Teinkö teinille väärin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli teini 16 v tyttö joka asuu kanssani on käyttäytynyt epäasiallisesti koko kevään ja kesän.Rääkyy milloin mistäkin ja nakkelee niskojaan.
Eilen haukkui minut pystyyn.Olen ämmä,idiootti,huono äiti ym.
En osta hänelle kuulemma ruokaa, en kysy mitä hänelle kuuluu, jos saa lapsia ei tuo niitä koskaan käymään luonani koska olen niin huono äiti, levittelee perättömiä juttuja minusta kaupungilla, en käy koskaan kahvilla hänen kanssaan ym....litannia on pitkä ja kaikki negatiivista.
Olen käynyt useinkin esim.salaatilla hänen kanssaan,ostoksilla, olen kysynyt mitä kuuluu mutta hän ei vastaa viesteihin tai käskee huoneestaan vittuun, ostan ruokaa hänelle ym, eli aivan tuulesta temmattuja juttuja.
Sanoin että mennään yhdessä johonkin...ei käy liian myöhästä .
Pyysin että jutellaan...ei käy.Hänellä aikaa ehkä joulukuussa..ehkä.
Samalla haukkui minun lapsuuskodin lest.kasvatuksen joka minulla ollut..samalla siis myös 90-v vanhempani jotka kilttejä vanhuksia.
Hän on kuulemma ateisti.
Minä en ole häntä kasvattanut yhtään uskonnollisesti ja en ole lestaadiolainen.
En kuulemma harrastakkaan mitään hienoa.Hän kuulemma häpeää minua.
Tytön poikakaveri 18-v seisoi vieressä ja kuunteli.
Ilmoitin tänään tytön isälle että olen uupunut.Nyt tuli piste.
Sanoin että saa mennä asimaan isälleen ja kotiin voi tulla kun osaa käyttäytyä ja arvostaa muita ihmisiä.
Teinkö väärin?
 
vierailija
Miten näissä jutuissa on aina poikaystävä?? Mulla on tyttöjä ja ei niillä mitään poikaystäviä ole ja sama juttu melkein kaikilla kavereillaan. Eikä ton ikäset halua äidin kanssa kahville vaan välttää ja häpeää meitä. Mitä tarkottaa niskojen nakkelu?? Vittu mitä paskaa sanois mun tytöt jos ton tarinan lukis.
 
vierailija
Tyttö on tainnut saada liian harvoin selkäänsä lapsena jos tuollaisia puhuu äidilleen. Tosin asiaa ei välttämättä ole liian myöhäistä korjata vieläkään..
 
vierailijaaaaaa
En nyt ehkä aivan usko koko juttuun monestakin syystä...mutta jos sanoit noin teinille (lapsellesi) niin kyllä teit väärin....yritä korjata erheesi mahdollisimman pian..
 

Yhteistyössä