Tulevat Täydelliset Naiset

Voi p kun menee perseellään.. Tänä aamuna vaaka näytti jo 78.5.. Mä en saa tätä putkea katkeamaan!! Tuli nassutettua viikonloppuna taas kaikkea hyvää, kahtena päivänä.. Siis pakkohan tossa on olla turvotustakin, mutta silti..

Nyt oon yrittäny taas skarpata, mut ei.. Söin omenaa kun himottaa kaikki makea ihan hulluna, mut ei auttanu, söin saunapalvia, ei auttanu, oon juonu vettä, syöny vitamiineja jne. ja päädyin pakastimelle ja imaisin onnelisena pingviinin.. Nyt tekis mieli toista.. Ihan hullu makean himo!! Ruokaa ei tee yhtään mieli, kaikki vähän jopa etoo, mutta makeaa, makeaa..

Apua, mikähän mulla on.. Onkohan joku hormonijuttu.. Kierto edelleen ihan sekaisin.. Jospa olis menkat alkamassa.. Mutta pakko lähteä ostamaan suklaata!!
 
nyt kun alkaa oma flunssa helpata niin lapset tuli yöllä kipeiksi :/
Koskakohan pääsis oikeen taas alottaa, mul olis tossa toi muroista tullut jumppa cdkin ja kuulema on tosi kivaa jumppaa...

Nyt on oma pää sekasin.. pojalla todettiin eilen monimuotoinen kehityshäiriö.. kuulostaa toisaalta pahemmalta kun on...
Vähän on oltu itku herkässä tilassa kun ei oikeen vielä tajua kaikkee mitä eilen on kuultu...


mut ehkä tää laihdutuskin alkais tästä... Mun prinsessa täytti eilen 3vuotta ja synttäreitä juhlitaan su jos ollaan suht terveitä.. jtn dietejä ei kyllä tällä vkl:nä pidetä :D
 
Heippa kaikille!

Ei täälläkään mee hyvin :'( paino junnaa paikallaan.. ja oon niin väsynyt etten jaksa nyt hirveesti siihen panostaa. Tekosyyhän se on, tiedän mutta ku ei jaksa ni ei jaksa. Vauva syö yöllä tosi tiheään, vielä ei kiinteillä oo vaikutusta ku niin vähän annan. Yritin antaa jo enemmän vaan pakki meni ihan tukkoon.. Sitten itkeskeli yön sen takia.. noidankehää... No jospa tuo maha kohta tottuis tuohon kiinteeseen.
Esikoiselle nousi kuume eilen illalla ja hirvee yskä ja nuha.. Sekin nyt sitten valvottaa. Kuhan nyt tästä selviää niin sitten taas ihan uudella tsempillä.

Mutta periksi ei anneta, eihän????

Maruskalle paljon voimia asioiden käsittelyyn. En osaa oikein muuta sanoa mutta empatiaa lähetän kovasti :hug:

Millimetri: Mulla on just ihan samat fiilikset ku sulla! Tehdäänkö niin että viikonloppu annetaan vielä itsellemme anteeksi ja syödään mitä huvittaa mutta maanantaina sitten taas ruotuun? Miltä kuulostaa? Ja ollaan toisillemme tilivelvollisia syömisistä... :x

 
heippa hei,
maruskalle kanssa myötätuntoiset halit... eipä sitä oikeen muuta osaa sanoa kun että voimia, ja kuten itse sanoit, usein ensin kuulostaa pahemmalta kuin onkaan:)
72,9... 100g lähtenyt, en tajua, mitä voin enää jättää pois? täytyy myöntää että yhtenä iltana käytiin jätskillä, mutta muuten oon kiltisti ollut ja ei mitään vaikutusta!?! taitaa keho pitää tiukasti kiinni imetysvarastoista.. no, täytyy nyt vaan yrittää tsempata ja vaikkapa lisätä tuota liikkumispuolta...
 
Huomenta pitkästä aikaa!

Mä alan selvitä mun rypemisestä. Mulla tosiaan oli menkat alkamassa, eli syykin löytyi hillittömään makeanhimoon, jess! Nyt pitää muistaa varautua ens kerralla.
No, vähän takapakkia mentiin repsahduksen takia, mutta 77.2 näytti tänä aamuna, että eiköhän se siitä putoakkin.
Nyt on kurja ja flunssainen olo, mutta mieliala hyvä.

Maruskalle haleja, ootteko saanu asiaa käsiteltyä pään sisällä. Oma rakas lapsihan se on vaikka sais minkä diagnoosin ja ihan sama ihminen kuin tähänkin asti.. Onko annettu mitään ennusteita? Tuleeko esim. oikeanlaisella kuntoutuksella selviämään normaalista koulusta yms? Anteeksi jos utelen liikaa, kerro sen verran kuin haluat.
Mantelirusina; Jatka vaan samalla lailla jos se tuntuu sopivalta, sitten voi olla, että yhtäkkiä humpsahtaa enemmän kerralla. Tai sit mieti, onko jotain turhaa, mä esim. join ennen usein parikin lasia maitoa joka ruualla, niin kun toisen jätti pois joka kerta, niin siitä tulee yllättävästi kalorivajetta.. Tai joku leipä, mitä syö ihan huomaamatta..

