Tökerö mies

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Alan olemaan niin kypsä koko mieheen ja tähän suhteeseen että lyön kohta hanskat tiskiin. En ole luovuttaja tyyppiä siinä mielessä, että lopettaisin suhteen suinpäin vaikka eteen tulisikin ongelmia..mutta liika on liikaa.
Lähes tulkoon joka kerta kun on tavattu, kuuntelen seuraavana päivänä kuinka paljon rahaa tällä kertaa kului kun tuli mun luo, kuinka väsynyt on kun ei saanut nukuttua tarpeeksi jne . Kuinka tökerö joku voi olla ?
Olen sanonut asiasta ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti...eilen sanoin ihan suoraan että : kuule, jos minun tapaamisestani kerran koituu joka kerran ongelmia, niin on parempi olla enään tapaamatta, kukaan halua aina kuunnella tota valitusta. Ymmärrätkö miten pahalta tommonen tuntuu ? Voisiko yhden kerran edes kuulla kuinka oli mukavaa / ihanaa olla yhdessä ja thats it.
 
Oikein toimit. Me miehet ollaan joskus "pässejä" ja ei ymmärretä naisten "herkkää" tunnemaailmaa. Tärkeintä, että saat sen sanoman menemään perille, jolloin mies voi itse päättää mitä tekee. Anna kuitenkin hetki ajatella, ettet heti ole pistämässä poikki.
 
Kauanko olette olleet yhdessä?
Aika natkulta kuulostaa.
Tai yrittäisikö miehiseen tapaan vihjailla jotain, kun ei uskalla suoraan sanoa. Ehkä haluaisi muuttaa yhteen, jotta ei tarvitsisi matkustella ja saisi paremmat nukkumisolosuhteet. Tai sitten on kyllästynyt, eikä halua enää nähdä niin usein. Tai sitten on vain sellainen narisijatyyppi.
 
kerro sille tyypille niin tehoaa paremmin.
:LOL: ... tai sitten on vain tämätyyppinen mies, että puhe menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
Moni mies on aika taitava tässä. Kuuntelevat keskittyneen näköisenä ja myhäilevät sopivaan väliin mmmmm, mutta todellisuudessa päässä pyörii jotain ihan muuta ja sinun äänesi on vain sellaista taustasurinaa.
 
vierailija
Alan olemaan niin kypsä koko mieheen ja tähän suhteeseen että lyön kohta hanskat tiskiin. En ole luovuttaja tyyppiä siinä mielessä, että lopettaisin suhteen suinpäin vaikka eteen tulisikin ongelmia..mutta liika on liikaa.
Lähes tulkoon joka kerta kun on tavattu, kuuntelen seuraavana päivänä kuinka paljon rahaa tällä kertaa kului kun tuli mun luo, kuinka väsynyt on kun ei saanut nukuttua tarpeeksi jne . Kuinka tökerö joku voi olla ?
Olen sanonut asiasta ystävällisesti ja vähemmän ystävällisesti...eilen sanoin ihan suoraan että : kuule, jos minun tapaamisestani kerran koituu joka kerran ongelmia, niin on parempi olla enään tapaamatta, kukaan halua aina kuunnella tota valitusta. Ymmärrätkö miten pahalta tommonen tuntuu ? Voisiko yhden kerran edes kuulla kuinka oli mukavaa / ihanaa olla yhdessä ja thats it.
Mitäs jos et maksattais sillä kaikkia kulujas ja antaisit nukkuakin edes vähäsen.
 
vierailija
Siinäpä se kun ei tosiaan ole muuttamassa yhteen...Olen kuunnellut lähes koko tämän 2 vuotta että ei ole valmis jne. Senkin puolesta alkaa nyt jo riittämään. Jos nykymenolla aikaa tavata on about kerran viikossa, ja silloinkin muutama tunti.. jonka jälkeen kuulen aina tuota samaa negatiivista ..ei tässä enään paljoa hyviä fiiliksiä ole. :(
Vaikka olisin kuinka ihana häntä kohtaan ja yhdessä olisi hyvä olla..niin koskaan en saa nauttia siitä onnen tunteesta kuin max. Viikon kerrallaan...aina, aina tulee jotain.

Olen ollut lopettamassa suhteen jo pariin kertaan, mutta sillon mies on alkanut raivoamaan että sinä et ole menossa minnekään ja hän rakastaa jne.
 
vierailija
Nainen herätys! sä olet sille miehen tapaselle vain reikä patjassa! ja josta vielä saa rahaa kun käy jyystämässä.. ei hyvää päivää ja todella pahaenteistä tuo raivoaminen -sinä et lähde minnekkään. nyt on heitettävä classikko eli jätä se sika!
 

Yhteistyössä