Te joiden mies on alkanut vihaamaan teitä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijaskfmslkfm
  • Ensimmäinen viesti
vierailijaskfmslkfm
Ja kaikki mitä teet on väärin, ikinä ei ole hyvä, mikään ei ole enää hyvin, jne. Kyllä te tiedätte.. Mitä tapahtui? Saitteko syyn selville? Oletteko eronneet?

Meillä mies on muuttunut totaalisesti mun opiskeluiden myötä, ja takaisin työelämään paluun jälkeen. Perhe-elämä ei olekaan niin kivaa, ja sinkkuna olisi kivempaa, ja mä olen kamala. Nojoo olisihan se kivaa olla sinkku.. Voin vain sanoa että rankempaa, köyhempää., ja yksinäisempää...

En tiedä mistä tämä johtuu. Tietty jotain ongelmia on ollut, mutta teen kaikkeni miehen, kodin ja lasten eteen. En ole mikään nalkuttava pirttihirmukaan, ja seksiä on aina kun jompikumpi haluaa. En tajua. En jaksa taistella vastaan enää :O
 
vierailijamasa
Erottiin kyllä. Ihmettelin yli vuoden ajan miksi minua ei arvosteta enää lainkaan, miksi kaikki oli vaimon mielestä yht'äkkiä huonosti. Seksikin hiipui lähes kokonaan. Lopulta pettäminen paljastui ja tajusin kaiken. Ja vielä se, että viimeiseen asti vaimo vakuutti ettei ole pettänyt. Lopulta jäi kiinni valheista ja ns. rysän päältä.
 
vierailijaapee
Mä olen miettinyt pettämistä kyllä, ja kysynyt monta kertaa mieheltä että onko sillä tunteita jotain muuta kohtaan, kun niin kovasti haluaa "vapauteen". MUTTA ei ikinä käy missään, ei ole mitään outoja menoja, ei salaile, jne. Ei ole mitään mahista.

Mä mietin että tässä on kyse vain muutoksen halusta, ja kaipuusta erilaisuuteen, kuin fyysisestä pettämisestä.

Voi huoh. Idiootti mikä idiootti kun naimisiin menin. Aina vannotin etten mene naimisiin tai hanki lapsia, kun näin käy. Ja sitten tapasin ton miehen, ja OIKEASTI kuvittelin että ollaan loppuelämä yhdessä ja vedetään yhteen hiileen. Vielä vuosi sitten en olisi ikinä kuvitellut että joku voi inhota mua noin paljon :/
 
vierailijaapee
Mutta sitten taas on sellasia tyhmi ja hassuja juttuja.. Eli mies ei enää tuoksu samalle kuin ennen. En tiedä miksi. Musta kokoajan haisee ihan seksille. Ja kerran oikeasti haisi aivan pillulle :D En koko tämän meidän yhdessä olo aikana ole haistanut tuollaisia hajuja. + ei enää runkkaa, ei halua hirveästi seksiä (ollenkaan), ja jos sitä on, ei usein edes tule. Mikä on musta tosi outoa. Ehkä tuo pettää työajalla?
 
vierailija
Meillä ihan samanlaista, enkä tiedä syytä. Tuskin pettää tai sit töissä. Syyttää kyllä minua jos lähden jonnekin esim. Vaikka treeneihin. Olen miettinyt eroa ja ehdottanut pariterapiaan, johon ei missään tapauksessa mennä. Eikä puhumisesta tule mitään muuta kun syyttelyä. Jään seuraamaan tuleeko muilta hyviä vinkkejä mitä pitäisi tehdä.
 

Yhteistyössä