The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..iltawillit jatkuu(y)...

Ulkona on muuten melkoinen tuuli! Reinoa paiskoi välistä tosi kovasti, melkein hetkittäin ajokoiraksi muuttui...mutta kyllä mä vaan tykkään ajamisesta :)

Toisaalta - on hyvä olla nyt tässäkin vaikka jotenkin...no joo, rankka päivä takana, ajatukset harhailee ja pumppuosasto oireilee eli ei niin mitään uutta ollenkaan :D, mukaan vain willityksiin!
älä muuta viserrä, mää jouduin tänään työmaakäynnille ja oli tosissaan kylmä vinkka

sääliks kävi se kaveri jonka piti nousta pylvääseen korjaamaan irtipoikkikatki menny telefoonipiuha (30 paria...)
 
vierailija
Voisiko Elena ja FreezeCat hoitaa pervoilunsa keskenään vaikka yksityisviesteinä.
Ei tietenkään, kun heillä on se tehtävä, kuten noilla muillakin. Yleisö odottaa tuolla kaukana hyytävän (vielä aika lämmin oikeastaan...) veden takana:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/06/04/ulkolinja-pakolaisbisnes

Onhan se todiste siitä, että täällä pikeesti on sellaisia *tyttöjä* - vaikkei ne itekkään asiaa tajuais, se ei ketään haittaa.
 
ja mistä? Niin on poukkoilevaa, että tohtiiko riitojen sekaan tulla. Minusta ihan kuin riitaa ilmassa olisi. Saatan erehtyäkin, kun olen nuy niin vaan tämmöinen.
Älä mittää, riidat täällä ketjussa on just piristäviä.
Etenkin jos se äityy kunnon kukkotappeluks!
Saa hirnua haarakiilastaan pidellen, ettei tuu pissit housuun.:LOL:

Pitäähän sitä ilmaa välillä putsata.:love:
 
Harmailijoille tiedoksi.
Minusta ei just nyt ole mieheksi kenellekään.
Ei just nyt, kenellekään. Ei edes kiinnosta.

Mutta jonain päivänä minä tapaan Pepin.
Sinä päivänä on ihan turha kysyä onko minusta mieheksi kenellekään, olenko tarpeeksi vahva pelottamaan möröt pois maailman vahvimman naisen limonadipuusta vai pitäisikö minun jotenkin todistaa olevani vielä kelpoisempi

Se on peliä johon minä en lähde koskaan milloinkaan .
 
Aksu hei,
sovitaanko, että puhutaan mv-lehdetä yms. vain ketjun ulkopuolella?

Must tuntuu, että muut ei tykkäis jos alettas tässä vääntää tekstii...
enkä tykkäis minäkään. Meidän mielipiteiden vaihto on tosi kuivaa!

Perusta vaikka ketju meille ni mennään sinne selvittelee aina kun on tarvetta.:D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
älä muuta viserrä, mää jouduin tänään työmaakäynnille ja oli tosissaan kylmä vinkka

sääliks kävi se kaveri jonka piti nousta pylvääseen korjaamaan irtipoikkikatki menny telefoonipiuha (30 paria...)
Hyyyiii*hytisee jo ajatuksesta*!

Siinä saakin pitää moisissa korkeuksissa ja keikutuksissa todellakin ajatuksen kasassa...ja sille seuraavalle kerralle mielessä että ne pässinpökkimätkin ois kivat jalassa(y)


..vaikka taitaahan niillä olla aika säänkestävät vermeet kyllä yllä :)
 
Hyyyiii*hytisee jo ajatuksesta*!

Siinä saakin pitää moisissa korkeuksissa ja keikutuksissa todellakin ajatuksen kasassa...ja sille seuraavalle kerralle mielessä että ne pässinpökkimätkin ois kivat jalassa(y)


..vaikka taitaahan niillä olla aika säänkestävät vermeet kyllä yllä :)
oli sillä tyypillä ihan kunnon kamppeet mutta piti siltä käydä välillä autossa lämmittelemässä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä