The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Palstalla seikkailee yksi nimeltä mainitsematon nainen joka syyttää muita huonoista peileistä...
Mitä ihmettä nyt :D...??

Mulla itelläni on ihan samanmoinen sysisusi peili, ihan sama vaikkei oliskaan kun en sen ääressä viihdy alkuunkaan. Parempi muuten olis liitutauluna, heiii...saattais olla muuten vermeetkin valmiina(y)!

Sekundaprinsessahan mä oon :)! Ei ole linnaa eikä siten puoltavaltakuntaa, ei ole blingbling- arkkuja ja - kammioita eikä tapahdu skädäpädäbuuum- huikeeta tajunnan ja katseen räjäyttävää häikäistymismuutosta pussaamallakaan...eikäkun se vaati sen sammakon, mitä mä kyllä suustani päästelen mutta e oo sama asia.

Joten - sekundaprinsessa hyvinkin :), hörrrhö mikä hörrrhö - tällä mennään (y)
 
vierailija
..se kurkumajauhe tolleen käytettynä voi aiheuttaa erikoisia oireiluja...tai itä ihmeen "paikallisia jauheita"...:cautious:


Ja "ne muut"on kyllä aina melkosia sankareita...itehän et toki ole myöskään ollut sielläpäinkään:cautious:...vaimitensenytmeni o_O :D
Huomenta kaikille, unohtui sanoa - taas...
Mullakin puistatti toissapäivänä, mut laitoinpa kurkumaa munakkaaseen (joka aamu sellainen, et jaksaa!). No, unohdin, että olin tulossa kipeäksi - kai? Mut käytän paistamiseen Lidi`n luomuvoita, niin saa syödä muutakin,. Se natriumkiintiö tulee niin helposti täyteen muutenkin. Tavallista suolaa on hankala karttaa, mutta ihan periaatteesta en ole käyttänyt paakkuuntumisenestoaineita ainakaan 18 vuoteen. Miksi pitäisikään, kun siitä tulee niin huono olo ja yskä, syanidista niissä:
http://yle.fi/uutiset/salametsastajat_myrkyttavat_norsuja_zimbabwessa/6847856
 
Huomenta kaikille, unohtui sanoa - taas...
Mullakin puistatti toissapäivänä, mut laitoinpa kurkumaa munakkaaseen (joka aamu sellainen, et jaksaa!). No, unohdin, että olin tulossa kipeäksi - kai? Mut käytän paistamiseen Lidi`n luomuvoita, niin saa syödä muutakin,. Se natriumkiintiö tulee niin helposti täyteen muutenkin. Tavallista suolaa on hankala karttaa, mutta ihan periaatteesta en ole käyttänyt paakkuuntumisenestoaineita ainakaan 18 vuoteen. Miksi pitäisikään, kun siitä tulee niin huono olo ja yskä, syanidista niissä:
http://yle.fi/uutiset/salametsastajat_myrkyttavat_norsuja_zimbabwessa/6847856
Kurkuma on ihan oivallinen mauste, kyllä sitä tulee käytettyä...tosin en ile kokeillut sitä kurkuma- juomaa mutta eiköhän syksyn tulevat räkikset pistä sitäkin kokeilemaan.

Ja huomenia sinnekin :)...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä