TOSI NOLOA, mutta mulla jäi läppärin kamera päälle...voiko joku muu vakoilla mua siitä salaa?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja "vieras", 03.09.2012.

1. "vieras"

"vieras" Vieras

:D:D:D:D vai miten tuo toimii? :ashamed:

uusi tuttavuus tuo kannettava tietokone! :ashamed:

yhtäkkiä huomasin kun sininen valo paloi, että KÄÄK!

ei ole provo tämä :ashamed:

2. "vieras ap"

"vieras ap" Vieras

3. "vieras ap"

"vieras ap" Vieras

4. "vieras ap"

"vieras ap" Vieras

täällä ei ole siis kellään läppäriä. ok...

5. "mie vaan"

"mie vaan" Vieras

ei se riitä jos pelkkä kamera on auki. vaan pitää olla myös yhteys toiseen henkilöön. Jos sulla oli esim netti kiinni ja kamera auki, niin ei hätiä mitiä :)

6. "vieras"

"vieras" Vieras

Periaatteessa voi vakoilla. Oli uutisissakin juttua että oli useaan eri kannettavaan hakkeroitu piiloviruksia ja niitä oli kuvattu.

7. "juu"

"juu" Vieras

Tosiaan pitää olla yhteys toiseen henkilöön.

Tosin on olemassa myös sellaisia haittaohjelmia, joiden kautta voi vakoilla, jos kamera on päällä, näin olen kuullut.

8. unelmoiden

unelmoiden Jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.05.2012
    Saadut tykkäykset:
    0
    Niin, jos joku on tunkeutunut koneellesi, niin silloin voi, mutta se on toki epätodennäköistä :) Itse luin joskus tuon saman uutisen ja sen jälkeen olenkin alkanu pitää tarraa kameran päällä, ettei niin vain käy, mutta tämä on jo ehkä hätävarjelun liioittelua.. :xmas:

9. joopa joo

joopa joo Vieras

[QUOTE="vieras";27071765]Periaatteessa voi vakoilla. Oli uutisissakin juttua että oli useaan eri kannettavaan hakkeroitu piiloviruksia ja niitä oli kuvattu.[/QUOTE]
    Ihan samalla lailla niitä ""piiloviruksia"" voi hakkeroida pöytätietokoneisiin...

10. "vieras"

"vieras" Vieras

Joo voi mutta ei silti ole yhtään sama asia. Usko nyt vaan että läppärin kamera on useammin hakattu kuin pöytäkone. :)
    Havaintoja digimaailmasta: Varo läppärin web-kameraa!

11. ei ole ei

ei ole ei Vieras

Ihan samalla tavoin toimii pöytäkoneeseen kytketty kamera

12. "vieras"

"vieras" Vieras

Jos se vaan on päällä, läppärin kameran kun voi laittaa ulkopuolinen päälle ilman että kone ilmoittaa siitä mitään. Kokematon tuskin osaa katsoa resurssienhallinnasta onko se päällä vai ei.

13. fffff

fffff Vieras

Hih hih, kylläpä on hauskaa.

Voi.

Jaa tämä sivu