Toiveena vauva 2017-2018

inasofia, taaperotx5 & Kuhmura kiitos ihanat tsempeista :) mina oon vaan aika hatainen aina ja tietty ajattelee negatiivisesti. Jotenkin ei ees osaa ajatella jos joku paiva siina testissa olis oikeesti kaksi viivaa :D no mutta nyt en meinaa sen enempaa stressata tanaan vaan lounaan jalkeen ystavia tapaamaan :)

Ihanaa sunnuntaita teille <3
 
Hmm..en kyllä muista et ois tämmösiä muljahduksia ennen tullut kuin tänään ..vähän häijyltä tosiaan tuntu ja sitä tunnetta on vähän vaikea selittää kuiteskin..sitten munasarjoissa juilinut on tänään myös ja miehen mielestä maha on turvonnu hieman :unsure:
 
Ihanaa maanantaita naiset!
Täällä yritetään bongata ovista, mutta joko se oli jo viime viikolla tai sitten nyt tälläviikolla. En oo perehtynyt minkään tikkuihin ym. ajattelin mennä periaatteella tulee kun on tullakseen, mutta tää kuume alkaa olemaan jo aika kova!
 
inasofia, apua, tää meidän samanaikaisuus saa kyllä munkin testikuumeen nousemaan! :D
Lauantaina pitäisi kuukautisten alkaa, enkä nyt yhtään enää tiedä, teenkö jo silloin testin vai odotanko, että kuukautiset on ihan myöhässä (jos siis ovat).

Mun pitää kohta pitää lukutaukoa tästä ketjusta, kun tää nostaa testikuumetta. :D

SI-niveltä polttelee, se voisi olla oire. Paitsi, että kipuili viime kierrossakin. Hitsit, kun kaikki "oireet" selittyy jollain muullakin kun raskaudella!

Dpo 9 ja kp 31/35
 
inasofia testasin aamusta eika yhtaan mitaan, ehka vahan viivanpaikkaa nayttaa mutta se siita sitten :( jotenkin semmonen fiilis ettei siina nyt tassa kierrossa tule mitaan nakymaan. muutama testi on viela kaapissa ja tulen testaamaan vaikka epailenkin etta kuukautiset tulevat loppuviikosta.
No sulla on nyt sitten valmiina testit :) siella ne kaapissa polttelee.. itse en osaa ns "jattaa jemmaan" mitaan testeja :p kohta pitas taas ovistestit tilata. Mietiskelin tosin pitasko rauhottua noiden testien kanssa ja jattaa tilaamatta.
 
Aapuva! Mulle on tullu kanssa vaikka minkälaista oiretta, mutta en tiedä johtuuko ne sitten näistä teroluteista.. alavatsaa on nippaillut muutaman kerran päivässä jo monta päivää, aivan kun ennen menkkojen alkamista. Niiden ei pitäisi kuitenkaan alkaa vielä ainakaan 9 päivään, koska en ole vielä ottanut tässä kierrossa kuin neljä tablettia kymmenestä. Päänsärkyä on joka ilta. Jossain vaiheessa päivää aina etova/huimaava olo ihan kuin olis unessa.. Tänään rupes aristamaan myös rintoja, ihan kuin niitä kirvelisi :unsure: tulen ihan höperöksi, ollaan kuitenkin sen verran kauan yritetty ja luultavasti kun nämä oireet johtuu vaan teroluteista..silti haluaisi uskoa että toivoa on.. :(
 
Tanjuska toivottavasti nuo oireesi liittyisivat raskauteen. En osaa tuosta laakkeesta sanoa kun en itse ole kayttanyt mutta tietty hormonilaakkeet voi laittaa kropan sekaisin. Meinasitko viikon odottaa ja sit testata?

Darni73 joko on ovistikussa vahvempi viiva? Tsemppia yritykseen ;)
 
-tanjuska, ensinnäkin toivoa tietysti on, vaikka pitkään olette jo valitettavasti joutuneet yrittämään. Se, että aikaisemmin ei ole tärpännyt, ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö milloin tahansa voi tärpätä, eikö totta :).

Eihän tässä oikein voi kuin arvailla ennen testiä, mutta olet siis syönyt teroluteja puolisen vuotta, muistanko oikein? Onko näitä oireita ollut aikaisemmissa terolut-kierroissa?
Tokihan hormonaalisten lääkkeiden vaikutukset voivat käytön aikana vaihdella, mutta uudet oireet voivat kertoa myös raskaudesta.
Jospa terolutit olisivatkin vastaus teidän ongelmiinne, mutta eivät vain ole auttaneet ekassa tai tokassa kierrossa, vaan kroppasi on tarvinut hieman pidemmän ajan buustausta.

Pidetään peukkuja! Tsemppiä kovasti teille!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Toivotaan että tanjuskan oireet kertoisi raskaudesta.. Olette jo pitkään yrittäneet ja olisi ihanaa jos plussaisit! peukut pystyyn!

Mulla ei enää eilen ollut oikeen mitään oireita ja tänään tulikin taas aamulla jotain tuhrua.. Hohhoijaa. Uskon että menkat alkaa muutaman päivän sisällä ☹ on vaan sellanen tunne nyt ettei tärpännyt.
 
Kiitos tsempeistä, eilen tuli kamala epätoivon aalto :confused: Toivoa ei saa menettää ikinä, muuten ei jää enää mitään :)

pumpulipallero, ensi viikon lopussa varmaan testailen ellei menkat ala. Oletan niiden alkavan 3.11.

Kuhmura, toukokuussa aloitin terot ensimmäistä kertaa, silloin ne määrättiin ainoastaan kahdeksi kierroksi. Kun menkat ei tulleet itsestään sen jälkeen niin sain reseptin puoleksi vuodeksi. Elikkä periaatteessa ensimmäinen terolut-kierto menossa nyt tällä erää (jos ei viime kuussa ollutta käynnistys-kuuria lasketa), oli tuossa kuitenkin heinäkuusta syyskuun loppuun kun odottelin niitä menkkoja luomuna. En ole ainakaan huomannut näitä oireita aiemmissa terot-kierroissa. Eikä päänsärkyä ym. oikein voi olla huomaamattakaan.. :)

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille, tämä on raskas laji, mutta kyllä sitä "palkintoa" kannattaa odottaa (y)
 
Viimeksi muokattu:
Hei, olen 20-vuotias ja puolisoni 25-vuotias. Jätimme ehkäisyn pois reilu vuosi sitten ajatuksena että vauva saa tulla jos on tullakseen. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut.

Kuukautiseni jäi pois elokuussa ja olimme jo toiveessa että nyt tärppäsi, tein kuitenkin testin mikä oli negatiivinen.
Mieheni rohkaisemana jatkamme yrittämistä.
 
Tervetuloa mukaan Titar! :) Kertoisitko kiertopäivän mikä nyt on menossa ja normaalin kierron keston (jos tiedät) niin lisään sinut tuohon meidän listaan mukaan? Ja tsemppiä myös teille yritykseen, ei saa lannistua (y)
 
Tanjuska mulla terolutit nosti lämmön melkein asteella, pään särkyä ja nänni kipua. On kyl aina tuntemukset rinnoissa oviksen jälkeen mut nyt oli niin kovat ja erilaisesti oireilut et heräs jo toiveet tärpistä mutta ei ni ei. Toivottavasti sulla on tärppi nyt käyny kun oot aikasemminki syöny teroja ni luulis et ois oireet tullu aikasemmin jos niistä johtuis. Kyl on jännää :)
Mul muute tänää kp 9/25 ku terolut pidensi vähän luteaalivaihetta
 
Laitan kysymysmerkin kiertopäiväksi, on niin pitkä aika kuitenkin. Oletko käynyt lääkärissä? Olen ollut samassa tilanteessa ja odotin menkkoja liian kauan ennen kuin uskaltauduin lääkäriin..:unsure:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä