The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tuituisäisäi ja iltaa...mä taijan olla täällä:barefoot::)..

Huomenna on perjantai, jee!!! Nyt olen kartalla :D(y)...

Säpäkkä päivä. Ehdin saamaan Päivän äiti:mad:- tittelinkin "sujuvasta ymmärtämisestä" - iltaan mennessä mut palautettiin kohtuunormaalien esihistoriallisten joukkoon (y)

Tirpanan kanssa ehdin viettää ainutkertaista laatuaikaa kaksin happihyppelyllä :love:...olen vielä pulassa tuon rakkauspakkauksenkin kanssa*huokaan syvään*... Koko ihanan happihyppelymme aikana tirpana päivitti tulevaisuutensa visioitaan sekä kehui luokkansa ja opettajansa ja kaverinsa vuolaasti..oi voi Lappi sentään! Mikäli suunnitelmat toteutuvat on siellä jossakin vaiheessa kouhottamassa melkoisen puhelias ja aikaansaava tarmonpesä :D:love:...

Ja mä saan käydä siellä aina kun haluun:rolleyes::love...

Myöhäisteen paikka on nyt :)..
 
...ja höpönpöpö:), vaan se tyrkkää pakkasta kehiin jotta saan taas nähdä ihanat tähdet taivaalla:love:...ja ne punaiset posket sekä kuuranhuurteiset hiukset karvahattuni alta tursuilemasta(y):D:love:...

Talvi:love:...
mä muistan kuinka mä menin lapsena usein hangelle talvi iltoina makaamaan ja vaan katselin tähtiä kavereiden kanssa...sitten vasta noustiin ylös sieltä kun kylmä tarttui iholle vaatteiden läpi:love:
 
mä muistan kuinka mä menin lapsena usein hangelle talvi iltoina makaamaan ja vaan katselin tähtiä kavereiden kanssa...sitten vasta noustiin ylös sieltä kun kylmä tarttui iholle vaatteiden läpi:love:
No niinpä :)..tai sitten vaan kattella pällistelee taivasta niskat nyrjähtäneinä ja kävelee samalla:love:...päin lyhtypylväitä tai vaan humpsahtaakseen lumipenkkaan :D!

Sais sataa vielä pikkasesti luntakin lisää:love:..
 
No niinpä :)..tai sitten vaan kattella pällistelee taivasta niskat nyrjähtäneinä ja kävelee samalla:love:...päin lyhtypylväitä tai vaan humpsahtaakseen lumipenkkaan :D!

Sais sataa vielä pikkasesti luntakin lisää:love:..
tai sitten mentiin pulkkamäen juurella pulkkaan selälleen ja tihrusteltiin sieltä pipon alta sitä kirkasta tähtitaivasta posket punaisina :love:
 
Ja AaKoo :)...


Anna palaa, Frank(y)!
Sormenpäät vain näppäimille ja...tiiät kyllä mitä tehdä :). Älä liikoja mieti, nyt on aika heittäytyä:love:...
Niin... ei mulla näppäimet ihan heti lopu.
Jokainen vaikkapa tällä palstalla pystyy hetkessä päättämään olenko minä sellainen jonka kanssa viitsii edes pauhata jaskaa. Kun pohjana on jokunen vuosi ja jokunen tuhat viestiä niin siinä on ehtinyt rölöttämään niitä näitä. On ehtinyt munata itsensä monta kertaa. Se ei ole vaarallista.

Mutta kun on tasan yksi lyhyt viesti aikaa kertoa, että en ole häirikkö ja on mahdollista, että saatan olla seuraavan viestin arvoinen niin siinä menee kokeneeltakin kynämieheltä sormi suuhun. Eikä siinä supliikki auta.

Mut ittehän moisessa liemessä olen, ette te.
 
Niin... ei mulla näppäimet ihan heti lopu.
Jokainen vaikkapa tällä palstalla pystyy hetkessä päättämään olenko minä sellainen jonka kanssa viitsii edes pauhata jaskaa. Kun pohjana on jokunen vuosi ja jokunen tuhat viestiä niin siinä on ehtinyt rölöttämään niitä näitä. On ehtinyt munata itsensä monta kertaa. Se ei ole vaarallista.

Mutta kun on tasan yksi lyhyt viesti aikaa kertoa, että en ole häirikkö ja on mahdollista, että saatan olla seuraavan viestin arvoinen niin siinä menee kokeneeltakin kynämieheltä sormi suuhun. Eikä siinä supliikki auta.

Mut ittehän moisessa liemessä olen, ette te.
Joko sä kirjotit sen viestin?????? *hyperventiloi onnesta ja jännityksestä*:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::love:
 
Niin... ei mulla näppäimet ihan heti lopu.
Jokainen vaikkapa tällä palstalla pystyy hetkessä päättämään olenko minä sellainen jonka kanssa viitsii edes pauhata jaskaa. Kun pohjana on jokunen vuosi ja jokunen tuhat viestiä niin siinä on ehtinyt rölöttämään niitä näitä. On ehtinyt munata itsensä monta kertaa. Se ei ole vaarallista.

Mutta kun on tasan yksi lyhyt viesti aikaa kertoa, että en ole häirikkö ja on mahdollista, että saatan olla seuraavan viestin arvoinen niin siinä menee kokeneeltakin kynämieheltä sormi suuhun. Eikä siinä supliikki auta.

Mut ittehän moisessa liemessä olen, ette te.
Niin ihanan söpöä.:love::barefoot:
 
Joko sä kirjotit sen viestin?????? *hyperventiloi onnesta ja jännityksestä*:barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::barefoot::love:
Jo, aikoja sitten.
Siinä meni jokunen tunti ja muutama tuumaustupakki eikä minulla ole aavistustakaan suvaitseeko hän tupakinpolttoa.

Mut olen tottunut siihen, että muutaman rivin kirjoittamiseen minun ei tarvitse vaivata molempia aivosolujani. Kun tarttee niin ne pitää käskeä erikseen paikalle eikä siitä koskaan mitään hyvää seuraa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä