Toukotenavat 2017 <3 joulukuu

Myökin käytiin tänään ultrassa ja pienellä näytti kaikki olevan oikein mallillaan, painoa 384g. Siellä hän liikuskeli, pää alassuin, eli se onkin pää mikä miun virtsarakkoon punkee aina.:love: Tosi alhaalla on hän tuolla. Ihanaa että on kaikki hyvin! kuviakin saatiin vissiin toistakymmentä matkaan, ei lekuri säästelly paperia :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Qia
Onnea hyvistä ultrakuulumisista Cattibrie ja Elsaalviina! :love:

Mekin käytiin aamulla ultrassa. Sellainen ihana 325 grammainen mini-ihminen siellä pisteli menemään :love:. Mulla on kanssa istukka etuseinämässä, kuten olin ajatellut kun liikkeet tuntuu vieläkin aika vaimeilta. Viimeksi koko maha heilui jo tässä kohtaa. Mutta hyvin oli kaikki, saatiin neljä kasvokuvaa mukaan :love:. Kyllä hän minusta edelleen pojalta näyttää, sukupuoli kuitenkaan selvinnee sitten toukokuussa ;)
Seuraava etappi on kelaneuvola sitten 12.1. (y)

Ai niin Pupumama, tuon radin takiahan vauvaa ultraillaan usein muutenkin. Mutta saapahan sitten vielä useamman kurkistuskerran :rolleyes:
Tuntuu aika hurjalta itselle ettei ultria enää ole jos kaikki hyvin menee...

Tsemppiä vaivoihin Vauveli vanhalle, tosi inhottavilta kuulostaa. Toivottavasti ei pahene samaa tahtia loppua kohden.

Pähkinäpuu, kyllä minäkin olen välillä ollut melkein kateellinen esikoisen odottajille, kun elävät nyt niin ainutlaatuista aikaa. Vaikka tokihan se aina on, oli kuinka mones kerta tahansa, mutta ymmärrätte mitä tarkoitan. Neuvolassa terkkari kyseli hankinnoista, että missä mallissa on. Oli aika noloa myöntää ettei ole tullut oikein vielä edes mietittyä. Viimeksi oli kaikki isoimmat jo hommattuna tähän aikaan, ja loputkin suunnitteilla.

Kiukku-iivari heräsi, mukavaa päivää kaikille (y)

Sulkava_ ja masukki 20+3 :love:
 
Me ollaan ostettu pari vaatetta jotka on kyllä aika vahvasti sukupuolisidonnaisen näköisiä :LOL: Katotaan meneekö kaverille vai osuuko meidän aavistukset oikeaan. Ite haluan tietää sen sukupuolen, jotenkin osaa asennoitua eri tavalla realistisemmin ja ajatella vauvaa yksilönä. Voi että ootan että pääsee näkemään hänet sitten toukokuussa. Mikä pikku ruttunaama sieltä tuleekaan! :X3: Mutta niin hankinnoista lisää, ei olla mekään hommattu mitään. Paljon on esikoisen tarvikkeita mitkä menee seuraavalle, ja hankkii sitten kun tarvii. Sisarusrattaat pitäisi hommata. Sellaiset joista saa erillään toisen makuulleen ja toisen istualleen, ja toisessa pitäisi olla kantokoppa/kantokassi. Olisiko kenelläkään suositella hyviä sisarusrattaita?
 
Onnea ultrakuulumisista! :love:

Mulla ei siis ole radia vaan ihan "tavallinen" ykköstyypin diabetes :) Kettumainen sairaus mutya tosiaan nää extra-ultrat on kiva bonus tässä! Tuntuis niin oudolta jos ei enää tän rakenneultran jälkeen ultrattais ollenkaan :ninja:

Me ei olla vielä pahemmin hankintoja tehty, mitään isompaa ei nyt tarvikaan kun esikoiselta on tallessa. Vaatteita ja jotain pientä, plus sisarusrattaat mietinnössä. En vaan oikein osaa päättää millaiset ja Torista oon katsellut kun edulliset haluaisin, niille kuitenkaan ei varmaan kovin kauaa käyttöä ole kun esikoinen ei enää kauheasti edes kyydissä viihdy. Ekat vaaleanpunaiset vaatteet kävin kyllä eilen ultran jälkeen ostamassa tytölle :love:

Pupumama ja Pottu 20+1
 
Onnea ultrakuulumisista! :love:

Mulla ei siis ole radia vaan ihan "tavallinen" ykköstyypin diabetes :) Kettumainen sairaus mutya tosiaan nää extra-ultrat on kiva bonus tässä! Tuntuis niin oudolta jos ei enää tän rakenneultran jälkeen ultrattais ollenkaan :ninja:

Me ei olla vielä pahemmin hankintoja tehty, mitään isompaa ei nyt tarvikaan kun esikoiselta on tallessa. Vaatteita ja jotain pientä, plus sisarusrattaat mietinnössä. En vaan oikein osaa päättää millaiset ja Torista oon katsellut kun edulliset haluaisin, niille kuitenkaan ei varmaan kovin kauaa käyttöä ole kun esikoinen ei enää kauheasti edes kyydissä viihdy. Ekat vaaleanpunaiset vaatteet kävin kyllä eilen ultran jälkeen ostamassa tytölle :love:

Pupumama ja Pottu 20+1
Ai niin ei sulla mitään radia ole vaan 1 tyypin diabetes :ninja:. Mun aivot taisi jäädä sinne ultrauspaikalle :D
 
  • Tykkää
Reactions: pupumama
Voi apua, hankintojako jo pitäisi olla tehtynä..! Ei todellakaan ole yhtään mitään, edes lähiaikoina vielä suunniteltukaan. Jotenkin on vähän taikauskoinen, ja en halua liikaa suunnitella ennen rakenneultraa. Vielä pari viikkoa pitää odottaa siihen..

Ei kyllä malttaisi odottaa taas pienen näkemistä , ja ensimmäisten liikkeiden tuntemista. Ensikertalaisilla taitaa vähän kauemman niidenkin tuntemiseen mennä kuin muilla.
 
Voi apua, hankintojako jo pitäisi olla tehtynä..! Ei todellakaan ole yhtään mitään, edes lähiaikoina vielä suunniteltukaan. Jotenkin on vähän taikauskoinen, ja en halua liikaa suunnitella ennen rakenneultraa. Vielä pari viikkoa pitää odottaa siihen..

Ei kyllä malttaisi odottaa taas pienen näkemistä :), ja ensimmäisten liikkeiden tuntemista. Ensikertalaisilla taitaa vähän kauemman niidenkin tuntemiseen mennä kuin muilla.
 
Tervetuloa kkaatti ja paljon onnea! :love:Tsemppiä supistuksiin, ne on kyllä niin inhottavia tässä kohtaa...

Onnea ultrauutisista Sara G :love:. Voi että, pieni poika!

Hyvin, hyvin tasaista oloa. Eipä oikein huomaa edes raskaana olevansa. Hyvä niin!

Sain tänään parhaan joululahjan jo; miehen työreissusta kotiin :love:. Muuta en toivo.

Ihanaa ja stressitöntä joulunodotusta, vielä näin voi sanoa ;)

Sulkava_ ja masukki 20+5 :love:
 
Ultra ois täälläkin takana. Kaikki oli juuri niin kuin pitääkin, painoarvio 360g. Nyt on hyvä rauhoittua joulun viettoon. Mieskin rauhoittui silminnähden, on kai sekin stressannut tästä projektista ja nyt kun näki tyypin ihan livenä niin asia varmasti konkretisoitui. Nytpä on hyvä alkaa synnytystä jänskäämään :D .. Mitään hankintoja ei ole vielä tehty, paitsi pari jotain vaatetta kirpparilta. Molempien vanhemmille pitäisi varmaan myös tästä kertoa. Jos jättäisi sisarusten tehtäväksi. Tai sit ilmestyy vaan kyläilemään jakaantuneena.. Ei yhtään jaksais mitään häsläämistä tai varmasti hyvää tarkoittavia neuvoja. Tyypillä on usein jumppa meneillään ja ultrassa jalka nousikin aika notkeesti, ei ole isäänsä tullut.. Myös autokyyti aiheuttaa hepulin. Mutta rauhallista joulua, syökää kovasti ja voikaa paksusti! F ja poikanen 20+5
 
Mulla on onneksi isommat kivut kadonneet. Flunssa iski päälle mutta mulle ei kuume nouse. Jalat puutuvat nopeasti.

Oonko mää ainoa joka ei tunne liikkeitä vielä? Istukka on etuseinämässä että se vaimentaa, mutta nyt on jo 21+2. Luulisi kipuherkän tuntevan helposti. Olisi ihanaa tuntea jo liikkeitä. Eiköhän ne sieltä ajallaan tule, malttamattomana odottelen.

Hankintoja ei ole tehty mutta kaikki alkaa olla melko selvää. Tutuilta hommataan käytettynä. Vaatteita on saatu 3 kassillista ja lisää olen ostamassa kavereilta. En kyllä raaski ostaa uutena oikeastaan mitään, kun niin hyvää tavaraa on tarjolla käytettynä ja edullisesti. Meille ei ole niin väliä millaisissa vaatteissa ollaan, kunhan on käytännöllisiä ja ehjiä. Patja ostetaan uutena mutta se taitaakin olla isoin hankinta uusista asioista.
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123 ja Maria82
Täällä on liikkeet tuntuneet muutaman viikon ja on kyllä huikea, joskin tosi outo tunne :D voidaanko laskea, että on tyttöolo, kun oikeastaan mahdollisia nimivaihtoehtoja miettiessä ei oikein tule kuin tyttöjen nimiä mieleen? No kyllä pojallekin nimi keksitään, jos niikseen tulee. Vajaa viikko ultraan, jännittää kovasti, että kaikki kunnossa.

Ei olla vielä ostettu mitään, mutta päätettiin, että ultran jälkeen sitten saa sitten laittaa ostohousut jalkaan :) Kovasti jo googletellut erilaisia tavaroita mitä tarvitaan ja varsinin turvakaukalot aiheuttavat päänvaivaa. Niin paljon vaihtoehtoja ja hintaerojakin melkoisesti.

Hyvää joulua kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123 ja forester
Mulla on onneksi isommat kivut kadonneet. Flunssa iski päälle mutta mulle ei kuume nouse. Jalat puutuvat nopeasti.

Oonko mää ainoa joka ei tunne liikkeitä vielä? Istukka on etuseinämässä että se vaimentaa, mutta nyt on jo 21+2. Luulisi kipuherkän tuntevan helposti. Olisi ihanaa tuntea jo liikkeitä. Eiköhän ne sieltä ajallaan tule, malttamattomana odottelen.

Hankintoja ei ole tehty mutta kaikki alkaa olla melko selvää. Tutuilta hommataan käytettynä. Vaatteita on saatu 3 kassillista ja lisää olen ostamassa kavereilta. En kyllä raaski ostaa uutena oikeastaan mitään, kun niin hyvää tavaraa on tarjolla käytettynä ja edullisesti. Meille ei ole niin väliä millaisissa vaatteissa ollaan, kunhan on käytännöllisiä ja ehjiä. Patja ostetaan uutena mutta se taitaakin olla isoin hankinta uusista asioista.
Yksi mun tuttu ei vielä viikolla 24 (tai 25, en ole varma) ollut tuntenut mitään liikkeitä. On kyllä todella yksilöllistä. Ei mullakaan tunnu välttämättä joka päivä (nyt 20+6). Malttia, kyllä ne sieltä kohta tulevat :rolleyes: Ja toipumisia flunssasta!
 
Ihanaa joulua kaikille! Me saatiin miehen vanhemmilta jo lahjat, ja pikkuisellekin oli oma pakettinsa. Rupesin itkemään tietty. :rolleyes:

Täällä kanssa rauhoitutaan viettämään joulua tän hektisen syksyn jälkeen, vaikka kaikki jouluvalmistelut jäikin tekemättä. Mies siivosi eilen koko talon ja mä paketoin lahjat, vein kummilapsille jne, kävin kaupassa ja tein ruokia. Hyvin se joulu tuli näinkin, vaikka yleensä oonkin sellainen että mulla on joulu valmiina jo kuun puolivälissä.

Pikkuinen potkii ja möyryää edelleen paljon, ja joka päivä rakastun hieman enemmän. Eilen laskin kauppareissulla että se heitti 14 kertaa volttia tuolla vatsan sisällä, ja se ei aina ole kiva tunne. Toivoisin että tyytyisi vaan potkimaan sen mönkimisen sijaan, ja välillä joudun vähän mahan päältä tökkimään jotta siirtyisi parempaan asentoon. Ultrakuvaa tuijotan joka päivä ja mietin vaan että miten joku niin pieni voi olla jo niin valmiin näköinen. :love::love::love:

Hauskaa joulua!

Maya ja väkkärä 21+2
 
  • Tykkää
Reactions: Liinu_
Mulla on onneksi isommat kivut kadonneet. Flunssa iski päälle mutta mulle ei kuume nouse. Jalat puutuvat nopeasti.

Oonko mää ainoa joka ei tunne liikkeitä vielä? Istukka on etuseinämässä että se vaimentaa, mutta nyt on jo 21+2. Luulisi kipuherkän tuntevan helposti. Olisi ihanaa tuntea jo liikkeitä. Eiköhän ne sieltä ajallaan tule, malttamattomana odottelen.

Hankintoja ei ole tehty mutta kaikki alkaa olla melko selvää. Tutuilta hommataan käytettynä. Vaatteita on saatu 3 kassillista ja lisää olen ostamassa kavereilta. En kyllä raaski ostaa uutena oikeastaan mitään, kun niin hyvää tavaraa on tarjolla käytettynä ja edullisesti. Meille ei ole niin väliä millaisissa vaatteissa ollaan, kunhan on käytännöllisiä ja ehjiä. Patja ostetaan uutena mutta se taitaakin olla isoin hankinta uusista asioista.
Mä ihmettelin sitä että tunnen toisella puolen todella selvästi kaikki liikkeet, on tuntuneet jo viikolta 14. Toisella puolen on vasta ihan hiljattain ailkanut tuntuun tosi kevyitä hipaisuja, ja nyt muutaman päivän aikana niitä on tuntunut vähän enemmän. Ultrassa todettiin että istukka on toisella puolen edessä/sivussa/ vähän myös takana, eli siitä johtuu että en sillä puolen vauvan liikkeitä juuri lainkaan. Eli juu,näin omakohtaisella vertailulla ton vasemman ja oikean välillä, istukan edessä olo vaimentaa todella tehokkaasti! Ja alkuun ne tuntuvat lähinnä sellaiselta kevyeltä kutittelulta ja ihan kevyinä hipaisunu, ainakaan itsellä eivät ensin tuntuneet muuta kuin silloin kun makasi rauhassa illalla sohvalla. :)
 
Ihanaa joulupäivää kaikille <3

Jouluaatto meni niin putkeen kuin mahdollista. Ensimmäistä kertaa miehen lähipiiri oli tässä meillä aaton. Miehen mummo kuoli viime joulun pyhien aikaan, siellä ehdin viettää ensimmäisen ja viimeisen kerran joulua.
Aika ihmeellistä oli ajatellakin, kun miehen setä kertoi viettäneensä äitinsä (mieheni mummon) luona 50 joulua ja oli todella otettu siitä että nyt kutsuimme heidät meille. Kaikki olivat tunteneet olevansa hieman huolissaan, missä tätä ja tulevia jouluja vietetään. Kymmenen aikuista meitä oli nyt kaikenkaikkiaan.. :) Meillä kun on nyt tilaakin ihan hyvin.
Nyyttärimeiningillä mentiin, eikä stressiä ollut itsellä yhtään vaikka emönnöin ja olin vielä töissä koko viikon ja iltavuoroissa. Yllättävän hyvin sitä ehti kaikki valmistelut kuitenkin tekemään.

Tänään vielä kestitään veljeni perhettä, sieltä 6 lasta tulossa ja omat kaksi muksua :) ja miehen ystävä lapsineen ehkä tulevat kylään.

Mulla oli tosiaan neuvolalääkäri tällä viikolla. Lääkäri oli sympaattinen ja ultrattiin myös. Sukupuolta ei näkynyt selvästi joten sen puolesta sanoi, että jos pitäis veikata niin tyttö, koska selkeästi jalkovälissä ei näkynyt mitään ;)
Olis sitten kolmas tyttö minulle :D:love:
Mutta 3.1 ru, sitä odotellaan seuraavaksi.

Väsymystä on ollut, mutta hb kuitenkin 133.
Kilpirauhasarvot täytyy käydä kontrolloimassa uudelleen, jahka kerkiää...
Eilen illasta pullahti taas napatyrä/arpityrä esiin ja oli lopulta tosi kipeä. Yö meni kyllä katkonaisesti kun en kyljellään pystynyt olemaan, koska paine kasvoi ja tyrä tuntui kipeältä. Vasta aamulla 9 aikaan jaksoin painaa sen takaisin(meni 15min) ja sitten sain nukuttua vielä 1,5h. Onko muilla tyrävaivaa??

Rennosti alkaa tämä joulupäivä, miehen kanssa ehditään olemaan kaksin 14 saakka kunnes lapset tulevat isältään ja sitten 15 jälkeen vieraat.

Ihanaa tämä jouluaika :love: niin monta vuotta olen töissä joulut viettänyt, nyt osaa kyllä arvostaa näitä vapaita :)
Eikä tarvitse ainakaan pariin seuraavaan vuoteen mietttiä, olenko joulun töissä vai kotona :LOL:

Voikaahan paksusti ja olkaa rennosti, syökää paljon ja nauttikaa :)
:love:

Masu 18+6
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Meilläkin meni jouluaatto kivasti. :) Oltiin täällä meidän kotona ja tänne tuli myös mun äiti ja veljet. Mä en kestä miten innoissaan tuo puolitoistavuotias oli, vaikka ajattelin ettei vielä paljon mitään joulusta ymmärrä :love: Tai ei varmaan sillä tavalla ymmärräkään, mutta kun jaettiin lahjoja niin toinen oli aina niin iloinen ja onnellinen kun hänen nimi sanottiin ja sai käydä hakemassa oman pakettinsa. Sitten ei meinannut pysyä housuissaan kun availtiin niitä paketteja :love: Miehen kanssa saatiin melkein paras joululahja tänä aamuna, kun taapero nukkui YHDEKSÄÄN jännittävän päivän jälkeen :LOL: Siis kun tuo on sellainen aamuvirkku että herää aina viimeistään 7 niin tuntui kyllä niin luksukselta nukkua.

Vielä tämä ja huominen päivä kotona, sitten lähdetäänkin kahdeksi viikoksi reissuun miehen kotimaahan :)

Rauhallista joulunaikaa vielä kaikille :love: Onko missään muuten ollut valkoista joulua? Täällä Tampereella ei kyllä ole lumesta tietoakaan, eilenkin satoi vettä mutta eipä se joulumieltä lannistanut.

Pupumama ja Pottu 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: forester
Täällä meni koko joulu töissä, eilen ilta-aamu vaihdon jälkeen syötiin miehen ja anopin kanssa jouluruoka ja sen jälkeen olinkin valmista kauraa :D Nukuin parin tunnin päikkärit ja illalla vielä vähä pelailtiin kunnes puoli 9 illalla nukahdin, vähän erilainen joulu siis :D Tänäänkin olin aamun töissä, mutta nyt alkoi ruhtinaalliset 4 vapaata! Ensi vuonna sitten pienen kanssa kotona :love: Miehen perhettä tulee kohta kylään ja mun perheen luokse ajellaan huomenna. Tiistaina sitten rakenneultra ja pääsee pientä kurkkaamaan <3
Hyvää joulun aikaa!
Sandelinos & Minion 20+2
 
Hei kaikki:)
Olen tällainen mattimyöhäinen vähän joka asiassa ja haluaisin liittyä joukkoonne näin viimetipassa! Jos vielä kerkeää? Ja varsinkin facebook-ryhmään tulisin mieluusti jos viel mahtuu??:unsure: Siellä kun tulee enemmän käytyä.. Tässä tietoni:

27.5/Punaviini/27v./3.lapsi/K-PKS/poikaolo

Raskaus mennyt hyvin, ekan kolmanneksen pahoinvointeja lukuunottamatta. Meillä ennestään 2 poikaa kohta 6v ja 3v (molemmat tammikuun lapsosia). Joten oletan et tämä uusi tulokaskin on poika :LOL: vaikka olisihan se jännää kokea millasta ois tyttöä kasvattaa mut ei haittaa vaikka poika tulisikin. Sen verran mukava on seurata nuiden meidän poikien leikkejä yhes, ku molemmilla samat kiinnostuksen kohteet ja ovat toistensa parhaat kaverukset:love:

Maha kasvanut nopsaan ja liikkeet tuntuneet n. parin viikon ajan :barefoot: Aiemmat raskaudet ovat olleet aika helppoja, eikä töistäkään ole tarvinnut saikulla olla. Toivottavasti tämä menisi samalla kaavalla(y)

Hyviä vointeja kaikille ja rentouttavaa joulunaikaa!

Itellä flunssa ja kuume iski sopivasti aatonaattona kun ois töistä 4 vapaapäivää :( kuhan ei nyt mitään vakavempaa sairastelua tulis! Alko harmittaan etten ole sitä influenssa piikkiä käynyt ottaan.. Onko moni teistä sen ottanut? Ja onkohan siitä enää hyötyä tässä vaiheessa?


 
Qia
Tervetuloa uudet toukokuisten odottajat ja onnea ultrakuulumisista kaikille ultrassa käyneille!

En muista onko tästä paljonkin jo keskusteltu, mutta onko muilla vielä nimiä tiedossa? :)
Meillä on valmiit nimet sekä pojalle että tytölle, mutta saa nähdä tuleeko niihin muutoksia sitten kun sen aika on. Molemmat nimet on mun ehdotuksia ja mies on ne hyväksynyt. :D

Synnytystä en ole vielä paljoa miettinyt, on jotenkin tosi luottavainen olo sen suhteen. Eilen vähän tutkiskelin netistä synnytyssuunnitelman tekoa ja löysin sellaisen täytettävän synnytystoivelistan, minkä avulla ajattelin joskus ensi vuoden puolella asiaan enemmän perehtyä.

Vakuutus meinattiin ottaa OP:lta, siellä meillä on kaikki muukin niin tuntuu selkeältä ja helpolta ratkaisulta.

Onko missään muuten ollut valkoista joulua? Täällä Tampereella ei kyllä ole lumesta tietoakaan, eilenkin satoi vettä mutta eipä se joulumieltä lannistanut.
Jyväskylässä on lunta. Aattona satoi kyllä hetken vettä ja näytti huonolta, mutta lumi sinnitteli ja vielä on maa valkoinen.

Meillä on jo hankittuna yhdistelmävaunut, pinnasänky + patja, sitteri, rintapumppu, kantoliina, satunnaisia vaatteita alennuksista tai kirpputoreilta ja tänään varasin facebookin kirpparilta hoitoalustan. Turvakaukalo saadaan lainaan ystäviltä. Joten onhan noita hankintoja jo kertynyt, nyt alkaa mietityttämään että mitä sitä vielä tarvitsee ja minkä verran. :ROFLMAO:

Rakenneultraan on viikko, toisaalta se tulee nopeasti ja toisaalta taas ei. :LOL: En millään malttaisi odottaa. Toivottavasti kaikki olisi hyvin ja pieni olisi yhteistyöhaluinen.

Liikkeitä luulen tunteneeni jo useamman viikon, mutta hentoja ne on edelleen ja heti kun on hiljaisempi päivä niin huoli nostaa päätään. Tänäänkin on ollut todella hiljaista ja vainoharhailen jo täyttä häkää. :unsure:

Tänään 19+4. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maya123 ja pupumama
Tänään tasan 20+0 !!! Huikeaa että ollaan jo täällä asti ❤

Tervetuloa uudetkin mukaan. Mukavaa että tänne meidänkin K-PKS:n alueelle tulee lisää synnyttäjiä täältä ryhmästä. Saa nähdä onko kukaan samaan aikaan synnärillä meistä ☺ Kun synnytykset kin voi ajoittua 37-42 viikoille näin normaalisti. Itsellä taitaa taas mennä 39+ viikoille.

Omaolo onollut hutera. Sain influenssasta huolimatta ihan järkyttävän flunssan Pääkipua ensin pari päivää ja pientä lämpöä. Sitten räkäinen olo, niska-hartiat ihan jumissa. Kurkku sairaan kipeä ja öisin poskiontelot ja korvat kipeät. Eihän tössä muuta tee kuin syö särkylääkettä ja juo lämmintä. Ihan veto pois. Toistaiseksi vain minä sairaana.

Vauva liikuskelee vatsassa harvakseltaan. Veikkaan vahvasti istukkaa taas edessä. Mulla muutes pojat on olleet rauhallisempia vatsassa. Siitä kai poikaolokin tulee. Huikeaa! Rakenneultra olisi nyt keskiviikkona 28. päivä. Alkaa jo vatsanpohjassa jännittämään. Toivotaan että omaolo on silloin suhteellisen siedettävä. Pitää nyt huominen ottaa oikein levon kannalta kun mieskin on kotona. Sain kyllä tänäänkin hengähtää pari tuntia sisällä yksinään kun mies ulkoili 6. lapsen ja koiran kanssa pihalla. Meillä kun lapset tosiaan on 9- ja 1-vuoden välillä. Näin sairastellessa tuntuu että ne imee aika lahjakkaasti mehut minusta Vaikka muutoin rakastan tätä elämää ja touhua ympärillä. Ei kauaa osaa hiljaisuudessakaan olla.

Mulla tosiaan on hankittuna yhdistelmärattaat, turvakaukalo (jota kyllä tekis mieli vaihtaa), pinnasänky, vaatetta jonkin verran, kantoreppu(vauvatuki pitäisi hankkia), kantoliina ja rintapumppu(ehkäpä voisi uudemman siitäkin ostaa)...Eli hyvin on päästy alkuun.

Rakenneultrasta muuten kyselen. Kävikö joku yksin vai puolison kanssa? Oliko lapsia mukana. Mä hämmästyin kun np-ultrassa kävin että kuinka moni oli ottanut lapsenkin mukaan. Ihan hieno ajatus varmaankin takana. Onko siinä tarkotus että sisarus pääsee paremmin pikkusisaruksen tulemiseen mukaan? Mä vain aattelin että jos siellä paljastuu jotain ikävää, niin onko se silloin hyvä että se lapsikin on siinä mukana? Siksi mä en ota nuita ketään mukaan. Mieskin jää nyt pois kun saatiin näin sovittua lastenhoito paremmin. Eli menen yksin ru:hun. Mites muilla? Oonko ainut?

Rai-da ja mini 20+0
 
Rakenneultrasta muuten kyselen. Kävikö joku yksin vai puolison kanssa? Oliko lapsia mukana. Mä hämmästyin kun np-ultrassa kävin että kuinka moni oli ottanut lapsenkin mukaan. Ihan hieno ajatus varmaankin takana. Onko siinä tarkotus että sisarus pääsee paremmin pikkusisaruksen tulemiseen mukaan? Mä vain aattelin että jos siellä paljastuu jotain ikävää, niin onko se silloin hyvä että se lapsikin on siinä mukana? Siksi mä en ota nuita ketään mukaan. Mieskin jää nyt pois kun saatiin näin sovittua lastenhoito paremmin. Eli menen yksin ru:hun. Mites muilla? Oonko ainut?

Rai-da ja mini 20+0[/QUOTE]

Oon ollu aina yksin ultrissa, miehen hankala töistä olla pois. Yhden ainoan kerran mies pääsi ultraan mukaan kun oli sopivasti lomalla, se oli keväällä ja se ainut kerta olikin se kerta kun todettiin kkm. :/ kurja miehen kannalta, mutta toisaalta onneksi olo just sillo mukana, ois ollu aika kaameeta yksin ajaa sieltä pois..
Ja meillä sairaalassa ovessa on lappu että vain vanhemmat mukaan, ei lapsia. Silti viimeeksi kun olin ultrassa niin ennen minua tuli äiti, isä ja arviolta 3-vuotias poika huoneesta ulos. Mutta ehkä hyö halus että tuleva isoveli pääsee kurkkaamaan kans vauvaa. :)
 
Heippa pitkästä aikaa! On nuo joulukiireet ja muut hömpötykset vieneet mennessään :)

Tervetuloa uusille! :)

Viikko sitte käyty sokerirasituksessa, kaikki vs arvot onneksi hyvät :) Kävin siis 18+0, kun olin aiemmin kipeenä niin ei kannattanut mennä. Pitääköhän mun sitten joka tapauksessa mennä uudestaan kun jouduin tällä kertaa aikasemmin käymään? (Sukurasite + ikä + painoindeksi). Tällä viikolla olis ajatuksena käydä neuvolassa piipahtamassa mittauttamassa HB:t kun on väsyttäny niin kovin. Kolme viikkoa sitten oli 119, mutta toisaalta olin kipeä.. :unsure:

Tosta ultrasta, yleensä meillä on mies ollu mukana. On töissä parin km päässä sairaalasta pääsi ainaki edelliseen poikkeemaan töiden ohella. Meillä myös on ohjeistettu että lapsia ei sais ottaa mukaan. Mulla ultra tasan kahen viikon päästä! :eek:

Jos aiotte imettää, niin onko ajatuksena hankkia imetystyyny? Mulla oli viimeksi Doomoo softy, joka oli ihan hyvä. Pääsin kokeilemaan kaverin Pikku Piian tyynyä ja sillon se tuntui paljon muhkeemmalta ja tukevammalta...Joten mietin että josko sellasen hankkis nytkin :)

Babies 19+0
 

Yhteistyössä