvin. Marianin pikkuinen on kovin suloisen näköinen! :love:

Niin se vaan tammikuu 2017 tuli, enpä olis ikinä uskonut pääseväni näin pitkälle.. Nyt tämä vois sitten kohtapuoliin vaikka syntyä. Ei mitään varsinaisia merkkejä, mutta alhaalla kävellessä ja välillä istuessakin niin mojova paine, että toivon tän olon kohta helpottavan. Puhumattakaan turvotuksesta! En todella jää ikävöimään turvonnutta olemusta, vaikka mahaa ja potkuja voikin alkuun olla ikävä.

Uusi vuosi vaihtui täällä rauhallisissa merkeissä sisätiloissa. Harkittiin keskustaan lähtemistä, mutta kun katsottiin telkkarista paljonko siellä oli ihmisiä, niin meinattiin, että järkevämpää jäädä kotiin. On ollut rentouttavaa viettää joulua ja välipäiviä esikoisen ja miehen kanssa kiireettä, mutta nyt kun arki kolkuttelee ovelle, niin vois sitä vaikka jonkun pienen ottaa kainaloon hoivattavaksi. :D

Mamadread ja itu 37+1 (JEEE! (y))
 
marianin pikkuinen on kyllä suloinen!

Ja mamadread on kyllä päässyt hyville viikoille!

Hah, mä olin jo ihan unohtanut tuon oman syntymäpäivä veikkaukseni :LOL: voi olla että sinne menee ja ylikin.

Meillä oli kanssa hyvin rauhallinen vuoden vaihde, ruokaa, saunaa ja keskiyön lähestyessä lähdettiinkin ajelulle raketteja katsomaan. Oli ihan hauskaa niinkin, ens aattona sitten taitaa olla ihan eri kuviot :)

Mulla on oikeastaan vielä aika hyvin malttia odotella vauvaa, välillä öisin sitä puhisee, kun hakee asentoa ja ravaa vessassa, että loppuis jo. Mut sit taas päivisin on hyvinkin seesteinen olo, eikä mitään kiirettä synnyttämään. En mä mitään tavaroitakaan oo vielä kassiin laittanut, vaikka piti eilen tehdä se :LOL:

Mutta sikäli kyllä vähän odotan, että tämä maha tästä katoaa, en oo erityisemmin nauttinut tästä muumin olomuodosta. Ja muutenkin, että sais vähän omaa kroppaansa takaisin, ihan vaikka vaan kyljen kääntö sängyssä ilman erityistä ajatustyötä kuulostaa niin houkuttelevalta :ROFLMAO: Tai selällään nukkuminen. Mahallaan nukkumisesta haaveilen ja paljon, mutta jos imetys onnistuu, niin se tuskin tulee lähikuukausina onnistumaan.. Ja kaiken kumartelun helpottuminen ym.. Pikkujuttuja sitä alkaa kaipaamaan.. Ja toisaalta kaipaan myös vähän jo niitä "omia vaatteita", ettei aina oo näissä samoissa missä viime viikot on menneet. Saa ainakin muutamat housut enemmän käyttöön.
 
1.1.2017 klo. 00:18
3700g & 52cm

Hänellä oli hyvin kiire maailmaan.

Urakka oli hyvin nopeasti ohi. Me ei ehditty synnärillä olemaan kuin se reilu 40minuuttia kun poika syntyi.
Joten siis hällä oli hyvin kiire. :)
 
Onnea Susanna!

Meille syntyi myöskin uudenvuoden päivänä kello 10.47
Tyttö 3482g ja 49,5cm
. Synnytyksen kesto puolituntia, mutta vedet meni kotona ja ehdittiin hyvin sairaalaan ennen kuin supistuksia alkoi tulla. Ensimmäinen yö meni valvoessa, hieman kärttyisä neiti..... Muuten kaikki hyvin!
 
Paljon onnea Repa!!! :love:
Nyt niitä vauvoja sitten alkaa tulla.. :) mulle ei, kaikki tuntemukset siitä että kohta tulis, on kadonnut. Eilen siivottiin joulu pois, imuroin, pesin lattiat ja kävin tallilla heiluttamassa talikkoa. Koko ajan ollut niin varma että ei tule vauva loppuun asti pysymään niin nyt ilmeisesti ei olekaan mikään kiire ulos.. Ei sillä, olo alkaa olla paras mitä kuukausiin, ei satu niin on ihan kiva touhutakin kun kerran pysty
 
Onnea Susanna ja Repa! :love:

Mimminkäinen
sama täällä! Ei merkin merkkiä että ulos oltaisiin tulossa :LOL: lauantaina oli jo vähän lupaavaa kipuilua alavatsalla sekä alaselän puolella (en kyllä osaa sanoa oliko kuitenkaan supistelua vieläkään) mutta se meni sitten ohi sunnuntaihin mennessä.

Vuosi vaihtui oikein mukavasti miehen velipoikien sekä kälyn kanssa ja myös miehen vanhemmat oli meillä syömässä alkuillasta :)

Musicro minä kanssa kaipaan jo omia vaatteita! Mikään kun ei meinaa enää mahtua päälle niin alkaa ärsyttää viikosta toiseen samoissa vaatteissa kulkeminen :rolleyes:

Mamadread on saanut kyllä ihan huiput viikot kasaan! (y):)

Kukas se onkaan sitten seuraavana vuorossa? :)

Narana 39+3
 
Onneksi olkoon uusista nyyteistä Susanna ja Repa!

Oon käynyt täällä lukemassa monesti päivään onko joku muukin synnyttänyt, mutta en oo jaksanut kirjautua. :D

Täällä vielä yhdessä kasassa. Eilen tosin tein paremman siivouksen, lumitöitä ja lenkilläkin kävin, sekä vielä saunassa. :D Nyt on sellainen olo että vain ne supistukset puuttuu...jospa ne ei ois kaukana. On ihminen ihmeellinen, oikein haluaa kun kuuta nousevaa ne kipeät supistukset. :D ;)

Meidän neiti puhuu masulle usein että vauva, sinä haluat jo syntyä, haluathan. :D <3

Miehen veikkaus on että syntyy huomenna, sano jo aikoja sitten. Saas nähä pitääkö paikkaansa. :)

39+5 <3
 
Onnea paljon repa! :love:

Minusta on tullut näköjään päivänukkuja, yöt menee harakoille. Viime yönäkin menin klo 23 sänkyyn, ja kun kello tuli 4:30 olin herännyt neljästi vessaan, enkä enää tuon puoli viiden jälkeen saanut unta. Sittenhän sitä oli jo kahdeksan jälkeen aika valmis aamu-unille, joita nukuinkin reilut 4h o_O Toisaalta samahan se nyt on millon nukkuu, kunhan nukkuu, mutta menishän nuo yöt nopeemmin jos nukkuis silloin.

Mä kans kattelin lähipiirin veikkaamia syntymäaikoja, ja aika näihin päiviin osui monet veikkaukset. Mun oma äiti tais olla viimeinen 12.1 veikkauksensa kanssa, osuu varmaan lähimmäs totuutta :ROFLMAO: Ei supistuksen supistusta, mies alkaa jo olla vähän kierroksilla.

Musicro 40+2
 
Onnea Repa! :love: Tais olla helppo synnytys kun meni noin nopeasti? Ehditkö/halusitko ottaa mitään kipulääkettä?

Onpa ihanaa kun alkaa vauvoja tulla. Kivaa päästä päivittämään syntyneiden listaa ja ihanaa, että kaikkiene synnyttäneiden nyytit on päässeet turvallisesti ja terveinä maailmaan. :love::love:

Mulla tuli eilen kivuliaita supistuksia useamman tunnin ja sitten loppuivat. :cautious: Yökin meni harakoille kun valvoin kolmesta eteenpäin kuulostellen omaa kroppaa, että tuleeko lähtö vai ei. No, ei tässä yli kuukautta varmaan mene... :LOL:
Mun oma veikkaus 25.12. on ylittynyt jo viikolla. Uusi veikkaus vois olla tän viikon lauantai. Jostain syystä musta tuntuu, että tämä ois lauantain lapsi. :X3:
Täälläkin mies on kyllä tosi levoton, varsinkin eilisen jälkeen... :D

Vaatekaapin perukoille hautautuneet vaatteet ja kunnolliset talvitakit houkuttelee kyllä jo. Mulla menee takki nipin napin kiinni ja se ei ole mikään kovin lämmin... Mutta vikat viikot saa nyt luvan mennä vaikka ilman takkia. Rahaa on mennyt jo ihan tarpeeksi...

Mamadread ja itu 37+2
 
Voi ihania vauva uutisia:love::love: onnea teidän perheille! Repa voiha se olla että vauvaa kiukutti nopean synnytyksen takia, oon kuullu että monia vähä kiukuttaa ku on nii äkkiä maailmaan tupsahtanu..
Hhe, kun noita teidän nopeita synnytyksiä kuuntelee ni alkaa kyl oma mietityttää ku esikoinenkin tupsahti nii äkkiä maailmaan.. mut toisaalta sellai fiilis, että ku luulee toisenkin tulevan nopeeta ni meneeki ikuisuus synnärillä:eek:

Huomaa kyl että itekki aina vaa enempi odottaa vauvaa syntyväks ja selvästi sellai fiilis, että jotain puuttuu meidän perheestä:barefoot:

Meri 36+1:love:
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Mulla on mamadread sama talvitakin ikävä :LOL: Ainoa mikä päälle mahtuu, on yks villakangastakki, sekin vaan näyttää vähän koomisen lyhyeltä kun ei mallinsa puolesta oo ehkä raskaustakiks suunniteltu. Mutta päätin, etten viitsi rahaa takkiin laittaa jos vain tuolla pärjään. Ja sain kuitenkin vielä viikolla 35 mun lämpimimmän takin vetskarin kiinni (vähän naftisti kyllä), niin uskoisin mahtuvani siihen aika pian synnytyksen jälkeen.
Miehen takkeihin sen sijaan hukun edelleen :ROFLMAO: muutamaan otteeseen kokeilin sitäkin, mutta ei xs-kokoisen naisen hartiat kanna xl-kokoisen miehen takkia vaikka olis kuinka iso maha :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Kiitokset onnitteluista!

Repa, suuren suuret onnittelut!

Me päästään tänään kotiin, heti kun mies saapuilee hakemaan.
Vauva on tarkastettu ja kaikki erittäin hyvin, samoin mulla.

Imetys on lähtenyt erittäin hyvin käyntiin ja painokin on pysynyt hyvänä.

Vaikka kolmas on kyseessä, niin on tää jälleen niin uutta ja ihmeellistä. Mutta niin ihanaa.

Tänään on esikoisen syntymäpäivä, 4 vuotta sitten syntyi esikoisemme ilostuttamaan meitä.

Susanna & Poju
 
Eilen kävimme neuvolassa ja 14 kpl tikkejä otettiin pois. Tuo jännitti niin paljon mutta onneksi vain vähän nippasi eli ihan turhaan jännitin. Vauvan paino on noussut synnäriltä lähdön jälkeen 200g ja kuulemma syödään juuri sopivasti. Tuli jotenkin huojentava olo kun toki sitä näin alkuun miettii mikä on tarpeeksi ja mikä ei.

Tänään piti hakea tuttipulloa pari lisää kun ei neidille kelpaa kun nuo Avent pullot :p osaa näköjään vaatia pienestä pitäen. Tosiaan meillä mennään aika pitkälti pulloruokinnalla. Lohtutissille pääsee aina kun haluaa.

Tänään vein myös virallisen nimenrekisteröinti-ilmoituksen maistraatille, kuulemma huomenna kirjattu viimeistään järjestelmään <3

Kovasti täällä muiden vauvauutisia odotellaan ja päivittäin tarkkaillaan..kuka mahtaa ollakaan seuraava?!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Onneksi Meri edelliset synnytykset ennustaa kai aika hyvin seuraavia ellei oo sit joku erityistilanne. Eli etköhän sä pääse tälläkin kertaa nopealla toimituksella. :D Ainakin mulla toka synnytys oli myös nopeampi kuin eka, saa nähdä millainen tämä tuleva nyt sitten on.

Tää takkitilanne ei näytä yhtään helpottavan kun on luvattu ihan kamalia pakkasia. :cautious: Mulla siis ainoa päälle mahtuva takki on ohut villainen syystakki, jossa on kaksi riviä nappeja. Maha mahtuu juuri ja juuri sisään kun kiinnittää alempaa napit "väärin", mutta tuuli pääsee sit helposti helmasta sisään. No, jospa tämä ongelma saisi pian ratkaisun. :rolleyes:

Tänään iski joku totaaliturhautuminen tähän oloon. Makuuasennossa närästää, istuessa selkää särkee ja kävely/seisominen vihloo. Mitään tekemistä ei meinaa enää 10 viikon kotona loikoilun jälkeen keksiä. Onneksi iltaa kohti on jo ollut parempi mieli, onhan tässä vauvalla vielä monta viikkoa aikaa tulla ihan omaan tahtiin. Jotenkin sitä vaan oli niin valmistautunut, että hän tulee jo joulukuussa, että nyt tää odottaminen on ihan tuskaista. Täytynee suunnata ajatuksia muualle.

Onpa kiva kuulla teidän kuulumisia Mariani! Päädyittekö pulloon tytön valinnasta? Hienosti hän on kasvanut! :love: Olittepa nopeita nimen kanssa. Mulla on aina mennyt useampi kuukausi. Joko teillä on nimiäis/ristiäispäivä päätettynä? Aiotteko pitää nimen salaisuutena siihen asti?

Susannalle kaikkea hyvää kotiutumiseen. Kiva, että kaikki on lähtenyt hyvin käyntiin.

Mamadread ja itu 37+3
 
  • Tykkää
Reactions: Meri88 ja Mariani
Sama takki asia on täällä huolena kun yksikään ei ole mennyt enää kuukauteen kiinni :rolleyes: tänään on ainakin täällä ollut melko kylmä ilma jo joten piti laittaa kaksi kaulahuivia, toinen kaulaan ja semmoinen iso roikkumaan tuohon mahan eteen :LOL: jospa tästä "ongelmasta" tosiaan päästäisiin piakkoin :) jostain luin juuri että yleisin päivä jolloin vauvat syntyy olisi 40+2.. sunnuntaita siis odotellessa ;):ROFLMAO: noh, torstain neuvolassa voisi vähän jo kysellä että koskas sitä vois ajatella käynnistelyä jos ei itekseen ala mitään tapahtua.

Kiva kuulla synnyttäneiden kuulumisia :love: melko nopeat taisi olla molempien uuden vuoden vauvojen syntymät? :)

Melko tylsäksi alkaa kyllä aika käymään mutta silti ei ole ollut yhtään päivää että töihin olisi ikävä :D netflix on kyllä loisto keksintö valvottujen öiden aikana. Mutta jospa se odotus pian päättyisi ja tulisi sisältöä päivään eri tavalla :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Mariani
Onnea Susanna ja Repa uuden vuoden vauvoista! :love:
Tosi nopeaa toimintaa ollut teillä kummallakin ;)

Missäs päin asuitkaan Mariani? Tai siis olitko ihan Suomesta kuitenkin? Mietin vain että todella hätäiseen oot saanut tuon nimiasian hoitoon. Meidän täytyy vielä odotella isyysasiat kuntoon ennen kuin saa nimiasiat viralliseksi :whistle:

Teille, jotka kaipaatte talvitakkejanne, voin kertoa lohdutukseksi, ettei se niin helppoa ole täälläkään, vaikka synnytyksestä tulee huomenna kaksi viikkoa täyteen. Mulla on jo kaikki raskauskilotkin tippuneet ja itse asiassa vähän päällekin, kun vaaka näytti eilen himpan yli -10kg. Raskauskiloja tuli siis neuvolakortin mukaan vain 6,8kg (y) Ja silti huomasin tänään, että takki kinnaa tuosta leikkaushaavan ja lantion kohdalta vaikkei sitä tehnytkään ennen raskautta :cautious: Et vissiin kroppa vähän kuitenkin muuttanut malliaan raskauden aikana :whistle:
Ja ei se nukkuminenkaan oo helpottanut vielä, kun pitää tuota haavaa varoa :mad: Mut pikkuhiljaa parempaan päin ;)
 
Suuret onnittelut vauvansa saaneille <3

Mä kävin synnytystapa arviossa ja ei ole mitään estettä alatiesynnytykselle. Jos tulee kovaa arpikipua niin lääkäriin ja synnytyksessä tietenkin tilanteen mukaan mutta alakautta lähdetään yrittään ja toivotaan että leikattu kohtu kestää, lääkärin mukaan pitäisi siis kyllä kestää :)

Painoarvio 36+5 oli 2,5kg joten siro tyyppi on mutta jos paikkansa pitää ja samaa tahtia vielä kasvaa niin voi olla että joudun ekaa kertaa yli 3 kilosen ponnistaan jos täysiaikaiseks menee :D kova homma ollu saada nuo alle kolmikilosetkin ulos mutta ehkä mun mahassa on siks siroja vauvoja kasvanukki.

Alkaa kyllä käydä olo malttamattomaksi ja jotenki hermostunu olo koko ajan, kai sitä vaan odottaa ja jännittää synnytystä vaikka ei ihan vielä tarviskaan syntyä. Mutta ihanaa olis jos itestään kumminki ennen laskettua käynnistyis ja menis synnytys yhtä nopeaa ku edelliset :) tietenki sairaalaan haluan ehtiä! Meiltä puolen tunnin matka ja viimeks ku oon normisti synnyttäny ehdin reilu tunnin olla sairaalassa että pitää kyllä tajuta ajoissa lähteä...

