Tietääkö joku säilytetääkö hygieniapassi tiedot kouluissa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen käyny ja läpäissyt hygienia koulutuksen ja nyt 8v myöhemmin työnantaja vaatii sen nähdä enkä löydä passia mistään. Työnantaja sanoo että hän ei ole nähnyt minun passia 5 v sitten kun vastaanotin nykyisen työni. Jos passia ei löydy joudun käymään uudetaan niin mahtaak koulut säilöä tälläisiä tietoja?
 
vierailija
En usko, että säilöö tietoja, mutta kannattaa toki kysyä. Passi sinulla pitää olla esittää todisteeksi. Todennäköisesti joudut käymään uuden testin.
Tietää siis sitä että koko huusholli pitää läpikäydä. En rupea uudelleen koulutusta käymään kun olen sen käynyt. Kumma ettei työnantajalla sititä ole kopiota kun kaikki paperit ja läpikäydyt kurssit piti työn alkaessa toimittaa ja varmasti tomitin kaikki, työturvallisuus korttia myöden.
 
vierailija
Tietää siis sitä että koko huusholli pitää läpikäydä. En rupea uudelleen koulutusta käymään kun olen sen käynyt. Kumma ettei työnantajalla sititä ole kopiota kun kaikki paperit ja läpikäydyt kurssit piti työn alkaessa toimittaa ja varmasti tomitin kaikki, työturvallisuus korttia myöden.
Ei kolututsta tarvitsekaan käydä uudelleen. Riittää, että käy suorittamassa passin. Se maksaa n. 40 euroa.

Vinkkinä vastaisen varalle: kannattaa säilytää kaikki todistukset ja passit yhdessä kansiossa.
 

Yhteistyössä