Tapailemani varattu mies mököttää, kun sai tietää

  • Viestiketjun aloittaja vierailijafds
  • Ensimmäinen viesti
vierailijafds
että olen käynyt treffeillä.

Äh, en tiedä mikä muhun meni kesällä! Hullaannuin työkaveriin, joka on minua 15 vuotta vanhempi ja vieläpä varattu. Tavattiin joku neljä kertaa siten, että käytiin lounaalla yhdessä ja muutaman kerran suudeltiin. Mies olisi halunnut enemmän, mm. viestitti kerran että hänen vaimonsa on reissussa muutaman yön... Minulla on kuitenkin periaate, että varatun kanssa en harrasta seksiä (toisaalta aiemmin periaatteeni oli, etten varattuun koske).

Nyt näin tuon pariskunnan yhdessä eräässä kokouksessa ja silloin oikeastaan realisoitui, etten voi jatkaa näin. En halua tehdä tälleen sen miehen vaimolle enkä itse halua tällaista salasuhdetta. Tuo mies tosin kertoi, että haluaa erota vaimostaan, mutta ei ole konkreettisesti tehnyt koko aikana mitään asian eteen.

Mies laittoi viikonloppuna minulle sähköpostia, jossa kysyi että haluisinko vielä tavata. Vastasin, että mietin asiaa ja kerroin käyneeni treffeillä. Sen jälkeen miehestä ei ole kuulunut mitään ja hän on ollut tosi mököttävän oloinen.

Jotenkin naurettava koko juttu. Varattu ukko, joka lupailee vaikka mitä että pääsisi pöksyihin. Ja on vielä mustasukkainen kun kuulee minun, vapaan naisen, käyneen treffeillä :D Olkoot mokoma ukko!
 
vierailija
Uskoitko sinä sen, että hän haluaa erota vaimostaan? Yleensä se on vain keino saada nuori nainen sänkyyn. Miksi sitoisit itsesi itseäsi huomattavasti vanhempaan mieheen?
Ja vielä työkaveri. Kun repivä ero sinun ja tämän miehen välillä tapahtuu ja mies palaa vaimonsa luokse, niin jätätkö sinä työpaikkasi?
Onko miehellä lapsia?
 
vierailija
En nyt muuhun puutu kuin tähän. Siis mitä väärää on olla parisuhteessa vanhemman miehen kanssa? Mä olen avoliitossa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa enkä ymmärrä mitä kamalaa tässä nyt on.
Well, vaikka se että mies on varattu. Olisikos siinä hyvä syy jättää mies noteeraamatta. Varsinkin, jos sillä on vielä lapsiakin.

Ja mun vanhemmilla oli just toi 15 vuoden ikäero.
 
viera.s
Eiköhän ollut ihan tarkoituksesi saada mustasukkaisuutta aikaan, vai miksi ihmeessä treffeistä kerroit? Eihän ne tälle varatulle miehelle kuulu mitenkään. Ja jos kerran jo päätit antaa asian olla, miksi kerroit miehelle miettiväsi vielä, haluatko hänet tavata?
 
aaapeee
Uskoitko sinä sen, että hän haluaa erota vaimostaan? Yleensä se on vain keino saada nuori nainen sänkyyn. Miksi sitoisit itsesi itseäsi huomattavasti vanhempaan mieheen?
Ja vielä työkaveri. Kun repivä ero sinun ja tämän miehen välillä tapahtuu ja mies palaa vaimonsa luokse, niin jätätkö sinä työpaikkasi?
Onko miehellä lapsia?
Miehellä on lapsia, mutta he ovat jo aikuisia eivätkä ole tästä nykyisestä liitosta. Alkuun uskoin, että hän haluaa erota vaimostaan, mutta en enää. Repivää eroa minun ja tuon miehen välillä ei tule, koska nyt pystyn näkemään hänen kuvionsa.
 
aaapeee
Eiköhän ollut ihan tarkoituksesi saada mustasukkaisuutta aikaan, vai miksi ihmeessä treffeistä kerroit? Eihän ne tälle varatulle miehelle kuulu mitenkään. Ja jos kerran jo päätit antaa asian olla, miksi kerroit miehelle miettiväsi vielä, haluatko hänet tavata?
Siis kirjoitin kyllä muutakin kuin vain nuo. Kirjoitin alkaneeni pohtia, millaisen parisuhteen itse haluan, kun näin hänet vaimonsa kanssa. Tämän vuoksi kirjoitin myös, että minun täytyy pohtia haluanko tavata enää. Ja kirjoitin haluamastani parisuhteesta ja vapaudesta siihen liittyen ja siksi myös treffeistä. Suoraan sanottuna en uskonut, että hän nyt minusta voisi olla mustasukkainen, koska emme ole sen tiiviimmin tapailleet.
 
Kuulostaa just sellaselta ällöttävältä gubbelta, joka haluaa "omistaa" useamman naisen, mutta ego ei kuitenkaan kestä sitä, että näillä naisillakin olisi muita virityksiä.
Sinä ja miehen vaimo ette välttämättä ole edes ainoita naisia kuvioissa, vaan voi olla vielä joku muu tai muitakin.

En olisi missään tekemisissä tollasen häntäheikin kanssa.
Hoitaisin vaan pakolliset työhommat yliasiallisesti ja that's it.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailija
Well, vaikka se että mies on varattu. Olisikos siinä hyvä syy jättää mies noteeraamatta. Varsinkin, jos sillä on vielä lapsiakin.

Ja mun vanhemmilla oli just toi 15 vuoden ikäero.
Opettele lukemaan. Mä en puhunut nyt mitään tuosta ap:n tapailemasta miehestä tai ylipäätään varatuista miehistä. Sä sait kuulostamaan suurelta virheeltä sen jos menee sitoutumaan vanhempaan mieheen. Mä puhuin nyt pelkästään tuosta ikäerosta etkä sä osannut siihen vastata.
 
Ja sori nyt vaan, mutta värikäs parisuhdehistoria jo pelkästään kertoo mulle paljon.
Ei anna kovin luotettavaa ja tasapainoista kuvaa sellanen meininki, että on useampia ex-kumppaneita, osan kanssa lapsia jne.

Toki tuo on vaan arvokysymys ja siitä kiinni, mitä itse hakee.
Ite vaan haluan kiertää kaukaa sen ihmistyypin, jolle parisuhde on jokin kulloisenkin tarpeen tyydyttäjä eikä elämänkumppani, ja sitten halutaan vielä jokaisen kanssa naimisiin ja ehkä lapsiakin.
Noh, onneksi saa valita.
 
  • Tykkää
Reactions: Peyote
vierailijavtu
Ja sori nyt vaan, mutta värikäs parisuhdehistoria jo pelkästään kertoo mulle paljon.
Ei anna kovin luotettavaa ja tasapainoista kuvaa sellanen meininki, että on useampia ex-kumppaneita, osan kanssa lapsia jne.

Toki tuo on vaan arvokysymys ja siitä kiinni, mitä itse hakee.
Ite vaan haluan kiertää kaukaa sen ihmistyypin, jolle parisuhde on jokin kulloisenkin tarpeen tyydyttäjä eikä elämänkumppani, ja sitten halutaan vielä jokaisen kanssa naimisiin ja ehkä lapsiakin.
Noh, onneksi saa valita.
Vanhempi mies toista kertaa naimisissa ja värikäs tausta? Oletko idiootti?
 

Yhteistyössä