The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jösses, mun on tassuteltava nutulleni. Aamulla taas liian aikaista herätystä ja pitkin päivää pomppimista paikasta toiseen...mitä lienee huomenna unohdan, pääkkönen kun pahalainen on kiinni keikkumassa tossa kaulassa...:D

Mutta. Nukkuos hyvin, uneksi kauniisti :)*pus*
 
deutche institut fur normung

eli ne viralliset standardit suoraan natsisaksasta
Jumaliste äijä rupee puhumaan kielillä heti aamutuimaan :unsure:

Mut ei mun nyt tartte muistaa. Yksi kuukkeli on ihan oikealla lomalla, sen kakara on puheista päätellen maailmanhistorian ensimmäinen ylioppilas. Muut on olleet ihan kiltisti töissä vaikka luulis tämmösen mielettömän helteen laukaisevan vähintään migreenin, ehkä myös hivin.
 
Jumaliste äijä rupee puhumaan kielillä heti aamutuimaan :unsure:

Mut ei mun nyt tartte muistaa. Yksi kuukkeli on ihan oikealla lomalla, sen kakara on puheista päätellen maailmanhistorian ensimmäinen ylioppilas. Muut on olleet ihan kiltisti töissä vaikka luulis tämmösen mielettömän helteen laukaisevan vähintään migreenin, ehkä myös hivin.
Tuommonen tyäinto ei ennusta hyvää. Onkohan kuukkelit saaneet vihiä piakkoin alkavista yytee-neuvotteluista?
 
Menipä taas putkeen.

Kävin metsässä lenkillä, tulin hikiseksi ja paukamille hyttysten haluttua mut ateriaksi. Sit saunaan pesulle. Takaisin keittiöön, tonnikalaa oliiviöljyssä lounaksi ja luonnollisesti siitä purkista valui avatessa kaikki öljyt reidelle ja säärtä pitkin alas... *varma kärpäsmagneetti kun asioille lähtee*
 
Menipä taas putkeen.

Kävin metsässä lenkillä, tulin hikiseksi ja paukamille hyttysten haluttua mut ateriaksi. Sit saunaan pesulle. Takaisin keittiöön, tonnikalaa oliiviöljyssä lounaksi ja luonnollisesti siitä purkista valui avatessa kaikki öljyt reidelle ja säärtä pitkin alas... *varma kärpäsmagneetti kun asioille lähtee*
Kylän kissat juoksee perässä
 
ilmalämpöpumppu saattas olla hyvä tollasessa ilmastossa

paljo siellä maksaa sähkö?
Täällä onki aika monilla semmonen split system jolla voi lämmittää tai viilentää. Vaan eipä sitä viitti alkaa vuokrataloon laittaan.

En tiijä sähkön hintaa tarkoin paitti että on kuulemma kallista. Lämmityksessä suuri ongelma on myös kun talot on ihan harakanpesiä, ohuet seinät ja yksinkertaset ikkunat.
 
Päivää murut :love:

Upea päivä, lämmin ja aurinkoinen ja miehen kaveri käytti meitä heti aamusta prisman kukkapihalla ostamassa kukkia ja multaa.:)
Sitten kävin lemmikkikeskuksessa ja kirjastossa ja torilta lisää kukkia.:love::)

Nyt näyttää terassikin kauniilta,kun on ihania kukkia
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
On muuten mun tuuria,moneen vuoteen een oo käynny mäkkärissä ja ny meinasin ihanan päivän kunniaksi kylmät pirtelöt vetästä naamaan ku kävelen ksupungilla,mut ei ei toiminu kone :eek::confused: oli rikki pirtelökone,sit meinasin pirtelön sijasta jotain uutta kylmää,oliko joku smoothie, ni sekin kone perskutarallaa oli rikki :eek:o_O:coffee::(
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä