The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
:D

Mikäs bussin vessassa on vikana ettei voi mennä?
Ei kai auta sitten muu kun pidätellä :D
En mä tiedä, musta on tullut prinsessa tai jotain :D Onneks tää on tällä hetkellä elämän suurin ongelma. Sen lisäksi et mun pitää huomenna ilmoittaa esimiehelle koulutustoiveet, ja en yhtään tiedä jaksanko sitoutua työnantajan maksamaan tutkintoon johtavaan näyttökoulutukseen.. huoh.
 
En mä tiedä, musta on tullut prinsessa tai jotain :D Onneks tää on tällä hetkellä elämän suurin ongelma. Sen lisäksi et mun pitää huomenna ilmoittaa esimiehelle koulutustoiveet, ja en yhtään tiedä jaksanko sitoutua työnantajan maksamaan tutkintoon johtavaan näyttökoulutukseen.. huoh.
Jos pystyt oleen loppuun asti niin olet mutta jos et niin sitten unohdat prinsessamaisuutesi :D

Onhan sulla vielä jonkin aikaa miettiä tuota viimeistäkin :)
 
En mä tiedä, musta on tullut prinsessa tai jotain :D Onneks tää on tällä hetkellä elämän suurin ongelma. Sen lisäksi et mun pitää huomenna ilmoittaa esimiehelle koulutustoiveet, ja en yhtään tiedä jaksanko sitoutua työnantajan maksamaan tutkintoon johtavaan näyttökoulutukseen.. huoh.
Jos yhtään lohduttaa, niin en oo kuluneen puolentoista vuoden aikana nähnyt yhdessäkään linja-auton vessassa toimivaa vesipistettä.. Siksi en käy bussin vessassa kuin korkeintaan puolikasta käyttämässä. Tän takia mulla on niitä kosteuspyyheitä :D
 
Nykyään vaatteita tehdään niin monista eri materiaaleista, jotka reagoi eri lämpötiloihin eri tavalla, ja toiset materiaalit vaatii hellävaraisemman pesun. Mää käsittäisin et eri materiaaleille on omat ohjelmat siks, ettei ne mee pesussa pilalle liian kovassa käsittelyssä tai lämpötilassa. Ja ainaki vanhassa miljoonan ohjelman pyykkikoneessa oli sit eri kestoisia ohjelmia vaikka periaateessa oli sama käsittely, ja myös linkouksen pituutta ja voimakkuutta pystyi säätämään. Mut kivat niille, jotka pärjää ilman eirkoisohjelmia.
Onhan monessa koneessa tosiaan joku villapesu, hienopesu ja käsinpesuohjelmakin eikä kaikkia vaatteita voi pestäkään jollain perusohjelmalla. Voi olla että menis jotenkin pilalle, voi olla että ei.
 
Onhan moneessa koneessa tosiaan joku villapesu, hienopesu ja käsinpesuohjelmakin eikä kaikkia vaatteita voi pestäkään jollain perusohjelmalla. Voi olla että menis jotenkin pilalle, voi olla että ei.
Mää en oo mitenkään erityisen hyvin perehtynyt näihin, mut mulla on muutama t-paita jotka menee semmosiks koviks koppuroiks jos pesee yli 30 asteessa. Pari kertaa on menny vahingossa neljäänkymppiin, niin nykyään oon aika tarkka lämpötiloista ja noudatan niitä pesulappuja. Ja neulepuserot yms nukkaantuu tavallisilla pesuohjelmilla.
 
Mää en oo mitenkään erityisen hyvin perehtynyt näihin, mut mulla on muutamat-paita jotka menee semmosiks koviks koppuroiks jos pesee yli 30 asteessa. Pari kertaa on menny vahingossa neljäänkymppiin, niin nykyään oon aika tarkka lämpötiloista ja noudatan niitä pesulappuja. Ja neulepuserot yms nukkaantuu tavallisilla pesuohjelmilla.
En mäkään ole ja noudatan kyllä kanssa pesulappujen ohjeita.

Jonkun takin laitoin joskus pesukoneeseen vaikka siinä oli kemiallinen pesu tms mutta ei mennyt miksikään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä