Toinen puoli kasvoista puutuu/outo. Tensioniska?

  • Viestiketjun aloittaja vierailijavaan
  • Ensimmäinen viesti
vierailijavaan
Eli siinä se jo tulikin.. Myös purenta vikaa ja hammastulehdus mutta jännitysniska ollut iät ja ajat. Nyt oikea puoli kasvoista tuntuu todella oudolta ja turvonneelta vaikka ei päältä päin ole.. silmä tuntuu oudolta. Hirveä paine kasvoissa ja kipuilee välillä oudosti. Takaraivoon kun kosken niin on oikealla puolella arka kohta. Äh :(
Voiko jännitysniska tehdä moista ja onko muilla ollut? Ja olen toki jännittänyt tuota oikeaa puolta vissiin muutenkin kun juurihoito ym...
 
vierailijaxxy
No mitäs jos soittaisit kuitenkin lääkäriin / hammaslääkäriin? Jos onkin siellä leuka- /posikiluussa joku akuutti tulehdis tai märkäpaise? Tai Jos onkin aivoverenkierron häiriö? Veritulppa? Voi olla ihan harmitonta eli sitä jännitysniskaa. Mutta jos kasvot ovat ns toispuoleiset, pitää hakautua lääkärin kuultavaksi.
Mulla puutui leuka ja alahuuli kun oli alahampaan juuressa märkää. Ei särkenyt tms ollenkaan.
 
Menisin ihan yleislekurille joka laittaa sitten lähetteen eteenpäin / mahdollisiin (hammas)röntgeneihin.

Voi olla ihan mitä vaan ( tai sitten ei ).
Esim jos sulla on hammasongelmaa niin hammasmätää menny poskionteloon ja se aiheuttanut jonkun tulehduksen. Ja toi yhdistettynä tension neckiin.
 
vierailijavaan
Viime viikolla otettu optg kuvaa ja siis on tulehdus mutta ei hengenhätää oireilee jne kun hoidot mennyt pieleen mutta poisto 13.8 kirurgille kun poskionteloyhteys on. :| mutta ei sillai kuulemma hätää ja tuskin optg viikossa muuttuu. :|
Bruksismi mulla myös. :/
Aiemmin sen jälkeen kun tämän olin jo laittanut nii nyki silmiäkin kivasti sen jälkee. Nää kaikki nyt yhdessä - kivaa... Ps. Tänää vähän huuhdeltiin sitä hammasta (yläposkihammas ) mutta joo. .elokuuta odotellessa.
 

Yhteistyössä