te jotka torjutte seksuaalisesti puolisoa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija venus
  • Ensimmäinen viesti
vierailija venus
Onko syy vaan en tiedä miksi en halua?

Ajatteletko ollenkaan sitä miltä eteenkin toistuva torjunta tuntuu toisesta?

*itse olen alkanut ymmärtää intohimon tarpeellisuuden suhteen hyvinvoinnille. Sitä kautta ymmärrän jos joku pettää siksi että kotona torjutaan.
Tähän voi tulla nämä jotka harrastaa puolison torjumista reagoimaan, siitä vaan kylmä totuus vaan on se että ihmisellä on tarve kokea(siis seksuaalisesti terveellä\muutenkin terveellä) se että mitä on saa oman rakkaan haluamaan. Tuntuu että ei kelpaa, ja kun niin tuntuu kauan ja sitten tuleekin joku joka haluaa koskettaa haluaa suudella joka syttyy läheisyydestä ja himoitsee sua. Voi olla että se tuntuu niin hyvältä että ei pysty vastustamaan varsinkin kun mielessä käy että vaihtoehtona on mennä kotiin katsomaan kun toinen rupeaa vaan nukkuu tai kattoo telkkaria.

Kun kukka on tarpeeksi kauan ilman ravintoa ja vettä se alkaa kuihtumaan ja lopulta kuolee, ellei joku anna sitä mitä kukka tarvitsee.


-seksuaalisesti haluttomat älkää tuhotko suhdettamme siksi että ette viitti hoitaa ongelmaa.

Haluttomuuteen on syy ja sitä voi hoitaa tarvitsee olla vain tahto ratkaista ongelma. Kyllä suhteeseen tulee ongelmia lisää jos haluttomuuden antaa vaan olla
 
vierailija
Torjun melkein päivittäin. En ole haluton. Ongelma on kumppanin hygienia. Ei pese hampaitaan, käy suihkussa vain aamuisin ennen töihinlähtöä, ei illalla että saisin sänkyyn puhtaan painikaverin hieltä haisevan sijaan. Mättää napaansa kaikkea roskaruokaa ja päästelee seurassani järkyttävän hajuisia pieruja.

Ja joo, sanonut olen. Hyvällä, pahalla, huutamalla ja raivoamalla. Kun seksiä oli ollut vähän nelisen vuotta, lähti kumppani pettämisen tielle, ei tosin sänkyyn saakka päässyt (?). No selvää on, että pettäminen toi suhteeseen vielä ihan uudet, arat arpensa.

Jos toinen on haluton, aika usein se syy löytyy kumppanin omista toimista. Vaikka uhria osaavatkin hienosti esittää.
 
vierailija
Torjun melkein päivittäin. En ole haluton. Ongelma on kumppanin hygienia. Ei pese hampaitaan, käy suihkussa vain aamuisin ennen töihinlähtöä, ei illalla että saisin sänkyyn puhtaan painikaverin hieltä haisevan sijaan. Mättää napaansa kaikkea roskaruokaa ja päästelee seurassani järkyttävän hajuisia pieruja.

Ja joo, sanonut olen. Hyvällä, pahalla, huutamalla ja raivoamalla. Kun seksiä oli ollut vähän nelisen vuotta, lähti kumppani pettämisen tielle, ei tosin sänkyyn saakka päässyt (?). No selvää on, että pettäminen toi suhteeseen vielä ihan uudet, arat arpensa.

Jos toinen on haluton, aika usein se syy löytyy kumppanin omista toimista. Vaikka uhria osaavatkin hienosti esittää.
Sun pieneen mieleen ei tullut sitten sanoa kumppanillesi lausetta: Käy suihkussa myös iltaisin, niin saat seksiä usein.

Täh???
 
........
Ei se mikään sairaus ole jos seksi ei kiinnosta. Kaikki ihmiset ei pidä urheilustakaan.
Seksi on itseni mielestä iljettävä ja surkuhupaisa toiminto, jota en itse aio enää harjoittaa. Suostuin siihen vain senverran että tulin raskaaksi.
Meitä on varmasti maailmassa miljoonia samoin ajattelevia.
 
vierailija
Seksuaaliasiat pitää jutella ennen yhteenmenoa. Pitää ottaa huomioon molempien toiveet ja into ja mahdolliset pulmatilanteet. Torjuminen johtaa kyllä usein pettämiseen, jos kauan jatkuu tai vähintään kylmenee koko parisuhde.

Itse haluan seksiä vähintään sen 2 krt viikossa ja en missään nimessä olisi ottanut miestä, jota ei seksi kiinnosta. En kuitenkaan olisi ottanut sellaista himohiirtäkään, joka haluaa sitä 2 krt päivässä. Lisäksi: halut syttyy ainakin itsellä hyvästä parisuhteesta ja läheisyydestä, joten siitä pitää pitää huoli! Ja vastuut pitää jakaa. Jos mies yöhoitaa vauvan ja tekee ruuan, suorastaan sekoan himosta...
 
vierailija
Onko tullut mieleesi, miltä tuntuu jatkuva painostaminen seksiin, jos ei sitä halua? Kaikista asioista tulee ikävää pakkopullaa, jos sitä joutuu tekemään painostettuna silloin kuin ei itse halua, olipa kyseessä kuinka kiva toiminto tahansa. Kannattaa valita kumppaniksi sellainen, jonka kanssa libido on samanlainen.
 
vierailijakos
Onko tullut mieleesi, miltä tuntuu jatkuva painostaminen seksiin, jos ei sitä halua? Kaikista asioista tulee ikävää pakkopullaa, jos sitä joutuu tekemään painostettuna silloin kuin ei itse halua, olipa kyseessä kuinka kiva toiminto tahansa. Kannattaa valita kumppaniksi sellainen, jonka kanssa libido on samanlainen.
Semmoinen ihminen, jota ei haittaa kumppanin tuleva mahdollinen/väistämätön: vanhentuminen, ryppyyntyminen, kangistuminen, pälvikaljuuntuminen, kaljamahaantuminen, lihominen, riippurintaisuus, harmaantuminen....?
 
viera.s
Silloin kun torjuin miehen usein ja seksiä oli harvoin, oli parisuhde niin huonolla tolalla, ettei minua olisi kyllä tippaakaan haitannut jos mies olisi käynyt vieraissa tai vaikka jättänyt minut, harkitsin eroa itsekin vakavasti. No en minä muutenkaan kovin mustasukkainen ole, mutta toki jotain menettämisen pelkoa sentään pettäminen aiheuttaisi, jos parisuhde on kaikin puolin hyvä.

Velvollisuudentunnosta yritin suht säännöllisesti seksiin suostua, eli ei seksi sentään kokonaan loppunut. Mutta halut ei todellakaan sillä palanneet, että seksiin alistui vaan päinvastoin homma alkoi tuntua entistä vastenmielisemmalta.

Nyt tilanne on paljon parempi ja seksiäkin varsin usein, monta kertaa viikossa. Se miksi parisuhde oli huonolla tolalla ja miksi nyt parempi olisi tosi pitkä eikä edes kovin selkeä tarina, joten en siihen nyt mene.
 
Perus-palstamamman parisuhteen korjausarsenaaliin kuuluvat ehdottomasti nuo huutaminen ja raivoaminen. Sen jälkeen viimeinen silaus saadaan kun tullaan palstalle rääkymään kun homma ei toimi. Omassa toiminnassa ei toki koskaan, ikinä nähdä mitään vikaa.
Mitäs sun mielestä pitäs tehdä kun toinen ei peseydy? Tajuatko että likaisuus on inhottavaa? Taidat olla itse tuollainen likaisena viihtyjä.
 
vierailija
Mitäs sun mielestä pitäs tehdä kun toinen ei peseydy? Tajuatko että likaisuus on inhottavaa? Taidat olla itse tuollainen likaisena viihtyjä.
Likaisena viihtyy vain henkisesti hyvin sairas tai täysin välinpitämätön ihminen. Jos sellaisen on puolisokseen valinnut, on aivan turha tulla palstalle rääkymään.

Nalkuttaminen, rääkyminen ja puolison selkään puukottaminen ovat muuten paljon, paljon pahempia asioita kuin likaisuus.
 
vierailija
Likaisena viihtyy vain henkisesti hyvin sairas tai täysin välinpitämätön ihminen. Jos sellaisen on puolisokseen valinnut, on aivan turha tulla palstalle rääkymään.

Nalkuttaminen, rääkyminen ja puolison selkään puukottaminen ovat muuten paljon, paljon pahempia asioita kuin likaisuus.
Lisätään tuohon vielä, että lihavuus ja ylipaino ylipäätään on inhottavuudessaan paljon karmeampaa kuin likaisuus.
 
vierailija
Lisätään tuohon vielä, että lihavuus ja ylipaino ylipäätään on inhottavuudessaan paljon karmeampaa kuin likaisuus.
No olet selvästi päättänyt että vika on minussa, joten maksaako vaivaa edes kommentoida koko ketjua...

Meistä kumpikaan ei ole ylipainoinen. Jos joku on selkäänpuukottaja niin mies, joka petti. Mies ei ole mikään syrjäytynyt taikka edes masentunut. Ihan työssäkäyvä, sosiaalinen ihminen. Suihkussa käy, mutta tosiaan aamuisin Ennenkuin lähtee töihin hikoamaan. Eli minä saan aina sen hikisen version sitten. Hampaita on tosi huono pesemään, ja tiedän että miehillä se ei edes ole kovin epätavallista.. Ihan perusjannut luistaa siitä (ei kaikki!!!)

Ja joo, kyllä se menee suihkuun ja jopa pesee ne hampaansa, kun kovin käskee. Se onkin tosi kuumottava esileikki: "käy suihkussa, pese hampaas ja leikkaa noi oravankyntes, vai meinaatko puuhun kiivetä?"

Tottakai tilanne on vuosien saatossa kärjistynyt siihen, että katkeruutta on molemminpuolin ja epäkunnioitusta. Mutta kyllä se isoin piikki alas tuli kun mies päätti pettää luottamukseni, kun meillä oli vauva kuukauden vanha!! Siinä sillä on vielä paljon soviteltavaa.

Enkä tosiaan vaadi että tartteis olla timmi ja siloposki, molemmat tässä vuosien kuluessa "tupsahtaa". Mutta en minäkään hyppää sänkyyn hampaat keltaisena ja kainalokarvat rehottaen!!
 
On vähän ällöä muutenkin pyöriskellä lakanoissa likaisena. Yöllä ihon pitäisi saada levätä eikä niin että kääriydytään niihin likaantuneisiin lakanoihin ihan tahmaisena.

Jos ei tee raskasta työtä eikä hikoile, sitten ymmärrän että käy pesulla vaan aamulla eikä illalla ollenkaan. Tosin yleensä tälläiset ihmiset sitten pesee kumminkin naamansa, kainalonsa ja jalkovälinsä ennen petiin menoa. Eikö inhota olla likainen... En tajua. Onneksi oma mies haluaa itsekin olla puhdas ja etenkin pesee hampaitaan.

Muuten en tajua näitä ihme pihtauspuheita, eipä kukaan varmaan ihan huvikseen ole haluton. Taustalla on sitten varmasti jokin ongelma parisuhteessa tai ihmisellä itsellään joka pitäisi selvittää.
 
vierailijakon
On vähän ällöä muutenkin pyöriskellä lakanoissa likaisena. Yöllä ihon pitäisi saada levätä eikä niin että kääriydytään niihin likaantuneisiin lakanoihin ihan tahmaisena.

Jos ei tee raskasta työtä eikä hikoile, sitten ymmärrän että käy pesulla vaan aamulla eikä illalla ollenkaan. Tosin yleensä tälläiset ihmiset sitten pesee kumminkin naamansa, kainalonsa ja jalkovälinsä ennen petiin menoa. Eikö inhota olla likainen... En tajua. Onneksi oma mies haluaa itsekin olla puhdas ja etenkin pesee hampaitaan.

Muuten en tajua näitä ihme pihtauspuheita, eipä kukaan varmaan ihan huvikseen ole haluton. Taustalla on sitten varmasti jokin ongelma parisuhteessa tai ihmisellä itsellään joka pitäisi selvittää.
Mutta kun haluttomuusongelma johtuu usein siitä, että nainen valitsee puolison rahan takia, esim. insinöörin...
 
vierailija
Onko tullut mieleesi, miltä tuntuu jatkuva painostaminen seksiin, jos ei sitä halua? Kaikista asioista tulee ikävää pakkopullaa, jos sitä joutuu tekemään painostettuna silloin kuin ei itse halua, olipa kyseessä kuinka kiva toiminto tahansa. Kannattaa valita kumppaniksi sellainen, jonka kanssa libido on samanlainen.
Libido vaihtuu ajan kuluessa joten ei onnistu. Sen sijaan kannattaa valita kumppaniksi sellainen jonka kanssa voi keskustella ja joka haluaa miellyttää sinua.
 

Yhteistyössä