Ottakaahan rauhallisesti te sektiohaavaa parantelevat! Mulla ainaki oli pitkään kipeä ja sitä kannattaa kyllä varoa ja välttää painavien nostamista, kiertoliikkeitä ym. mitä neuvotaan jotta ei saisi ikäviä kiinnikkeitä arven alueelle. Mulla varmaan just ne kiinnikkeet nyt kipuilee ja oon ymmärtäny että jos niitä kovin tulee niin voi kipuilla ilman raskauttaki. Joten kannattaa kyllä ottaa niin rauhallisesti kun vauvan kanssa voi :)

Täälläkin nyt täysiaikanen vaavi, tasan 37+0 <3
 
Malttia kaikille sinne viimeisille metreillä,kohta pääsette tositoimiin (y)

Täällä siis eilen kotiuduttu,oma vointi muuten hyvä mutta hiukka heikko,hutera... En tiiä miks, en ole kauheesti menettänyt verta tms. Syödä ehkä pitäisi enemmän.
Tytti nukkuu tosi paljon, rauhoittui ekan vuorokauden jälkeen mikä meni itkeskellessä. Nyt on tosi rauhallinen ja hyvä uninen.. Vielä :rolleyes: se vaan että suosittelivat jo laitoksella et heräteltäis syömään kun nukkuu niin pitkiä pätkiä... Ei vaan oikein syö jos on yhtään uninen. Mutta sit kun syö,syö kyllä kunnolla ja useita kertoja. Syöttöpunnitus oli hyvä synnärillä, lähtöpaino myös joten itse en vielä olis moksiskaan... Maanantaina tulee nlasta kotikäynnille, sitten selviää asian laita.
Mutta muuten kaikki on hyvin,imetys sujuu hienosti ja maitoa riittää (y)
 
Onneksi Meri edelliset synnytykset ennustaa kai aika hyvin seuraavia ellei oo sit joku erityistilanne. Eli etköhän sä pääse tälläkin kertaa nopealla toimituksella. :D Ainakin mulla toka synnytys oli myös nopeampi kuin eka, saa nähdä millainen tämä tuleva nyt sitten on.

Tää takkitilanne ei näytä yhtään helpottavan kun on luvattu ihan kamalia pakkasia. :cautious: Mulla siis ainoa päälle mahtuva takki on ohut villainen syystakki, jossa on kaksi riviä nappeja. Maha mahtuu juuri ja juuri sisään kun kiinnittää alempaa napit "väärin", mutta tuuli pääsee sit helposti helmasta sisään. No, jospa tämä ongelma saisi pian ratkaisun. :rolleyes:

Tänään iski joku totaaliturhautuminen tähän oloon. Makuuasennossa närästää, istuessa selkää särkee ja kävely/seisominen vihloo. Mitään tekemistä ei meinaa enää 10 viikon kotona loikoilun jälkeen keksiä. Onneksi iltaa kohti on jo ollut parempi mieli, onhan tässä vauvalla vielä monta viikkoa aikaa tulla ihan omaan tahtiin. Jotenkin sitä vaan oli niin valmistautunut, että hän tulee jo joulukuussa, että nyt tää odottaminen on ihan tuskaista. Täytynee suunnata ajatuksia muualle.

Onpa kiva kuulla teidän kuulumisia Mariani! Päädyittekö pulloon tytön valinnasta? Hienosti hän on kasvanut! :love: Olittepa nopeita nimen kanssa. Mulla on aina mennyt useampi kuukausi. Joko teillä on nimiäis/ristiäispäivä päätettynä? Aiotteko pitää nimen salaisuutena siihen asti?

Susannalle kaikkea hyvää kotiutumiseen. Kiva, että kaikki on lähtenyt hyvin käyntiin.

Mamadread ja itu 37+3
Josko teille kohta pieni jo syntyisi ;)

Nimi on ollut päätettynä pidempään ja se ollut käytössä heti syntymästä asti. Julkisesti ei olla sitä vielä julistettu, mutta ihan läheiset sen tietävät jo. Kastejuhla pidetään 4.2, tänään juuri varasin päivän papin kirkon ym. Meillä kävi niin että synnäriltä järjestelin asuntolainaa ja tein kaksia asuntokauppoja heti kotiin päästyä ja nyt muutto edessä helmikuun puolessa välissä jo joten siksi ei aikaa ihmetellä! Huh huh!!!

Lähinnä koska sektioitiin aika ajoissa ei maitoa tullut vielä tarpeeksi ja oli pakko ottaa pullo käyttöön jotta saatiin biliarvot kohdalleen. Nyt tietty tulee mutta vauva haluaa vaan lohtutissiä joten pullolla mennään :) ainakin saa tarpeeksi syödäkseen eikä tarvitse murehtia siitä enää. Meinasi meinaan jo tulehduksen lykätä niin ei passaa leikkiä.
 

Yhteistyössä