The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä pääsin vasta nyt kotiin ko tsadilainen lähti nukkumaan. Ihan viattomasti lähdin juomaan kaljaa, mut jouduinki purkamaan auton ovipahvit ja vaihtaa siihen kaiuttimen sekä kittaamaan puskuria :eek: Ja just mun tuuria, koko päivän ollu +30° ja sitteko mä lähom shortseissa ja topossa ulos, nii alko törkee puhuri ja aurinko meni piiloon. Tsadilainen kaivo sot mulle komerosta lämpimän paidan. Semmose pappamallisen raidallisen samettipaidan. Ihastuin tähän ja sain sen omaksi :love:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Siberianhusky
Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Mieluummin meen kiikkuun kun toisen kerran lähen yksin kouvostoliiton yöelämään..
Ei ikinä enään..
Sylettää niiiiiin paljon kele..

Seuraavan kerran meen viihteelle niin pattajalle kun pääsen eläkkeelle.. Enkä tuu ees jouluksi suomeen..

Vittu kun ois syntynyt naiseksi niin sais niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa..
Mut ei, munat roikkuu tosa jalkovälissä eli olen het luonnollisesti vitosluokan kansalainen..




Eläkepäiviä ootellessa..

(sanoinko että eniten vituttaa Kaikki?)

Nojoo tai mitään nojoo mut kun ei tunne ketään kotikaupungista missä on asunut kymmenen vuotta jne.. Enkä tule vidu tuntemaankaan kun toi oli nyt yksi kerta ja toinen tulee het joskus kahdeksan vuoden päästä..

Tahtoo lappiin..
Siellä ihmiset puhuvat myös muille kuin naisille..
 
Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Mieluummin meen kiikkuun kun toisen kerran lähen yksin kouvostoliiton yöelämään..
Ei ikinä enään..
Sylettää niiiiiin paljon kele..

Seuraavan kerran meen viihteelle niin pattajalle kun pääsen eläkkeelle.. Enkä tuu ees jouluksi suomeen..

Vittu kun ois syntynyt naiseksi niin sais niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa..
Mut ei, munat roikkuu tosa jalkovälissä eli olen het luonnollisesti vitosluokan kansalainen..




Eläkepäiviä ootellessa..

(sanoinko että eniten vituttaa Kaikki?)

Nojoo tai mitään nojoo mut kun ei tunne ketään kotikaupungista missä on asunut kymmenen vuotta jne.. Enkä tule vidu tuntemaankaan kun toi oli nyt yksi kerta ja toinen tulee het joskus kahdeksan vuoden päästä..

Tahtoo lappiin..
Siellä ihmiset puhuvat myös muille kuin naisille..
Tweet?
 
Huomenta!!!

Kyllä mä taidan pakata piknik-viltin ja suunnata kohti Turkua, on sen verran kivan näkönen tuo ilma. Siivousta olin suunnitellut mutta ei kai ne pölyt mihinkään karkaa?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hattarapöwwöpäistä huomenta vaan kaikille :D

Voi morjens vaan, tästä päivästä tule vissiin mitään muuta kuin ihan tolkutonta häröilemistä ja nauramista, niin hyvin meinaa alkoi tämä päivä - onnistuin nimittäin tiputtamaan itteni sängystä niin että kolisi :D...enkä mä voinut mitään muuta tehdä siellä lattialla kuin nauraa räkättää ketarat oikosenaan :D

Miten lie olin vielä aivan unimaailmassa ja en tajunnut ollenkaan olevani tosi lähellä reunaa ja ketturoin venytellen niin - räiskis :D!

Muutenkin nukuin ihan höpösti, vissiin olin pikkasen liian töttöröö, koskapa oli rikkonaista ja levotonta mutta - tää päivä mennään löysin rantein ja vietetään vaikka siestaa puolenpäivän maissa :)

Aurinko paistaa, pieni tuunlenvire ja - karmea harakkaorkesteri menossa sulosoinnuissansa :D

Letkeetä lauantaita vaan kaikille :)
 
Huomenta!!!

Kyllä mä taidan pakata piknik-viltin ja suunnata kohti Turkua, on sen verran kivan näkönen tuo ilma. Siivousta olin suunnitellut mutta ei kai ne pölyt mihinkään karkaa?
..siivota ehdit myöhemminkin ja niin moneen kertaan, että - ihanaa Ruisrockia sulle :)! Kelitkin kohdillaan, niin mikäs siellä on ollessa ja joratessa ja picniciä viettäessä iloisista ihmisistä nauttiessa myös. Ei muuta kuin kutrit kohdilleen vaan ja menox :)!
 
Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Vittu kun ois syntynyt naiseksi niin sais niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa..
Mut ei, munat roikkuu tosa jalkovälissä eli olen het luonnollisesti vitosluokan kansalainen..
Ei se naisena oleminen esim baarissa/ravintolassa aina helppoa/kivaa ole.


Ja ak, en yleistä mitään, ihmisiä on laidasta laitaan :)
Sekä niitä päällään ajattelevia että munillaan :unsure:
Toisilla on mielessä vain se, toisilla aito tutustuminen :)
Enkä kuitenkaan yleisesti ajattele niin että kaikki miehet on noita jälkimmäisiä :)
 
Hattarapöwwöpäistä huomenta vaan kaikille :D

Voi morjens vaan, tästä päivästä tule vissiin mitään muuta kuin ihan tolkutonta häröilemistä ja nauramista, niin hyvin meinaa alkoi tämä päivä - onnistuin nimittäin tiputtamaan itteni sängystä niin että kolisi :D...enkä mä voinut mitään muuta tehdä siellä lattialla kuin nauraa räkättää ketarat oikosenaan :D

Miten lie olin vielä aivan unimaailmassa ja en tajunnut ollenkaan olevani tosi lähellä reunaa ja ketturoin venytellen niin - räiskis :D!

Muutenkin nukuin ihan höpösti, vissiin olin pikkasen liian töttöröö, koskapa oli rikkonaista ja levotonta mutta - tää päivä mennään löysin rantein ja vietetään vaikka siestaa puolenpäivän maissa :)

Aurinko paistaa, pieni tuunlenvire ja - karmea harakkaorkesteri menossa sulosoinnuissansa :D

Letkeetä lauantaita vaan kaikille :)
:D *puhaltaa jos johonkin sattuu* :rolleyes:
 
Nojoo, on varmaan ystävällisiä ihmisiä.. Kunhan olet nainen!
Mieluummin meen kiikkuun kun toisen kerran lähen yksin kouvostoliiton yöelämään..
Ei ikinä enään..
Sylettää niiiiiin paljon kele..

Seuraavan kerran meen viihteelle niin pattajalle kun pääsen eläkkeelle.. Enkä tuu ees jouluksi suomeen..

Vittu kun ois syntynyt naiseksi niin sais niin paljon kuin haluaa ja silloin kun haluaa..
Mut ei, munat roikkuu tosa jalkovälissä eli olen het luonnollisesti vitosluokan kansalainen..




Eläkepäiviä ootellessa..

(sanoinko että eniten vituttaa Kaikki?)

Nojoo tai mitään nojoo mut kun ei tunne ketään kotikaupungista missä on asunut kymmenen vuotta jne.. Enkä tule vidu tuntemaankaan kun toi oli nyt yksi kerta ja toinen tulee het joskus kahdeksan vuoden päästä..

Tahtoo lappiin..
Siellä ihmiset puhuvat myös muille kuin naisille..

..niin, voihan se olla vaikean tuntuista, jos et tunne itseäsi kotoisaksi siellä...mutta ei voi lähteä yleistämään totakaan asiaa, että vain naisille puhutaan baareissa ja naisilla on kivaa, ei se kuule ole helppoa ollenkaan. Mutta aina ei vain kohtaa sitä ihmistä, joka on liikenteessä aidosti tutustumismielessä :). Ja - pistäpä toi sun vitosluokan kansalainen- hajatelma nyt samantein roskikseen yleistyksies kanssa :), toi ei niin pidä paikkaansa ollenkaan (ja tiiät sen itekin siellä) :).

Nyt oli vain tämmönen ilta ja tämmöset ihmiset liikenteessä, ei kuitenkaan kannata jättää yhteen kertaan vaan toisen tilaisuuden tullessa rohkeena vaan menoon mukaan ja uuden yrityksen kera :)! Silloin voit vaikka yllättyä iloisesti :), oikeesti :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
:D *puhaltaa jos johonkin sattuu* :rolleyes:
Kiitos :D - ja ei, ei sattunut pahemmin, se tapahtui niin yllättäen ja mitä ilmeisimmin olin vielä niin pehmeessä kunnossa unikuvihötössä, ettei mitään kolhuja tullut - mutta kyllä mua nauratti :D...

Mielenkiintoisesti alkoi siis tämä päivä, joten ei tässä voi muuta tehdä kuin odottaa jatkumoa tälle sarjalle :D....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä