Teinin sydänsurut :/

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei! Olen 17vuotiaan pojan äiti, ja olen huolissani pojastani.Hän oli saanut elämänsä ensimmäisen tyttöystävän,joka asui kauempana Suomessa.(olivat tavanneet jossain kesällä). He tapailivat pari kuukautta, ja näkivät mahdollisimman usein, ja pitivät tiivisti yhteyttä Suhde päättyi kuitenkin tytön aloitteesta vähän alle kuukausi sitten,ja poikani otti eron raskaasti.Eron jälkeen hän on ryypiskellyt kaikki viikonloput, ja muun ajan makaa koulun jälkeen apaattisesti omassa huoneessaan.Onko mitään keinoa ,miten pystyisin auttamaan poikaani ja auttaa häntä pääsemään asiasta yli?

 
Puhu avoimesti,vaikuttais hiukan masentuneelta mutta selvinnee,meillä 18v poika väsähti kesken opintojen madennus syventyi hetkessä depressioksi alkoi käydä mielenterveystoimistossa jutteleen ja aloitti masennuslääkityksen,alakulo hävisi alle kuukaudessa ja poika jaksaa taas keskittyä taas kouluunkin.puhuttiin kotonakin masennuksesta avoimesti,minulla oli depressio 5v sitten ja tiedän mille tuntuu kun mikään ei innosta tai kiinnosta.voimia teille!
 

Yhteistyössä