The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai nii, tänään tulee siivousfirma siivoomaan mun kämpän iltapäivällä :cool:

Osaankohan mä olla siten, etten suututa niitä heti?
Mä en varmaa ainakaa osais. Luultavati ne ois kymmenen minuuttia ja lähtis lätkii ko niil menis muhu hermo :D

Vähän ku kirahvi kävi täällä ja alko siivoo, nii sitte mua alko ahdistaan ja tuli vahingossa iteki kipeenä touhuttua ja sitte olin vaa kokoajan, et ei sun oikeesti tarvii sieltä ja täältä ja tuolta. Vaik toinen oli vartavasten tullu siivoo :D
 
jopas oli tietävä tyyppi tuolla "isolla" puolella. sano mulle että "ilmeisesti et sitten pyöri äijäporukoissa."
missähän mä sitten olen yleensä, välillä tietenki palstalla ja täällä on äijät aika vähissä. :confused::LOL:
 
jopas oli tietävä tyyppi tuolla "isolla" puolella. sano mulle että "ilmeisesti et sitten pyöri äijäporukoissa."
missähän mä sitten olen yleensä, välillä tietenki palstalla ja täällä on äijät aika vähissä. :confused::LOL:
Vähän sama, kun joku joskus kommetoi mun viestiä, jotenkin tyyliin sinä ja sun lukuisat muijakaverit. Jouduin korjaamaan, että anteeksi, mutta 97% mun kavereista on kyllä miespuolisia :D
 
jopas oli tietävä tyyppi tuolla "isolla" puolella. sano mulle että "ilmeisesti et sitten pyöri äijäporukoissa."
missähän mä sitten olen yleensä, välillä tietenki palstalla ja täällä on äijät aika vähissä. :confused::LOL:
Mä olen viimeksi "pyörinyt miesporukoissa" kun olin miessakit ry:n eroryhmässä. Vai lasketaankohan semmoista "miesporukoissa pyörimiseksi"?

Kauheeta olis jos naiset sais porttikiellon nurkkabaariin, että miesporukat sais pyöriä keskenään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä