The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tsiis, teilla ei oo niin mitaan tsaanssii*kiillottaa sadekehaansa*:whistle:

Ma oon maailman paras:love:
Ja ihanin:love:

Etta lallaspyy vaan teille:D

Ma tein tassa omin pikkukatosin ipanoille maailman parasta omppumehua:)

Ja siina mehussa on se magic touch by me.....:ROFLMAO:
Ja se tekokin oli niin vaikeeta ja uuvuttavaa:ROFLMAO:

Mutta jestas sentaan, kaikenmaailman surraajaporraajavempeleita sita onkin ja jopa mun kapalissani:confused:(y)

Ja nyt - taalla alkaa orastavat willeroiset:love:
 
Iltaa :coffee: puuh, nyt pyllähdin takaisin sohvalle. Aamusella aikaisin liikkeelle, muksulle liikuntaa, porukka Ikeaan lounaalle ja pieniä hankintoja, toiseen kauppaan ja kotiin, muutama puhelu, pyykki- ja tiskikonetta päälle, muksu kaverille. Sitten olisi voinut istua ja relata. Päätettiin kuitenkin purkaa väärässä huoneessa oleva astiakaappi (tyhjennys, purku, roudaus, kasaus, täyttö) takaisin alkeperäiselle paikalleen. Muutama vuosi sitten kaapin siirto oli hyvä idea. Sitten kirjahyllyn siirtoa toisessa huoneessa, kun tilaa vapautui.
Mun selkä on nyt aika romu :sick: mutta tulipa tehtyä.
 
Iltaa :coffee: puuh, nyt pyllähdin takaisin sohvalle. Aamusella aikaisin liikkeelle, muksulle liikuntaa, porukka Ikeaan lounaalle ja pieniä hankintoja, toiseen kauppaan ja kotiin, muutama puhelu, pyykki- ja tiskikonetta päälle, muksu kaverille. Sitten olisi voinut istua ja relata. Päätettiin kuitenkin purkaa väärässä huoneessa oleva astiakaappi (tyhjennys, purku, roudaus, kasaus, täyttö) takaisin alkeperäiselle paikalleen. Muutama vuosi sitten kaapin siirto oli hyvä idea. Sitten kirjahyllyn siirtoa toisessa huoneessa, kun tilaa vapautui.
Mun selkä on nyt aika romu :sick: mutta tulipa tehtyä.
..mulle tuli hiki:barefoot::alien:

Mutta jossainvalissa mie paasen saunaan:love:

Ja sa relaat nyt. Otat kahvia kauniiseen katoseesi.(y)
 
..mulle tuli hiki:barefoot::alien:

Mutta jossainvalissa mie paasen saunaan:love:

Ja sa relaat nyt. Otat kahvia kauniiseen katoseesi.(y)
Kauhee tarve saada koti reilaan ja just nyt. Parvekkeella on syyskukkaset ja lyhty (sis led-kynttilän). Lapselle on meilkein kaikki talvivarusteet hankittu ja puutelistalla on loput hankinnat muistissa. Mies tietää, missä kaupoissa asioidaan lapsen varusteissa. Hautajaisista on puhuttu (siis meidän). Eli jos nyt heittäis veivinsä, niin täällä ainakin hommat jatkuis suunnilleen normaalisti :sick::cautious::unsure:
 
Kauhee tarve saada koti reilaan ja just nyt. Parvekkeella on syyskukkaset ja lyhty (sis led-kynttilän). Lapselle on meilkein kaikki talvivarusteet hankittu ja puutelistalla on loput hankinnat muistissa. Mies tietää, missä kaupoissa asioidaan lapsen varusteissa. Hautajaisista on puhuttu (siis meidän). Eli jos nyt heittäis veivinsä, niin täällä ainakin hommat jatkuis suunnilleen normaalisti :sick::cautious::unsure:
*halaaruttaan sua*

Onpas teilla ollut menoa ja syvallisyyttakin.
Syksytunnelmissa siis...

Toisaalta taas - on ihan hyvakin jutella noista hautajaisasioista ja ainakin kirjata jonnekin ylos. Se helpottaa suunnattomasti jaljelle jaavien eloa.

Mutta - onneksi tommosia tarvitse viela aikoihin kenenkaan lueskella :)
Nautitaan vain jokaisesta paivasta mihin aamulla herataan :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä