The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En mä vihaa ruutista, musta se on edelleenkin hyvä ja kiva tyyppi, vaikka tää tilanne nyt vähän römpsähti ja tuli erimielisyyksiä mitkä ei hänen mukaansa tästä kai enää suttaannu, ja annoin kyl trololollilleni täyden vallan sen romaanin jälkeen, koska en kestä ja naurattaa tämmönen tyhmä draamailu.
Ja voithan sä tietty hanhenkoipes kanssa hekumoida kiusaamisen kautta saamasta huomiosta, mutta mä en aio sitä sulle antaa jatkossakaan yhtään tän enempää. Et silleen.
Suomennos= en keksinyt enään yhtään mitn.
Ei se haittaa ja hei tykkäänhän mie siustaki, mie en ole vain kertonu sitä. En arvosta ituhippiytä tosin mutta kait sieki sillä ravinnolla elät.
Emmie vihhaa kettään täälä.

Sieki jännä ihiminen täälä, en aina tykkää mutta en aina etti alapeukkujakaan,

Minä olen se vähimmistö täälä eli valkoinen lihaa syövä heteromies! Miuta sunkin pitäis suojella!
 
Ja päivä kohokohta: ipana kotiutui tänään lomaltaan :love::love: Sain myös uuen pleikkaripelin postissa. Huomenna tehään tarhan ja koulun jälkeen jotain hyvää mättöruokaa ja pelataan koko ilta pleikkaria.
mikä peli? meillä nykyään pelaavat enemmän vapaapainia ja jääkiekkoo tai sitten sotapelejä, joten saan aina yksinäni pelata sitten slyta, crashia tai autopelejä(n)
 
Mie en pellaa mittään

katselen joskus elokuvia tai jotain muuta. Säännöllisin ajoin se "jotain muuta" vääntyy Babylon 5. Se vaan on niin hyvä!
katon mä elokuviakin usein iltaisin ja luen kirjoja...kaikki muut leffat menee paitsi ei scifi (y) yritin katella tässä sen uuden alien leffan mutta oli kyllä laimee kokemus:notworthy:
 
Ratchet and Clank, ihan eka versio ps2:lle :love::love: Sly 3:ssa oon kolmostasossa. Jouduin alottaan sen alusta, ku poikanen oli vahingos poistanu mun tallennukset :notworthy:
miten mä ton pelin olin unohtana kokonaan:love: mun pojat ''saivat'' olla jatkuvasti auttamassa tuon pelin kanssa että pääsin eteenpäin:love: sitten ne motkotti mulle kuin naisten ei kuuluis lainkaan pelata ihmisten pelejä :rolleyes:
 
jo pelkkä nimi saa mut kuvittelemaan tilannetta missä yritän epätoivoisesti pitää silmiä auki kunnes heräänkin aamulla töllö edelleen päällä ja hirveen viluissani kun olen nukkunut ilman peittoo:cautious:
Ostin ton ekan kauden eksälle joskus lahjaks ku se tykkäs kaikesta avaruusjutusta. Toisen jakson kohalla lakkas kiinostus eikä sitä oo tänä päivänäkää katottu loppuun asti :D
 
vierailija
Kuka muistaa, että Novartis on entinen Northrup King ?
http://www.nk-us.com/

Eviran luettelossa se mainitaan kyllä: Maize tolerant to glufosinate ammonium and expressing the Bt crylA 8b) gene (Bt-11)
Uses: import and processing" Päiväys 22.04.1998

Novartiksen mainoksessa kauniita kuvia Addera Plus-pillimehuista. Hiilarit 26g/100ml ainakin tuohon yhteen tulee maltodekstriinistä, lukee mainoksessa. Ja maissista tehdään sitä maltodekstriiniä.

Samassa mainoksessa lukee: "proteiini: 5g (16 E%) maitoproteiinista". Jos ihmisellä olis maitoallergia, riittää tuokin määrä pilaamaan suoliston pitkäksi aikaa.
 
Ostin ton ekan kauden eksälle joskus lahjaks ku se tykkäs kaikesta avaruusjutusta. Toisen jakson kohalla lakkas kiinostus eikä sitä oo tänä päivänäkää katottu loppuun asti :D
tää vaan vahvistaa päätöstäni olla edes kokeilematta :D tai voishan sitä toki koittaa..tiiä vaikka sais sen avulla unenpäästä kiinni äkimmin ^^
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä