Tosi tyhmii tyyppei..

  • Viestiketjun aloittaja "Sari"
  • Ensimmäinen viesti
"Sari"
Facebokissa ne jotka laittaa koulutuksekseen jotain sen tyyppistä kuin elämänkoulu kertovat sillä ainoastaan olevansa luusereita jotka eivät ole tarpeeksi älykkäitä edes kouluttamaan itseään.
 
[QUOTE="vieras";28361637]Kai sen voi jättää tyhjäksi, jos ei halua kertoa, että on astronautti tai salainen agentti. :D Kyllä kai nuo elämänkoulut just viittaa siihen, ettei sitä muodollista koulutusta juurikaan ole, mutta jotain pitää päteä.[/QUOTE]

jaa, itse en jaksa ottaa naamakirjaa niin vakavasti, ei se ole sama kuin se mità johonkin viralliseen lomakkeeseen kirjoittaa.

naamakirja on niin vapaamuotoinen juttu ja tyylejà on niin monenlaisia kuin on ihmisiàkin. on àlykkàità ihmisià ja vàhemmàn àlykkàità ja kaikkea siltà vàliltà. jotkut kàyttàvàt fb:tà esim omein valokuvien jakamiseen, poliittiseen toimintaan, toiset jakavat vitsejà ja reseptejà. minulle riittàà se ettei muiden toiminta ja julkaisut loukkaa toisia.
 
"vieras"
jaa, itse en jaksa ottaa naamakirjaa niin vakavasti, ei se ole sama kuin se mità johonkin viralliseen lomakkeeseen kirjoittaa.

naamakirja on niin vapaamuotoinen juttu ja tyylejà on niin monenlaisia kuin on ihmisiàkin. on àlykkàità ihmisià ja vàhemmàn àlykkàità ja kaikkea siltà vàliltà. jotkut kàyttàvàt fb:tà esim omein valokuvien jakamiseen, poliittiseen toimintaan, toiset jakavat vitsejà ja reseptejà. minulle riittàà se ettei muiden toiminta ja julkaisut loukkaa toisia.
No minä en ole siellä ollenkaan. En tunne yhtään fiksua ihmistä, joka kertoisi missään yhteydessä missään mielessä koulutuksekseen elämänkoulun. Mutta ei se haittaa, että jotkut kertoo :)
 

Yhteistyössä