Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

En koskaan uskonut pääseväni tänne.. Kahden ja puolen vuoden työ palkittiin ja en vaan tajua tätä... Unohin jo mitä tänne piti edes kirjottaa! Eka haaleanpunainen plussa dpo11 ja tänään dpo14 CB Digi kertoi, että Raskaana 2-3. Meillä siis toisesta inseminaatiosta tärppäsi. Toivottavasti pysyisi nyt matkassa loppuun saakka <3
 
  • Tykkää
Reactions: Kirsikka90 ja Qia
Ihanaa Spukka ja kaikkea hyvää odotukseen!

Tänne ei kuulu kummempaa. Viikot kuluu nopeasti kun töissä on kiirettä. Vauva potkii jo niin, että potkut tuntuvat mahan päältä. Olokin on ollut mitä mainioin, välillä kolottaa, mutta kun muistaa levätä, niin helpottaa. Huomenna täyttyy 22 viikkoa ja pääsenkin ens viikolla neuvolaan hakemaan raskaustodistuksen. Sit vaan äitiyspakkaus ja äippälomat hakuun. :love:

Mamadread ja itu 21+6
 
En koskaan uskonut pääseväni tänne.. Kahden ja puolen vuoden työ palkittiin ja en vaan tajua tätä... Unohin jo mitä tänne piti edes kirjottaa! Eka haaleanpunainen plussa dpo11 ja tänään dpo14 CB Digi kertoi, että Raskaana 2-3. Meillä siis toisesta inseminaatiosta tärppäsi. Toivottavasti pysyisi nyt matkassa loppuun saakka <3
Jos haluat mukaan listalle, niin laita sun tiedot (laskettu aika nyt ainakin) ja lisään sut. :)
 
11.2.2016 Sondee / 20 / 1. lapsi

7/2016
8.7. Pumpulipallero /29 / 1. lapsi
9.7. Kuhmura / 27 / 2. lapsi - TYTTÖ syntyi 2.7.
24.7. hampula / 27 / 2. lapsi
Evemum / 4. lapsi
Hendu79 / 35 / 3. lapsi
Joie / 32 / 3. lapsi

8/2016
1.8. Elsa84 / 4. lapsi
30.8. Trady / 24 / 1. lapsi
Haaveilija15 / 22 / 1. lapsi
cherrytomato / 24 / 1. lapsi


10/2016
3.10. jenna91 / 3. lapsi
4.10. Cembalo / 26 /
6.10. inasofia / 26 / 2. lapsi
6.10. Plussaplussa / 22 / 2.lapsi
12.10. Hetelmä16 / 26 / 1. lapsi
24.10. Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi
28.10. Mandee / 23 / 1. lapsi
31.10. Merenaalto / 31 / 3. lapsi


11/2016
12.11. Nessu87 / 29 / 2. lapsi
13.11. Huuhaa-89
23.11. vauvahaaveita / 32 / 4. lapsi
Maicy
Pjawla


12/2016
28.12. Miwwi / 25 / 2. lapsi
Autumn
Pauliinali


1/2017
12.1. Neitonen_82/ 34 / 3. lapsi
21.1. mamadread / 30 / 3. lapsi


2/2017
3.2. selkkis
4.2. bejbi


3/2017
5.3. Pieni haave / 31 / 1. lapsi
14.3. ÄippäVm82 / 33 / 5. lapsi
14.3. mukipukipuu / 27 / 2. lapsi


5/2017
12.5. Sara G / 31 / 4. lapsi
14.5. Evelin2 / 36 / 1. lapsi
26.5. Spukka / 24 / 1. lapsi
Maya123
Keijupölyä
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nyt rv 32+3 ja olo alkaa olee aika tukala :/ Yöllä heräät sen kymmenen kertaa vessaan,selkään koskee ym. Mut ei onneks enää ois pitkä aika! :) Poika tulossa,piti vielä varmistaa lääkäriltä kun teki viime viikolla ultraa :) Tuskin ennen laskettua ainakaan syntyy,esikoinenkin syntyny 40+2 ja paikat nyt ainakin vielä täysin epäkypsät :) Kova on poika liikkumaan,varsinkin iltaisin alkaa kauhee mylttäys :) Pää alaspäin ollu jo hyvän tovin ja toivon ettei enää kääntyiskään:D mites muilla menee? :)
 
Juu ihan normisettiä Keijupöly :D Minulla ei ollut missään vaiheessa aamupahoinvointia vaan yleistä etomista pitkin päivää ja eniten iltapäivällä/illalla. Nyt jo onneksi helpottanut vaikka edelleen välillä äklöttää ja on hirmu väsynyt olo. Malttamattomana odottelen että koska liikkeet alkaisi tuntua.. Kuulemma istukka edessä vaimentaa ja saattaa kestää vielä. Rakenneultra on tasan kuukauden päästä, sinne asti pitää odotella että näkee tyypin taas uudestaan. :love:

Pieni haave + pikkutyyppi 16+3
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
34+5, kyllä nyt alkaa jo olla tukalampi olo! Onneksi äitiysloma alkaa ylihuomenna (y) turhauttavaa silti, että sittenpähän vaan kotona ollaan ja möllötetään kuukausi. Nyt on alkanut yöt olemaan katkonaisia, koska saa pissalla ravata jatkuvasti, on kuuma tms. Sitten on sellasia päiviä kun ei jaksaisi tehdä yhtäään mitään :alien: mä niin toivon että tää ei mee yliajalle, tuskastun muuten odotteluun.
 
Onnea Mandee äititslomalle siirtymisestä ja tsemppiä viimeisiin viikkoihin. Kohta me varmaan saadaan lisää vauvoja ketjuun. :love:

Mullakin on Pieni haave istukka edessä, eikä se mun mielestä oo hirveesti vaikuttanut liikkeiden tuntemiseen. Rv 16-17 ne alkoi tuntua ja rv 20 eteenpäin koko ajan selkeämmin ja voimakkaammin.

Täälläkin odotetaan viikkojen kulumista malttamattomana. Onneksi voi olla töissä, niin kuluu aika nopeammin.

Mamadread ja itu 23+1
 
Miten ootte saanu ajan kulumaan ja keskittymisen toimimaan ekaa ultraa odotellessa? :D

T. Spukka ja hippu 5+2
Jaa-a. :D Ne ekat viikot on kamalaa piinaa. Mun mielestä aika on alkanut kulkemaan nopeammin vasta puolivälin jälkeen, eikä se nytkään kovin nopeasti kulje. En kyllä osaa antaa mitään järkevää neuvoa, paitsi että yritä tehdä välillä jotain itselle mieluisaa, niin vauva ei joko ajan ole mielessä. Mä oon esim. lukenut lempikirjojani. Töissä myös aika kuluu tehokkaasti. Ja sit oon kyllä antanut itselleni luvan myös nauttia ja hypistellä vauvanvaatteita ja selata netistä tarvikkeita ym. Kaikkea vauvahuuruista. Mulla oli ekat vaatteetkin jo ostettuna ennen nt-ultraa. :rolleyes:

Mamadread ja itu 23+2
 
Hei kaikille! Aattelin itekkin välil ilmotella itestäni tänne :) oon nyt siis rv 33+5, kaikki menny ihan ok vauvalla ,tosin itseäni on häirinny mm jatkuva selkä särky enempi tai vähempi,ja nyt alkaa oleen ne tukalat olot esim nukkuessa ja se jatkuvs vessa hätä!! Aaarrrrgghh!

Toista Tyttöä on lupailtu, ja parin viikon päästä ois synnytystapa arvio ja pääsee sielä pikkusen näkeen piiitkästä aikaa:love: välillä alkanu nyt tuleen pelkoja enempi ,etenkin iltasin iskee välillä inhottava ahdistus että jos kaikki ei ookkaan hyvin ? Kohtukuoleman pelko on tässäkin raskaudessa aika vahva loppua kohden! Tai synnytys,sain sielä viimeeksi huonoa kohtelua ja jotenkin ahistavaa palata sinne samaan sairaalaan ... meillä siis täälä ei enään synnytys sairaalaa ole vaan pitää mennä 45km päähän.

Kerran kävin käyrillä kun "termiitti" oli ollut pari päivää hiljasempi ja potkut vaisumpia. Noh,kuten tavallista niin sielä käyrillähän se kunnon myllerrys sit alkoi :ROFLMAO: onneks kätilöt tuola ymmärtäväisiä ja sanoikin että aina tulla paikalle jos vähänkin epäilyttää vaikka ois vääräkin hälytys, niin se on parempi kun että menee liian myöhään eikä mitään tehtävissä.

Huomasin että mä oon unohtanu varmaan ilmottaa listaan tarkempia tietoja joten siis 2.lapsi tyttölupaus 29v la 12.11
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mandee ja mamadread
Mitäs muille mahankasvattelijoille kuuluu? Alkaako kevään odottajilla jo alkuoireet helpottamaan? Meinaako syksyn odottajat ruveta kohta synnyttämään? :D

Täällä edetään tasaisesti ja varmasti. Tämän kuun lopussa pääsee taas kurkkimaan vauvelia kun mulla on kontrolli äitipolilla. Kovasti hän potkii ja huomaa, että uni- ja valvejaksot ovat tulleet selkeämmiksi. Kaikki hankinnat alkaa olla tehtynä, joten tämä on nyt tällaista odottelua... :rolleyes: Oma vointikin on kohtuullinen. Maha on jo tiellä, mutta mihinkään ei pahemmin kolota. Närästys kyllä vaivaa ja välillä väsyttää kamalasti.

Mamadread ja itu 25+0
 
Täällä ei oikein mitään mainitsemisen arvoista. 37+2 olis nyt viikot, kyllä jo niiiin kärsimättömäksi käy :whistle: vauva ollut raivotarjonnassa jo pitkän aikaa ja on terkkarin mukaan niin alhaalla jo kuin vaan voi. Eipä se silti näköjään vaikuta, että synnytys käynnistyisi yhtään nopeempaa :D kauhee paineen tunne vaan alhaalla. Toivotaan, että seuraavaksi kun kirjottelen niin ois jo synnytys takana päin
 
Täällä ei oikein mitään mainitsemisen arvoista. 37+2 olis nyt viikot, kyllä jo niiiin kärsimättömäksi käy :whistle: vauva ollut raivotarjonnassa jo pitkän aikaa ja on terkkarin mukaan niin alhaalla jo kuin vaan voi. Eipä se silti näköjään vaikuta, että synnytys käynnistyisi yhtään nopeempaa :D kauhee paineen tunne vaan alhaalla. Toivotaan, että seuraavaksi kun kirjottelen niin ois jo synnytys takana päin

Täällä nyt menossa rv 35+2 ja alkaa olee kyl tuskaa tää oleminen :/ Vauva ollu jo tosi pitkään raivotarjonnassa myös ja eilen neuvolassa selvis että lähtökuopissaan ois jo :D Siitä siis johtuu sekin,kun poika rupee mylttäämään niin sattuu aivan kamalasti tuonne alas..mites muilla? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
Tääläpäs on hiljasta! En kyllä itekään oo enää täälä oikeen käyny. :) Tänne kuuluu ihan hyvää, viikkoja kasassa 29+5 ja aika vaan menee nopeeti. :) Täälä pikkuneiti on ollu melkeen alusta asti raivotarjonnassa ja ei oo kyllä kertaakaan kääntyny toisinpäin eikä varmaan enää käännykään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee ja mamadread
Pakko tänne vielä näköjään kerran tilannetta päivittää ennen tositoimia. Ei kuulu vauvaa ei! 40+3 ja olo alkaa olla aika h*lvetin tuskanen ja kärsimätön. Tasan viikon päästä yliaikaiskontrolli, jos ei sitä ennen tupsahda ulos (epäilen). Oivoi... :D
 
Tsemppiä Mandee! Ei se enää millään voi kestää kauaa! Uskon, että alat olla jo kypsä synnyttämään. :rolleyes: Tulethan sitten kertomaan kuulumiset meille, kun vauveli on maailmassa.

Tänne ei kuulu sen kummempia. Jäin eilen sairaslomalle supistelun takia, onneksi ei pahoja muutoksia ollut aiheuttanut, ainoastaan kohdunsuu oli pehmeä. Vauva saisi kyllä pysyä ainakin pari kuukautta vielä mahassa, että nyt ei auta kuin lepäillä ja ottaa iisisti.
Muutoin olen voinut hyvin, ajoittain selkää särkee ja jonkin verran turvottaa myös. Käsissä on hermosärkyä varsinkin öisin. Olen yrittänyt käydä joka päivä vähän rauhallistahtisella kävelyllä, että pysyis kohtuu vetreenä ja jaksaisi loppuun saakka.

Täälläkin vauva on ollut jo tovin raivotarjonnassa ja toivottavasti jatkaa samalla linjalla. Painoarvio oli eilen 1220g. :love: Kovasti hän möyrii mahassa, mutta ilmeisesti tilaa ei enää ole niin paljon, kun napakoita potkuja tai nyrkiniskuja ei tule enää kovinkaan usein.

Kertokaapa muutkin kuulumisia! :)

Mamadread ja itu 28+3
 
Tyttö tuli 8.11. rv 41+4 :barefoot::love: paino 3230g pituus 49cm. Käynnistetty alatiesynnytys tihkuneen lapsiveden takia (selvisi yliaikaiskontrollissa, luulin vetiseksi valkovuodoksi). Lähti nopeasti cytotecilla käyntiin, synnytyksen kesto 7 ja puoli tuntia. Tänään päästiin vihdoin kotiin, oli vähän kivinen alku, kun ensi tyttö joutui saamaan lisähappea ja antibioottia tulehdusepäilyn takia. Kun siitä päästiin niin mulle iski rintatulehdus... Nyt jo huomattavasti parempi olo ja ihanaa kun ei tarvi olla enää sairaalassa :)
 
Tyttö tuli 8.11. rv 41+4 :barefoot::love: paino 3230g pituus 49cm. Käynnistetty alatiesynnytys tihkuneen lapsiveden takia (selvisi yliaikaiskontrollissa, luulin vetiseksi valkovuodoksi). Lähti nopeasti cytotecilla käyntiin, synnytyksen kesto 7 ja puoli tuntia. Tänään päästiin vihdoin kotiin, oli vähän kivinen alku, kun ensi tyttö joutui saamaan lisähappea ja antibioottia tulehdusepäilyn takia. Kun siitä päästiin niin mulle iski rintatulehdus... Nyt jo huomattavasti parempi olo ja ihanaa kun ei tarvi olla enää sairaalassa :)
Onnea, onnea, onnea! :love: Ihanaa, että olette päässeet kotiin. Toivotan teille vauvan tuoksuista arkea. Ihastelkaa ja nuuskutelkaa. :love::love:
Päivitän tiedon huomenna kun pääsen koneelle. :)
 
11.2.2016 Sondee / 20 / 1. lapsi

7/2016
8.7. Pumpulipallero /29 / 1. lapsi
9.7. Kuhmura / 27 / 2. lapsi - TYTTÖ syntyi 2.7.
24.7. hampula / 27 / 2. lapsi
Evemum / 4. lapsi
Hendu79 / 35 / 3. lapsi
Joie / 32 / 3. lapsi

8/2016
1.8. Elsa84 / 4. lapsi
30.8. Trady / 24 / 1. lapsi
Haaveilija15 / 22 / 1. lapsi
cherrytomato / 24 / 1. lapsi


10/2016
3.10. jenna91 / 3. lapsi
4.10. Cembalo / 26 /
6.10. inasofia / 26 / 2. lapsi
6.10. Plussaplussa / 22 / 2.lapsi
12.10. Hetelmä16 / 26 / 1. lapsi
24.10. Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi
28.10. Mandee / 23 / 1. lapsi - TYTTÖ syntyi 8.11.
31.10. Merenaalto / 31 / 3. lapsi


11/2016
12.11. Nessu87 / 29 / 2. lapsi
13.11. Huuhaa-89
23.11. vauvahaaveita / 32 / 4. lapsi
Maicy
Pjawla


12/2016
28.12. Miwwi / 25 / 2. lapsi
Autumn
Pauliinali


1/2017
12.1. Neitonen_82/ 34 / 3. lapsi
21.1. mamadread / 30 / 3. lapsi


2/2017
3.2. selkkis
4.2. bejbi


3/2017
5.3. Pieni haave / 31 / 1. lapsi
14.3. ÄippäVm82 / 33 / 5. lapsi
14.3. mukipukipuu / 27 / 2. lapsi


5/2017
12.5. Sara G / 31 / 4. lapsi
14.5. Evelin2 / 36 / 1. lapsi
26.5. Spukka / 24 / 1. lapsi
Maya123
Keijupölyä
 
Varovasti kurkin tänne puolen...postiivinen testi tehty toissapäivänä ja eilen toinen ja vielä ehkä yhden tai kaksi ajattelin tehdä :D

Kolmas olis meille tulossa,entuudestaan 11. Ja 13 syntyneet. Laskettu aika sijoittuu heinä-elokuun vaihteeseen. Yritystä ollut kesästä ja täällä on muutamia tuttuja toukokuun odottajia @Sara G @Maya123 ja muutkin mitä teille kuuluu?

Jatketaan kirjoittelua jos tuo viiva vahvistunee :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Ainiin, tänne on unohtunut ilmottautua :)
Plussa tuli 9.11. ja viidettä odotellaan :love: Isommat lapset on -11, -12, -14 ja -15 :) Nyt olisikin tulossa isoin ikäero tähän mennessä,1v11kk kun edellisten väleissä on 1v8kk, 1v5kk ja 1v5kk. Ihan ei esikoinen ehdi aloittaa eskaria kun tämä viides syntyis heinäkuussa :D
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread
Onnea saraheinä ja Bea.S! Laittakaa omat lasketut aikanne, niin lisään teidät listaan. Olisi kiva saada tänne aktiivisempaa keskustelua. :)

Täällä maha kasvaa tasaista tahtia. Olen sairaslomalla äitiysloman alkuun, joten aikaa löytyy liiankin kanssa. Toisaalta ihanaa kun voi rauhassa odotella viikkojen täyttymistä, kohta sitä omaa rauhaa ei sitten enää ole. :D

Mulla on vaivana närästys ja lisäksi turvotusta käsissä ja jaloissa, jonkin verran myös kasvoissa. :cautious: Ei kuitenkaan mitään myrkytykseen viittaavaa. Vauva on jo tosi alhaalla ja kohdunsuulla muutoksia, joten rennosti pitää ottaa. Onneksi viikkoja on kuitenkin koko ajan enemmän.
Liikkeet ovat jo varsinaisia ja kaikki huolet haihtuvat aina kun vauva rupeaa möyrimään. :love: Kaikki hankinnat on aikalailla tehty, nyt ne vielä pitäisi saada järjestettyä omille paikoilleen makuuhuoneen lattialta. :D

Mamadread ja itu 31+0
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
Meillä Laskettu aika 26.7-17... Eli nyt ollaan rv 5+6.

Jotenkin tuntuu vaan kokoajan siltä ettei tää ole todellistakaan, vaan kai sitä voi uskoa kahta raskaustestitulosta ja sitä että ennen kp29 menkat oli säännölliset ja nyt ois jo menossa kp 42..

Rintoja aristaa vähän, on aristanut kokoajan ja välillä masussa nippailee. Väsy on kova ja aamulla ehkä pienen pientä etovaa oloa ollut huomattavissa.. jotenkin tän vaan pitäs tuntua enemmän :D Pelottaa se eka neuvola että jos siellä ei sit ookaan mitään... :(
 
  • Tykkää
Reactions: mamadread

Yhteistyössä