Toiveena vauva 2017-2018

Hienoa pumpulipallero että sait ovisplussan, nyt vaan hyödyntämään :)
Darni73, sulla onkin jännät päivät käsillä. Tsemppiä!!

Mä olen nyt tikutellut ovista, joka päivä samoihin aikoihin... mutta ei ole ainakaan vielä mitään plussaa tullut eikä kyllä viiva yhtään vahvistunutkaan. Vanhan kierron mukaan (ennen kierukkaa), ovis vois olla tulossa la-su.. Oireetkin hieman siihen viittaa, mutta saas nyt nähdä. Mulla ei ole noista ovistesteistä mitään kokemusta aiemmin. Onko teillä yleensä viiva lähtenyt vahvistumaan ennen plussaa vai yhtäkkiä vaan ollu tasavahvat? Kuinka usein testaatte, mä oon testannu kerran päivässä. :)
 
Inasofia mä oon tikutellu pari kertaa päiväs päivällä ja illalla ja ku viivaa alkaa tulee tikutin joka vessa reissulla. Joo oon hullu testailee mut mulla huippu on niin hetkellinen. Kyllä mulla ainakin aina tullu hailakkaa ennen plussaa. Ite käytän rasksuskeijusta one stepin halpis liuskoja ni ei tuu järkyttävän kalliiksikaan. Oon kokeillu myös clearblue kaksoishormooni digiä mut aina vaan vilkkuva hymynaama vaik puikoilla ja liuskoilla tullu selviä positiivisia. Digin tein aina aamun ekasta virtsasta (ohjeen mukaan).
 
pumpulipallero, toivotaan hyviä tuloksia tästä oviksesta teille. :)

Darni73, nyt sait mut kyllä miettimään :D . Meinaan, että esikoista yrittäessä kävin töissä ja tein testin aina työpäivän jälkeen, kun taas nyt olen esikoisen kanssa kotona ja oon tehnyt testit klo 10-11. Voisihan olla, että mullakin näkyisi ovulaatio paremmin myöhemmin. Otanpa kokeiluun uuden testiajan!
Mun on tehnyt mieli kokeilla noita CB:n kaksoishormoni digejä. Ensi kiertoon voisin hankkia niitä, jos ei onni käy tässä kierrossa.


Kuvittelin eilen illalla itselleni ovulaation, mutta taitaa kyllä olla ihan täyttä toiveajattelua. Eilisen aamupäivän testi ei ainakaan lupaillut, että ovis ois voinut tulla alle 12 tuntia testaamisen jälkeen. :/
 
Kiitos vastauksesta Darni73! Mä oon myös Kuhmura testaillut aamupäivällä n. klo 12-13 aikoihin. Äsken tein ja sain plussan, jee! :) Eilen ei vielä näkynyt mitään, joten näytti mulla menevän nyt näin ettei mitään haamuja ilmestynyt pikkuhiljaa. Outoa kyllä, molemmat viivat on kyllä aika vaaleita väriltään.. mutta tasavahvoja. Katsotaan jos päästään tänään hyödyntämään.. Mä olen vaan huojentunut että todennäköisesti siis kierto pysyy melko samana kuin ennen kierukkaa ja ovis tapahtuu.
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero
inasofia ja kuhmura ehka hyva tikutella ovista pariin otteeseen paivasta (niinkuin Darni73 asiasta mainitsi). Minulla eilen aamusta tuli vahva, mutta silti testiviivaa haaleampi viiva. Sitten pari tuntia siita eteenpain se viiva tuli ennenkuin se testi kerkes kuivumaan ja tummeni yhta vahvaksi/vahvemmaksi kuin testiviiva. Tanaan huvikseen testasin aamusta ja se viiva oli edelleen todella vahva, sitten pulenpaivan aikoja se oli jo ruvennut haalistumaan.
Niinhan ne taitaa sanoa, ettei enaa kannata vahvan viivan jalkeen testailla. Tuo nyt oli iahn testi, halusin nahda miten nopeaa lahtee haalistumaan :) Onnea ovisplussista!!

Darni73
sama juttu noiden ovistestien kanssa. Silloin kun se viiva rupeaa vahan vahvemmin erottumaan niin testailen melkeinpa joka vessareissulla :p
 
Tääl olis dpo 10 ja vika terolut otettu. Nyt vaan täytys ootella mutta malttamattomana aamulla testasin negahan se.
Uusinta sit jos ei vuotoo ala kuuluu.

Tanjuska
korjatko seuraavaan lista päivityksen yhteydessä.
Alotus viestiin oon vahingossa kirjottanu kolmatta haaveillaan ku nyt neljättä haaveillaan kolme jo on.
 
Pumpulipallero mul menee kans aika samaa noi ovistestit ku sulla, mä oon illalla saanu aina vahvimman ja selkeän plussan. Aikasemmin illalla haaleempi ja myöhään illalla vahvempi ku kontrolli viiva sit aamulla taas vähän vaaleempi ja siintä iltaa kohden vaalenee selkeesti.
Aikasemmin pähkäilinki ollakko vai eikö olla kun ei tullu ikinä oikee tasan kontrolli viivan vahvusta saatika vahvempaa, sit aloin testaa aamusta illan viimeiseen vessa reissuun asti ja ding sieltähän se ovis löyty. Näköjään ainakin mun kohdalla täytyy testaa useammin kuin kerta pari päivässä.
 
  • Tykkää
Reactions: pumpulipallero
Ja vielä kolmantena pieni tutkimus raportti Fimean-sivuilta. Tässä on yleisesti kotitesteistä ja niiden luotettavuudesta, mutta erityistarkkailussa ovistestit. Tästä löytyy myös selitys sille, miksi tosiaan kannattaa testailla säännöllisesti (jopa usein), nimittäin joillakin testiviiva jää vahvaksi oviksen jälkeenkin lh:n hajoamistuotteen seurauksena, jolloin harvakseltaan testaileva voi myöhästyä ovulaatiosta saadessaan tuollaisen plussan:
http://www.fimea.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/laakelaitos/embeds/terveydenhuollon_ammattilaiset_Kotitestit_1_.pdf
 
Mukavaa lauantaita kaikille :)
Kiitos darni73 dpo selityksesta :)

Kuhmura toivottavasti sinulla olisi onnea matkassa ja tulisit raskaaksi :) se on monesti myos tuurista kiinni. Olen jostain lueskellut,etta on raskautunut vaikka ei juuri ovishuipun aikaan seksia harrastanut.

ON: huomaa,etta ovis ohi kun nannit kipeena. Nyt alkaa sit se piinaviikko..reilu viikko pitas odotella testailua! Saa nahda miten malttaa :p
 
Kiitos toivotuksista, pumpulipallero, täällä on kyllä kovasti peukut pystyssä, että tärppäisi ajoituksesta huolimatta. Eihän se nyt ihan mahdotonta tosiaan ole! :)

Ja muutenkin peukkuja pystyyn! Tämä ketjuhan suorastaan kihisee loppukuun. Ensin odotellaan Darni73:n terolutkierron tulosta, sitten pumpulipallero, parin päivän päästä minä ja tuleeko inasofia lähes samaan syssyyn!? Hui!! :D

ON ällövaroituksella: Aamupäivän on tullut paljon ja vahvaa ovislimaa. (Greippikuurin ansiota? :p )Jännitellään, millon kuiva kausi alkaa.
Ovistestin tein vielä eilen illalla ja ihan äsken, molemmat edelleen vahvoja positiivisia.


En oikein tiedä, milloin uskaltaisi suunnitella (raskaus)testiä. Jemmassa on yksi CB:n digi. Mietin, että pitäisikö tilailla nippu testejä, joilla voisi tarkkailla, lähteekö viiva vahvistumaan. Käyttää siis ihan surutta :D . Vai kestää marraskuun puolelle kuin nainen ja testailla digillä sitten, jos kuukautisia ei 2,5 viikon päästä näy.
 
Kuhmura itse en tieda, jaksanko odotella siihen saakka kun kuukautiset alkaa! Niiden pitaisi alkaa 28-29.pva. Eli luultavammin olen jo testailemassa ensi viikon lopulla. Itse kaytan noita halpistikkutesteja ja kaksi clear bluen testia valmiina myos sitten jos jotain nakyy niissa tikuissa :D digia en ole hommannut, varmaan tulee hankittua jos noi testit nayttaa jotain viivaa :)
 
Mä käytän halpis liuskoja ja niitä onkin läjä aina valmiina :)
Jännää näyttää tääl olevan, hitsi vieköön.
Ei viel oo menkkoja näkynyt, mutta valkkarii valuu niin et koko ajan pitää tarkistaa väriä.
No jos on alkaakseen niin toivottavasti ei veny pitkälle. Olis kyllä aika hurjaa jos ekasta terolut kuurista onni potkasis ku niin kauan jo yritetty.
Nännit ei enää niin kipeet, nyt aristaa vähän rinnat sivuilta mut ei pahasti.
Nyt niitä plussia kaikille !!!
 
Darni73, harmi, jos nyt ei tärpännyt! Mutta vaikuttaa siltä, että terolutit auttaisivat tuohon lyhyeen luteaalivaiheeseen. Josko vaikka parilla kuurilla tärppäisi. :)

pumpulipallero, no siis yhdellä testillä selviäminen ja kahden (ja puolen) piinaviikon kestäminen on minullekin aika hurja tavoite :D. Mieskin eilen kysyi, että koska raskaustestiä voisi tehdä ja vastauksen kuultuaan tuskastui, että: -Kauheen kauan pitää odottaa! (Ei siis muistanut esikoisesta.)
Jotenkin nyt vain tuntuu, että onnea pitää olla matkassa ajoituksen takia niin paljon, että yritän pitää pään kylmänä (erittäin huonolla menestyksellä tietysti). Jos talletukset olisi tehty ajallaan, olisi iso nippu testejä jo tilattu kovaa kyytiä. :p
Ja sitten taas, jos uuteen kiertoon joudutaan, niin pitää tilata lisää ovistestejäkin, joten siihen voisi samalla tilata raskaustestejä tulevia kiertoja varten.
 
Tääl nyt kp1.
Mä tikuttelen ovista samoihin aikoihin ku pumpulipallero tikuttaa raskautta :) kuhmura aloittelee testit vasta ens kuun puolella?? Aikas pitkälle riittää maltti :rolleyes:
Nyt ei mukana oo ketään kellä olis testailu ajankohtasta ???
Olikos tanjuskalla nyt ovis aika?
Inasofia saisko sun kierron tohon listaan?
Mukavaa viikon aloitusta kaikille
 
Darni73, mie en tikuttele ovista vielä ainakaan..Eilen oli kyllä ihan semmoinen tunne että olis ovis ollut :eek: tietääkö kukaan onko miten todennäköistä jo kp 10? itsestä tuntuu aika aikaiselta, mutta ei voi tietää. Lisäksi vielä flunssan pukkasi tähän niin saatan tuntea tai kuvitella omiani :) Kuitenkin sen verran aktiivisesti "yritetään" että osuu kyllä varmasti ovikseen vaikka en tarkasti tiedäkään milloin on se aika :D Kierto varmaan asettuu 26-27 päivään nyt terolutien aikaan.
Mitä "oireita" teillä on yleensä oviksen aikaan?
 

Yhteistyössä