Tarvitsen vinkkejä treffi- ilmoituksen tekoon

  • Viestiketjun aloittaja Tositarkoituksella
  • Ensimmäinen viesti
unohda koko juttu. :cautious:
:LOL: Melkein tekisi mieli samaa neuvoa, mutta jos nyt yrität, niin kokeile tätä:

Tässä sinulle loppuelämäsi ilo ja ihastus. Olen omillani toimeentuleva, fiksu ja hauska urheilullinen mies. Omaan poikamaisen huumorintajun, yhdistettä herrasmiehen käytöstapoihin. Etsin seuraa menoihin ja kotona kaksin viihtymiseen, eli sellaista omaan kainaloon sopivaa emäntää :)

.... kyllä tuolla vastauksia irtoaa (y)
 
Yksi nainen
:LOL: Melkein tekisi mieli samaa neuvoa, mutta jos nyt yrität, niin kokeile tätä:

Tässä sinulle loppuelämäsi ilo ja ihastus. Olen omillani toimeentuleva, fiksu ja hauska urheilullinen mies. Omaan poikamaisen huumorintajun, yhdistettä herrasmiehen käytöstapoihin. Etsin seuraa menoihin ja kotona kaksin viihtymiseen, eli sellaista omaan kainaloon sopivaa emäntää :)

.... kyllä tuolla vastauksia irtoaa (y)
Varmaan tulee vastauksia, mutta tässä on se ongelma, ettei tuosta saa mitään käsitystä siitä, minkätyyppinen ihminen hän on. Siksi itse muokkaisin tuota ilmoitusta niin, että siitä kävisi ilmi edes jotain kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, arvomaailmaa, ajatusmaailmaa, jne. Kannattaisi olla jotain, jolla erottua sadoista ja tuhansista muista ilmoituksista.
 

Yhteistyössä