The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...eikö siellä teltassakin tuu ihan yhtä hikinihkeetä kuin nytkin:unsure:...kait sitä pitäs ihan taivasalla köllötellä tai jossain laavulla :).... Paitti että noi itikanperkuleet kyllä söis elävältä (n)...*ufopääkkönen*
 
vierailija



(y)




Naisen kahvimaidot juotiin ilman lupaa - kosti rintamaidolla
Perjantai 22.7.2016 klo 14.00

Eräs äiti huomasi kahvimaitonsa hupenevan nopeasti.

Jos kahvimaitoa ei saa töiden puolesta, tuo moni sen työpaikalle itse. Niin myös eräs toimistossa työskentelevä äiti. Pian hän huomasi maidon katoavan omin avuin jääkaapista. Antaakseen oppitunnin maitorosvolle, hän täyttikin seuraavalla kerralla pullon omalla rintamaidollaan.

Nainen käyttää itsestään nimimerkkiä B. Rosvo sortui ja joi rintamaitoa, tietämättään. Viikon viimeisenä päivänä hän kiinnitti pulloon lapun:

- Hyvää huomenta! Tämä on maitoani juoneelle ihmiselle... Yllätys! Olet juonut rintamaitoani. Toivottavasti nautit. Hei vaan! -B

Facebookissa kuvasta on tykätty jo yli 29 000 kertaa ja se on saanut yli 11 100 jakoa.

JULIA AALTO-SETÄLÄ
julia.aalto-setala@iltalehti.fi
 
Huomenta!

Tovi vielä hiljaista. Lapset nukkuvat. Sit se rumba alkaa. Nimittäin loppuviikon verran meillä vierailee miehen eksä ja näiden lapsonen. Niinkuin viimekin kesänä juu.

Mut tällä kertaa olen varautunut ja mun lapset ovat myös paikalla. Sit ei tarvitse istua köökin pöydän päästä ja ihastella ja osallistua KOKO aikaa pikkuneidin tekemisiin. Tai siis eihän se nyt ole koko aika jos päivät ensiksi ollaan duunissa mutta siltä ne viimekesän pitkät illat tuntuivat. :D
 
Huomenta!

Tovi vielä hiljaista. Lapset nukkuvat. Sit se rumba alkaa. Nimittäin loppuviikon verran meillä vierailee miehen eksä ja näiden lapsonen. Niinkuin viimekin kesänä juu.

Mut tällä kertaa olen varautunut ja mun lapset ovat myös paikalla. Sit ei tarvitse istua köökin pöydän päästä ja ihastella ja osallistua KOKO aikaa pikkuneidin tekemisiin. Tai siis eihän se nyt ole koko aika jos päivät ensiksi ollaan duunissa mutta siltä ne viimekesän pitkät illat tuntuivat. :D
Lapsen ymmärrän mutta mitvit se eksä teille tunkee?
 
Lapsen ymmärrän mutta mitvit se eksä teille tunkee?
Nokun ne asuat tuolla rapakon toiselle puolella ja pikkuneiti on vasta viisi-vuotias.

Ei siinä mitään, eksäkin on ihan kiva. On vaan vähän tuskastuttavaa välillä kun ite on tottunut siihen että noi lapset (siis omat, miehen ja mlloin mitkäkin lapsien kaverit) toimivat silleen ihan itseksiin. Niin ettei koko aikaa tarvitse jonkun katsoa kun vaikkapa tanssivat titi-nallen tahdissa.

Jotenkin musta tuntuu, että pikkuneitikin viihtyisi paljon premmin ellei jokaisesta sen tekemisestä tehtäisi showta.
 
Nokun ne asuat tuolla rapakon toiselle puolella ja pikkuneiti on vasta viisi-vuotias.

Ei siinä mitään, eksäkin on ihan kiva. On vaan vähän tuskastuttavaa välillä kun ite on tottunut siihen että noi lapset (siis omat, miehen ja mlloin mitkäkin lapsien kaverit) toimivat silleen ihan itseksiin. Niin ettei koko aikaa tarvitse jonkun katsoa kun vaikkapa tanssivat titi-nallen tahdissa.

Jotenkin musta tuntuu, että pikkuneitikin viihtyisi paljon premmin ellei jokaisesta sen tekemisestä tehtäisi showta.
:confused: Vois se eksä silti tuoda muksun ja kadota itte jonnekin muutamaksi päiväksi

Mut jos homma on teille ok niin mikäs minä olen marisemaan :D
 
Ei me saadakaan vieraita. Pikkuneidillä on pahemmansortin oksennustauti. Sieläpäin on sitä ollut liikkeellä, ei oo jännityksestä johtuvaa siis.

Mies on hiukkaverta ärsyyntynyt kun meni tää työpäivä vitulleen ja oikeastaan useampi muukin kun tulevan viikonlopun vapaata varten on säädetty yhtä sun toista...

Pitäisi muistaa että lapsien kanssa on täysin turha suunnitella ennalta yhtään mitään. :confused:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä