The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27895173:
Tuli sielä lääkärissä käytyä. Ei ihan sellanen lopputulos,mitä mä toivoin. Olin aatellu et tää vika mikä käsissä on,olis korjattavissa..mutta eihän se nyt olekaan. Diagnoosina voimakasoireinen fibromyalgia. Pahenee koko ajan.. Pitää kuulemma vain oppia elämään näiden oireiden kanssa ja syödä buranaa kuurina ja alkuannos 25mg triptyliä ensimmäinen kolme kuukautta ja sitten nostetaan annostusta,jos ei apua. : /

Niin ja lausunnot saan tutkimuksista sitten ensviikolla,joita kiikutan työkkäriin ja kelalle kuntoutuspapereita varten. Eli tää akka lähtee sitten jossain vaiheessa Kankaanpäähän pariks viikkoa tai toivottavasti pääsis tuonne Härmään.

Hitto, kyllä ny syö tää kaikki naista niin lujasti.
Voi sua :hug:

Triptylistä sen verran, että illasta kannattaa ottaa viim. klo 18-17 maissa jottei sitte aamusta ole ihan tokkurassa. Sillä ku on puoliintumisaika jopa 4h.
 
Kun nyt on uutisoitu tuosta nakunanukkumisesta, onko joko teistä nakunukkuja? Tästä on saattanut olla jo puhettakin mut miun lahopää unohtelee paljon ja usein..
Oisko siitä teidän mielestä mitään apua mihinkään?
Itellä on aina jonkinlainen yöpaita päällä yöllä, jalassa pikkarit kun en osaa pitkillä housuilla(pyjaman tms.) nukkua. Lapset tunkee viereen melkein joka yö jossain vaiheessa niin sen takia ei olla nakuna nukuttu..
T-paita ja pikkarit mulla kun nukun.
 
Hyvää iltapäivää!
Mukava ja rentouttava vapaapäivä takana, mitä nyt aamulla vähän automobiili vastusteli. -17 pakkasta ja ilman johtoa käyntiin, ei mitään ongelmaa, Mitsut lähtee aina... ;)
Pistin auton käyntiin ja lähdin peruuttamaan ja ihmettelin, kun sutii ja sutii, että ei pihan noin jäässä pitäisi olla ja sitten alkoi haisemaan palanut ja sitten arvasin, että nyt on jossain muualla vikaa kun pihan jäässä ja nyt on joku jumissa.
Noh, pirulainen oli jäätynyt yön aikana takapyöristään kiinni pihaan ja ei muuta rautaputkella kunnon mojautukset takapyörien vanteisiin ja irtosivathan ne, ja päästiin liikenteeseen. Pitänee kolata piha jatkossa hieman paremmin, kun siellä on niin paljon lunta, että autokin jäätyy kiinni.

Nyt sitten kauhea pino paperitöitä, siinä saa paluun arkeen ja pari tuntia kulumaan. Ei yhtään huvittaisi, mutta pakko nekin on tehdä.
No ni, parempi se kola on pihassa kuin autossa :D
Lähettyvillä paremmin.
 
Nyt on syöty,juotu muttei :whistle:

Oli muuten paska kotimatka,lens sitten kivi auton etulasiin ja jäi kiva särö,ei ollut ees pienimmästä päästä,ehdin nähdä kiven ja se oli aika suuri.ketutti aika suunnattoman paljon,muutenki auton kanssa ollu harmia ja sit vielä tämä :(
 
kannattaa käydä näyttämässä tuulilasifirmassa
En mä kyllä heti aatellut,ajattelin et jos seuraan lähteekö se etenemään siitä jonnekin.No,viikonloppuna käyn porukoilla niin täytyy mainita isälle niin se varmaan tietää sit mitä kannattaa tehä ja mikä olis hyvä paikka minne ehkä viedä. eihän tollasta voi korjuuttaa,nehän vaihtaa koko lasin sitten ja ihan heti en menis vaihattaa sitä jollei se särö rupee etenee.
 
En mä kyllä heti aatellut,ajattelin et jos seuraan lähteekö se etenemään siitä jonnekin.No,viikonloppuna käyn porukoilla niin täytyy mainita isälle niin se varmaan tietää sit mitä kannattaa tehä ja mikä olis hyvä paikka minne ehkä viedä. eihän tollasta voi korjuuttaa,nehän vaihtaa koko lasin sitten ja ihan heti en menis vaihattaa sitä jollei se särö rupee etenee.
mitä pikemmin se korjataan niin sen paremmin se onnistuu, sitten kun särö lähtee etenemään niin peli on pelattu
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä