Timo Soini: Mamut parittavat pieniä tyttöjä ja poikia

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko soini koskaan tuominnut oman uskontonsa ylenmääräisen pedofilian, tuskinpa.

Väittäisin että vähintään joka toinen heistä on alhainen rikollinen


Paavi: Joka viideskymmenes katolinen pappi on pedofiili

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014071318487224_ul.shtml
Joo heti kun katollisia alkaa virrata tänne solkenaan pakolaisina, niin tottakai tilanteeseen pitää puuttua. Ei me haluta tänne pedofiileja yhtään noita irakin ihmelapsia enempää.
 
vierailija
Suvakit ovat vastuussa näistä lasten parituksista. Sallimalla porukan tulla tänne vapaasti sitä tapahtuu yhä enemmän. Jos rajat olisivat kiinni, niin eipä hukkuisi propaganda-lapsosia, eikä joutuisi lapsiparat parittajien armoille.
 
vierailija
Jostain syystä luullaan, että kun nuo kulkijat lähtevät omasta maastaan, niistä tulee enkeleitä. Miten ikiaikainen mentaliteetti yht äkkiä muuttuisi nykyaikaiseksi ja länsimaalaiseksi
 
vierailija
Tarkoituksella taas ymmärretty väärin ja loukkaannuttu? Pitää olla vakavan sortin suvaitsevainen ellei pysty nielemään sitä tosiseikkaa, että Suomi on globaalisti katsottuna lintukoto ja muualla meno on raadollisempaa. Ihmisten liikkuessa nuo tavat siirtyvät väistämättä myös Eurooppaan. Kts. esim grooming-ilmiö Briteissä. Lähinnä pakistanilaistaustaiset maahanmuuttajajengit ovat paritelleet valkoisia teinityttöjä ja poliisit ovat peitelleet asiaa osassa tapauksissa jopa vuosikymmenen ennen kuin media on alkanut kirjoittamaan. En käsitä missä kohtaa kaikki naisten ja lasten oikeudet päätettiin heittää bussin alle vain jotta monikulttuurisuus näyttäytyisi puhtaana ideologiana. Aivan kuin monikultturismi olisi korvannut kommunismin uutena sivistyneistön ideologina. Meno on ainakin sen mukaista.
 
vierailija
Tuli muuten mieleeni että Suomessa on asiat kääntymässä uuteen suuntaan. Maahanmuuttokriittiset alkavat olemaan vihaisia mutta eivät niinkään maahanmuuttajille ja pakolaisille vaan suvakeille. Moni kokee että suvakit ovat kääntäneet selkänsä omalle kansalle yhdessä valhemedian ja poliitikkojen kanssa. Rasistit vihaavat vähän kaikkia, he vihaavat jopa maahanmuuttokriittisiä koska kokevat nämä valkoisen rodun pettäjiksi.

Itse olen maahanmuuttokriitikko ja koen että meitä vihataan joka suunnalta, maahanmuuttajat, pakolaiset, suvakit ja rasistit..hmm.
 
vierailija
Tuli muuten mieleeni että Suomessa on asiat kääntymässä uuteen suuntaan. Maahanmuuttokriittiset alkavat olemaan vihaisia mutta eivät niinkään maahanmuuttajille ja pakolaisille vaan suvakeille. Moni kokee että suvakit ovat kääntäneet selkänsä omalle kansalle yhdessä valhemedian ja poliitikkojen kanssa. Rasistit vihaavat vähän kaikkia, he vihaavat jopa maahanmuuttokriittisiä koska kokevat nämä valkoisen rodun pettäjiksi.

Itse olen maahanmuuttokriitikko ja koen että meitä vihataan joka suunnalta, maahanmuuttajat, pakolaiset, suvakit ja rasistit..hmm.
Tässä toinen samanlainen.

Ihan oikeesti, olen alkanut miettiä, mistä saisin "mutkan" hankittua. Perheeni, itseni ja tottakai kunnon suomalaisten turvaksi. Sitä pitäisi varmaa oman turvallisuuden takia pitää nykyisin aina mukana. Jospa vaikka puiston pusikosta pystyy pelastamaan naisen barbaarin kynsistä, kun ei nyt ihan ole mustaa vyötä missään lajissa. Ja pää tietysti pidettävä aina kylmänä.
 

Yhteistyössä