The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi kirjahulluuteni saavutti ny semmoisen pisteen (yks kirjapino just romahti pitkin lattiaa), et kirjahyllyä alkaa ilmestymään heti kun saan täm maalauskierroksen suoritettua, eli ens viikonloppuna alkaa hyllynrakennus.

Toi on mulle sinänsä hankalaa kun mulla ei ole autoa, niin milloin sopivankokoinen- näköinen ja laajennettava on kohtuuhintaan myynnissä, niin se on myyty ennenkuin saan auton lainaan. Jos taas lainaan auton viikonlopuksi, niin Murphyn laki sanoo, että silloin ei ole sopivaa saatavilla.

Joten tarttee tehdä itte. Ton läheisen ostoshelvetin rautaosastolla on myynnissä liimalevyä, niin niit saa kannettua muutaman kerrallaan. Sit söpöjä kulmarautoja ja työkaluiksi riittää mittanauha, saha, vatupassi ja ruuvimeisseli. Yläjyrsimellä sais tehtyä todella näyttävääkin jälkeä, mutta en semmoista lähde kototönöltä hakemaan, kun en mä semmoista nukkumaluukussa kumminkaan voi käyttää. Pitää tyytyä omaan simplex- disainiin, mut saanpahan millilleen mittojen mukaiset ja laajennusta saa rautakaupasta pala kerrallaan.
 
vierailija
Päivää kettinkiin.

Käteni ovat nyt 10 senttiä pidemmät kuin aamulla. Taannoin mainitsemani kirjoja kerännyt rouva nimittäin soitti aamulla ja kysyi, että ehtisinkö tänään piipahtaa varastollaan...

... matkaan lähti neljä täyttä muovikassillista varovasti arvioiden vähintään 10 kg/kassi.
En kummemmin viitti luetteloida, mut Topeliuksen koko tuotanto nahkaselkäisinä ja osin Koivun ja Edelfeltin kuvittamina... ja sit Runebergia, Shakespearen draamoja ja Sir Anthony Eden (Englannin ulko- ja pääministeri kylmän sodan aikaan) muistelmat... niin ja Paasikiven puheet istuvat Kekkoskokoelmani viereen kuin valetut ja Anni Swanin saduille löytyy aina käyttöä.

Onneksi en ole urheilun ystävä. Pelkästään olympia- aiheisia teoksia oli varmasti pakettiautollinen. Tai jos olisin intohimoinen taidehistorian ystävä, niin kaks pakettiautollista, mut onneksi en osaa Italiaakaan.
näkykö siellä Kalle Päätalon kirjoja?
 
:devil: Tää on /ceestä. Eka päivä takana ja oon jo ihan kypsä.

Aamulla lensin Ouluun, olin päivän siellä, nyt istun junassa matkalla Kuopioon, käyn hotellissa nukkumassa, oon huomisen Kuopiossa, matkustan Jyväskylään, käyn nukkumassa, samalla kaavalla Tampereelle ja Turkuun. Seuraavaksi saa reissata nuoremmat ja ne jota kiinnostaa.
 
:devil: Tää on /ceestä. Eka päivä takana ja oon jo ihan kypsä.

Aamulla lensin Ouluun, olin päivän siellä, nyt istun junassa matkalla Kuopioon, käyn hotellissa nukkumassa, oon huomisen Kuopiossa, matkustan Jyväskylään, käyn nukkumassa, samalla kaavalla Tampereelle ja Turkuun. Seuraavaksi saa reissata nuoremmat ja ne jota kiinnostaa.
Kun meikäläisen toimenkuvaan kuului reissaamista ja kouluttamista, niin firmassa oli hemmetisti väkeä joka oli kateellista siitä, että toi "saa" reissata.
Lomailuksi vissiin luulivat.

Oikeesti toi on hemmetin kuluttavaa, hotellikuolema uhkaa koko ajan, eikä reissun päällä voi vetää sitä määrää viinaa minkä vitutus vaatisi.
 
Kun meikäläisen toimenkuvaan kuului reissaamista ja kouluttamista, niin firmassa oli hemmetisti väkeä joka oli kateellista siitä, että toi "saa" reissata.
Lomailuksi vissiin luulivat.

Oikeesti toi on hemmetin kuluttavaa, hotellikuolema uhkaa koko ajan, eikä reissun päällä voi vetää sitä määrää viinaa minkä vitutus vaatisi.
Ohan tää hianoo, saa olla pois töistä. Jos ei lasketa työ-ja matkustusaikaa. Koska en viitsi mennä mihinkään hotellin baariin, makaan huoneessa ja tuijotan jotain paskoja tositeeveesarjoja. Jos tulee nälkä tai tekee mieli kahvia on pakko poistua huoneesta etsimään jotain ylihintaista kuivaa sämpylää
 
Ohan tää hianoo, saa olla pois töistä. Jos ei lasketa työ-ja matkustusaikaa. Koska en viitsi mennä mihinkään hotellin baariin, makaan huoneessa ja tuijotan jotain paskoja tositeeveesarjoja. Jos tulee nälkä tai tekee mieli kahvia on pakko poistua huoneesta etsimään jotain ylihintaista kuivaa sämpylää
on oulussa ja kuopijossa ravintoloita joista saa ihan oikeaa ruokaa

vai eikö ne maksa sulle päivärahoja?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä