The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
vierailija
Huomenta!

Kotipäivä vielä. Pitää päivystää että uusi jääkaappi saadaan sisälle ja vanha poistoon.
Hei, nytkö sulla loppui ne hoidot ja olet terve? En löydä siitä mitään, mut kerro nyt - ei tietenkään tarvi, jos et halua - ymmärrän sen hyvin. Sinähän otit kurkumaakin? Miten paljon sait alas? Intialaisissa sapuskoissa sitä käytetään paljon ja esimerkiksi nepalilaisten dalbat (mitenlie kirjoitetaan, en tiedä) on aivan ihanaa - mun mielestä siin ä on sitä kans. Mut kannattaa varoa, ettei värjäänny sellaiset kipot, mitä ei halua keltaiseksi:)
Hassua, miten ventovieraan olot saattaa kiinnostaa, mutta niin vain on usein ollut mielessä sun "taistelu" ja ne hoidot (mistä täälläkin olet kertonut) - - mikä niissä on kaikkein rankinta? Paha olo vai muu?
 
Autokaupoista selviää helpolla kun ensin miettii pari päivää miks farkkuvolvo ei kelpais?
Ja sit menee ostamaan farkkuvolvon.
Se ei kelpaa mulle vain siksi että sitä ei saa seitsenpaikkaisena niin että sataayhdeksääkymmentäsenttiä lähestyvät teinipojatkin mahtuisivat takimmaisen rivin penkeille. Neitokaiset on pakko ottaa keskiriviin ja toinen vielä eskelle ellei halua oksennusta autoon...
 
Hei, nytkö sulla loppui ne hoidot ja olet terve? En löydä siitä mitään, mut kerro nyt - ei tietenkään tarvi, jos et halua - ymmärrän sen hyvin. Sinähän otit kurkumaakin? Miten paljon sait alas? Intialaisissa sapuskoissa sitä käytetään paljon ja esimerkiksi nepalilaisten dalbat (mitenlie kirjoitetaan, en tiedä) on aivan ihanaa - mun mielestä siin ä on sitä kans. Mut kannattaa varoa, ettei värjäänny sellaiset kipot, mitä ei halua keltaiseksi:)
Hassua, miten ventovieraan olot saattaa kiinnostaa, mutta niin vain on usein ollut mielessä sun "taistelu" ja ne hoidot (mistä täälläkin olet kertonut) - - mikä niissä on kaikkein rankinta? Paha olo vai muu?
Juu, terveen kirjoissa. Joskus puolen vuoden kuluttua kontrolli vielä.

Sytostaateissa ällöintä oli se ällötys, ihan kuin ois ollut raskauspahoinvointia. Ja ärsyttävät suoni-kivut sekä krampit jotka tulivat just milloin sattu ja sit ähisit hassussa mykkyrssä vaikkapa Prisman käytävällä...

Sädehoidoista ei tullut muuta kuin hieman kurkun käheyttä. Ja se, että mulla on selässä ja rinnassa punertavat alueet joita pitää varjella visusti auringolta tämä kesä.

Hoitojen aikana en vielä käyttänyt mitään luobtaistuotteita (paitsi tietty mausteina) mutta nyt mulla on käytösssä kurkuma-latte. Herkullista ja tuntuu siltä että tolla tulee häädettyä vilustumisesta alkuunsayrittävä flunssanpoikanen jos toinenkin.
 
Uusi jääkaappi saapui kotiin kahden sedän kantamana. :love:

Ja ne vei roskatkin mennessään. Styroksit ja kaikki muovinroikaleet. Ja huolivat mukaan vielä risan lämpöpatterinkin. *hyvin tyytyväinen viidenkympin kotiintuontipalveluun*
Toi roskien vienti tulee kuulua siihen tuontipalveluun ihan automaationa. Sä olet ostanut jääkaapin kotiinkuljetuksella etkä kuution läjää roskia.
Risan lämpöpatterin poisvienti on sit bonusta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä