Toimeentulotuen lisähakemusrahat ei ole tullu tilille

  • Viestiketjun aloittaja mikähän mättää
  • Ensimmäinen viesti
mikähän mättää
Tuli tänään päätös,että parista laskuta saamme vielä toimeentulotukea ja siinä oli,että summa x on maksussa 30.6.
Rahoja ei kyllä ole tullu. Mitähän tämä nyt tarkoittaa?
 
voi saatanan saatana
Maksoin juuri liki kolmella tonnilla laskuja. Ihan omilla, itse tienatuilla rahoilla. Verottaja otti tosin niistä omista rahoistani ensin osan pois, että yhteiskunnan turvaverkossa öllöttelijät ja kaiken maailman tukien ja avustusten imeskelijät saavat omat laskunsa maksettua.
 
Antti.
Maanpetturi Jyrki Katainen yritti raiskata pikkulapsen. Lapsen isä näki tapahtuman ja hakkasi jätekasan kuoliaaksi. Paikalle saapunut miesryhmä vei saastaisen raadon läheiselle sorakuopalle, jossa se poltettiin puunrunkojen päällä. Tämän iloisen tapahtuman johdosta paikallinen ympäristönsuojeluyhdistys maksoi kaikille ongelmajätteen hävittämiseen osallistuneille 5 000 euron palkkion.



T. Antti Rinne
antti.rinne@eduskunta.fi
 
KohtaloOnPelia
Maksoin juuri liki kolmella tonnilla laskuja. Ihan omilla, itse tienatuilla rahoilla. Verottaja otti tosin niistä omista rahoistani ensin osan pois, että yhteiskunnan turvaverkossa öllöttelijät ja kaiken maailman tukien ja avustusten imeskelijät saavat omat laskunsa maksettua.
Niin, tuolleen tuli joskus ajateltua tilipäivänä kun monen tonnin edestä makselin myös laskuja (oletan sinunkin laskevan mukaan asuntolainan lyh.). Kunnes kohtalo päätti puolestani ja sairastuin. -> ensin tuli avioero, talo myyntiin ja meni työpaikka lopulta kun uusintakierros alkoi hoitojen kanssa jne. Itsekunnioitus vielä jotenkin on säilynyt henkikullan lisäksi.
Ei kannata ilkkua eikä kadehtia heikommin pärjääviä. Voi joskus napsahtaa omalle kohdalle. Jos lohduttaa tietää, niin älä huoli.. sossu ei auta vuosiin siinä tilanteessa! Kokemusta on. Mielummin olisin yhä terve ja makselisin enemmän veroja.. niistä kun ei pääse eroon edes eläkkeellä ollessa ;)
 
Tuli tänään päätös,että parista laskuta saamme vielä toimeentulotukea ja siinä oli,että summa x on maksussa 30.6.
Rahoja ei kyllä ole tullu. Mitähän tämä nyt tarkoittaa?
Näkynee viimeistään torstaina ( eli huomenna).

Mulla näkyi ( silloin ku joskus saatiin) niin seuraavana päivänä.
Olettaen että maksatus tapahtui ennen klo 13 muistaakseni.

Eli jos esim olen saanut eilen päätöksen ja on eri pankki kuin sos.toimistolla niin normaalisti ne on näkynyt seuraavana päivänä eli tänään. Mutta jos ne on laitettu maksatukseen tietyn kellon ajan jälkeen niin sitten niillä on mennyt päivä enemmän eli ovat näkyneet 2 pv päästä ( eli tässä tapauskessa huomenna).
 
mikähän mättää
Ok, ajattelin,että se on tuo päivä mikä onlappuun kirjattu. Eli huomen a todennäköisesti sitten on tulossa . Kiitos teille ystävällisistä vastuaksistanne
 

Yhteistyössä