The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olet kaukana asioiden edellä.
Just nyt on ajankohtaista jännäkakkamomenttia vain siinä, että saanko aikaan semmoisen viestin, että häntä huvittaa viestitellä kanssani jatkossakin.

Peppiys on asia joka selviää vasta ajan kanssa, että tarvitaanko Huvikummun terassille vierekkäiset keinutuolit.
Mut saahaahan sitä toivoo että sieltä löytyy ajan kanssa sun Peppisi. :love:Tsemppiä (y)
 
no älä ny tukehu siinä *tuuppaa paperipussin Ellun käteen*
mitäs jos se on itsekin jokin sisäsiittoinen perverssi!!?:eek: sellasiin aksu on kuitenki tottunu ja kyllä vakka kantensa valitsee.:barefoot: *nappaa pussin Ellun kädestä ja alkaa hyperventiloida*
Mä taisin muuten hädissäni rykästä sinne pussiin mun purkkani!!! *sopottaa kiireellä*
mutku sittenhän kaikki on paremmin kuin hyvin jos hänkin on sisäsiittoispervo!!!! Voi aksu, mä olen niin häpi!!!! *pyörtyy onnellisena aksun nilkkoihin*
 
Olet kaukana asioiden edellä.
Just nyt on ajankohtaista jännäkakkamomenttia vain siinä, että saanko aikaan semmoisen viestin, että häntä huvittaa viestitellä kanssani jatkossakin.

Peppiys on asia joka selviää vasta ajan kanssa, että tarvitaanko Huvikummun terassille vierekkäiset keinutuolit.
Siis ihan varmasti saat! Mä en epäile ettetkö sais!!! Siis sitä viestiä nyt alkuun, varmasti saat muutakin kyllä myöhemmin mutta aloitetaan nyt siitä viestistä eka :D *kuulee hääkellojen kaukaisen ja iloisen kilkatuksen korvissaaan* :love:
 
Mä taisin muuten hädissäni rykästä sinne pussiin mun purkkani!!! *sopottaa kiireellä*
mutku sittenhän kaikki on paremmin kuin hyvin jos hänkin on sisäsiittoispervo!!!! Voi aksu, mä olen niin häpi!!!! *pyörtyy onnellisena aksun nilkkoihin*
no hyi hitto - viikonko oot tota huppapuppaa jauhanu *kakii*
pitäiskö meidän alkaa miettii mitä aksu laittaa päälle ekoille rehveille.:X3: *sneppaa purkan hittoon ja alkaa taas hengitellä pussiin*
 
no hyi hitto - viikonko oot tota huppapuppaa jauhanu *kakii*
pitäiskö meidän alkaa miettii mitä aksu laittaa päälle ekoille rehveille.:X3: *sneppaa purkan hittoon ja alkaa taas hengitellä pussiin*
Mä just mietin äsken sitä että mitä se laittaa päälleen??? Krakan väri?? vai rusetti??? Päällä vois olla sellanen pitkä musta takki!!! Sitten suorat housut pitää olla alla, mutta ei saa näyttää miltään vanhalta gubelta pukeutumisessa vaan sellaselta hottikselta ketä ei voi vastustaa!!!! *repee liitoksissaan*:barefoot::love:
 
*nappaa Ellun niskalenkkiotteeseen, heittää tanssilattialle ja alkaa huojuttaa*
olisko tää hyvä piisi minkä aksu ja punapää vois tanssia joillain meidän järkkäämillä rehveillä? *haaveilee kesäillasta kera musiikin - paviljonkeineen päivineen*:love::barefoot::barefoot:
 
*nappaa Ellun niskalenkkiotteeseen, heittää tanssilattialle ja alkaa huojuttaa*
olisko tää hyvä piisi minkä aksu ja punapää vois tanssia joillain meidän järkkäämillä rehveillä? *haaveilee kesäillasta kera musiikin - paviljonkeineen päivineen*:love::barefoot::barefoot:
Niskalenkkiotteeseen hahahaha :D :D
*huojuu lattialla onnellisena aksun puolesta ja melkein tirauttaa onnenkyyneleitä silmistään* Oikeesti tää on aivan ihanaa *mutisee lispen kainalossa*
 
Mitähän huomenna?

Isä soitti, tulee hakemaan mut huomenna aamupäivällä sinne syömään.
Äijän tuntien se tarvii apua taas johonkin hommaan, eikä selkä ole vieläkään täysin toipunut edellisistäkään
 
Mitähän huomenna?

Isä soitti, tulee hakemaan mut huomenna aamupäivällä sinne syömään.
Äijän tuntien se tarvii apua taas johonkin hommaan, eikä selkä ole vieläkään täysin toipunut edellisistäkään
Syöt ruoat mutta elä ala rehkimään ettei vaan satu mitään..ihan hirveetä jos joudut sairaalaan liiasta rehkimisestä:unsure:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä