The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siberianhusky
Argh, tylsää joten tuli töihommat mieleen!
Siis jos annetaan aikaraja johon meneessä joku homma on hoidettava niin äläkää vittu tuluko huuteleen kahta viikkoa aikaisemmin ja viikkoa aikaisemmin viiltelemään ranteitanne auki!! Vidu se on valmis silloin kun sen pitää!! ITSE annoitte sen aikarajan, oisitte antaneet kahtaviikkoa tiukemman!!

KELE!

HÄ!


Tekipä hyvää jo kirjoittaa toi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Argh, tylsää joten tuli töihommat mieleen!
Siis jos annetaan aikaraja johon meneessä joku homma on hoidettava niin äläkää vittu tuluko huuteleen kahta viikkoa aikaisemmin ja viikkoa aikaisemmin viiltelemään ranteitanne auki!! Vidu se on valmis silloin kun sen pitää!! ITSE annoitte sen aikarajan, oisitte antaneet kahtaviikkoa tiukemman!!

KELE!

HÄ!


Tekipä hyvää jo kirjoittaa toi :D
Sitäpaitsi dead linet on vaan suuntaa antavia, hommat voi aloittaa silloin dead line-päivänä :D. Kuka hullu nyt sitä ennen mitään varsinkaan valmiiksi saa!
 
Sitäpaitsi dead linet on vaan suuntaa antavia, hommat voi aloittaa silloin dead line-päivänä :D. Kuka hullu nyt sitä ennen mitään varsinkaan valmiiksi saa!
...heiii, mä saan laittaa muuten sen harvinaisen rastin seinään :) - mä onnistuin sähläämään ja lopulta tekemään ja oikein jopa lähettämään sen mun kirjallisen juttuhäspäkän ja - taDAA - ennen deadlineä, mitä kyllä hämmästelen sujuvasti :D

Nyt vaan ootetaan palautetta, jaiks....:D
 
Argh, tylsää joten tuli töihommat mieleen!
Siis jos annetaan aikaraja johon meneessä joku homma on hoidettava niin äläkää vittu tuluko huuteleen kahta viikkoa aikaisemmin ja viikkoa aikaisemmin viiltelemään ranteitanne auki!! Vidu se on valmis silloin kun sen pitää!! ITSE annoitte sen aikarajan, oisitte antaneet kahtaviikkoa tiukemman!!

KELE!

HÄ!


Tekipä hyvää jo kirjoittaa toi :D
:eek::eek::eek:

Ookkonä meidän firmassa töissä?!!
 
Siberianhusky
Sitäpaitsi dead linet on vaan suuntaa antavia, hommat voi aloittaa silloin dead line-päivänä :D. Kuka hullu nyt sitä ennen mitään varsinkaan valmiiksi saa!
Juu ei. Valmista pitää olla silloin kun sanotaan. Jollei ole niin eteenpöin mennään sitten ihan paskoilla perusteilla. Mut mennään.
no ehkä sen vuoksi jotkut repii persettään ja viiltelee ranteitaan auki viikkoa aikaisemmin. Mut ei tartte miun töijen takia stna! :D
Ne on valamiita silloin kun pittää olla. Jos en saa valamista niin kerron sen het kun mulle se seleviää.
 
vierailijax
  1. Katso negatiivikuvan naisen nenän päässä olevaa valkoista pistettä 15 sekuntia.
  2. Siirrä katse nopeasti viereiselle valkoiselle ruudulle.
  3. Ruudussa pitäisi häivähtää vaalea nainen luonnollisissa väreissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä