Teidän aamiainen tänään? :)

Vaikka vast 10lta sen pakko syödä kun tein siivouksen ja kävin suihkussa sekä muita lapsia olisi pitänyt ruokia :D. Tässä on se mitä joka aamu syön ja välillä vaihdan salatteja.
Retikka, valkosiipuli oliivi öljyä, chia siemenet, salattia, kalaa ja rosepippuria + kollageenijuoma ja unohdin kuvata että vielä Macha teetä piristykseen otan kun pitää vielä töitäkin tehdä ja se on mun super juoma. :). Yksinkertaista mutta sellaisella ruokavaliolla voin paremmin.

 
Hyvännäköinen annos. Nami!
Itse tyydyn pelkkään kahviin, kuten monina muinakin aamuina, en vaan saa mitään muuta alas
 
Kahvia!

Niin ja munakasta, pekonia, kinkkupiirakkaa. Raejuustoa, maustekurkkuja, lihahyytelöä. Puuroa ja hilloa. Jogurttia marjoja. Pari meloninpalaa. Croisantti marmeladilla ja juustolla. Ja jälkkäriksi sitruunateetä ja kourallinen kuivahedelmiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
vierailija
Teetä, ruispalan molemmat puoliskot juustolla ja kinkulla, jugurttia ja mysliä.
Tähän väliin kävin lenkin (10 km).
Äsken söin puolikkaan elovena-välipalakeksin.
Kohta keitän mannapuuron lapsille.
 
Mä en oo ehtinyt vielä edes aamupalaa syödä, just tulin lenkiltä ja teen tässä samalla nuille nälkäisille ipanoille lounasta :)

...mutta ihan kohta teen itelleni puuroo ja sen päälle marjoja ja ison kupillisen teetä :).
 

Yhteistyössä