Ja Daaria; Selvisitkö viikonlopusta! Hoi, nyt ois aika palata ruotuun, eiks me niin sovittu! :hug: Onko vauvan kanssa yhtään helpottanut? Kuinkas paljon ikää pikkuherralla nyt onkaan?
 
Ei oo helpottanu ei.. Ei oo palattu ruotuun ei.. :ashamed: :ashamed:
Täällä oon lasten kans kamalassa flunssassa. Kuopus (ikää nyt kohta 5kk :heart: ) herättää lähes tunnin välein yöllä ja tätä nyt on taas jatkunut ja jatkunut... Yli kuukauteen en oo kahta tuntia pitempää pätkää saanu nukuttua.. Eilen repesin sitten ihan täysin ja melkein koko päivän vaan itkeskelin ku niin väsytti eikä ois jaksanu ees olla..
Nyt en yksinkertaisesti jaksa ees tsempata :'( Yritän tästä flunssasta selvitä ja sitten uudella innolla..
Nyt sentään pikkuherra syö kiinteitä jo ihan kivasti että uskoisin että kun sekin tästä flunssasta selviää niin nukkuu pitempiä pätkiä, ei oo syöny kuitenkaan yöllä enää kuin pari kertaa..
Anteeksi Millimetri, kyl mie vielä tästä!!!
 
Daaria, koitahan jaksella :hug:
Nyt unohdat koko laihdutuksen ja jos jaksat, niin tarkkailet vain sen verran, ettei tuu hirveesti takaisin. Sitten kun saat taas ittes kasattua, niin ehtii taas ja uudella innolla ne kilotkin karisee kivuttomammin! Valmiissa maailmassa ei oo kiire mihinkään.

Mulla on itse asiassa vähän sama tilanne. No paino tuli sieltä viimeisistä huippulukemista vähän alas, (77), mutta motivaatio on vähän hukassa edelleen. Eilen ostin suklaata ja nyt oon syöny taas jätskiä.. Mutta ajattelin, että jos tässä sais pidettyä jonkin aikaa ja ottais sitten taas kunnon rutistuksen siihen seuraavaan tavotteeseen.
Sen oon kyllä huomannu, että sillon on ihan turha väkisin vääntää jos ei yhtään innosta. Enemmänkin tekee vaan hallaa.
Mullakin vähän flunssaa ja väsyny olo.

Tsemppiä kaikille!
 
Hei vaan kaikki ja kiitos Millimetri :hug:

Kannatti tuo irtiotto tästä hommasta hetkeksi. En siis viikkoon käynyt puntarilla, salilla en oo päässy käymään ja jäätelöö on mennyt.. Mutta! Aamulla paino 75,6kg, uus enkkari!!! Eli ei sitä sitten kuitenkaan syö ihan mitä sattuu enää, on iskostunut takaraivoon ees vähän hyviä tapoja vaikkakin jäätelöä menee joku ilta luvattoman paljon...

Flunssasta on selvitty, poika herättää edelleen usein mutta enää ne ei tunnu ylitsepääsemättömiltä. Tuo tiistainen itkeskely vain piti käydä läpi ja kokea kunnon "romahtaminen" niin sieltä sitä vaan taas noustiin. Ja nyt siis on taas intoa vaikka muille jakaa :D
Aamulla kävin jo reilun tunnin lenkin ja ens viikolla sitten taas salitreenin kimppuun.

Nyt on äitini täällä käymässä, mukavaa vaihtelua arkeen ja iso apu kun esikoinen on ihan haltioituneena mummista :heart: Asuu siis kaukana joten nähdään vain muutaman kerran vuodessa jota jaksan aina harmitella..

Huomenna päästään haaparantaan ikeaan miehen kans melkein kahdestaa =) Siis otetaan vauva mukaan ja esikoinen jää mummin kans kotia.. Jälleen ihanaa vaihtelua arkeen =)

Semmosta tänne päin, miten muilla menee?

:wave:
 
Kiva kuulla hyviä uutisia daarian suunnalta...
täällä junnataan paikoillaan... paino on siis sama 72,9 kuin viime viikollaa.. huoh.. no, mulla oli synttärit la ja mieheni oli järkännyt yllätysbileet, oli aivan upea yllätys ja mulla ei ollut hajuakaan, ja tuli siinä sitten juhlittua kakkujen kera.. ja taitaa vielä vähän sitten turvotella.. no, se oli kyllä sen arvoista.. oli ihana yllätys!!!:)
mutta, jatketaan taas tästä...
 
Yksi katuvainen täällä huhuilee.. Löytyiskö vielä tsemppikaveria? :ashamed:

Mä oon taas kahminu kilokaupalla kiloja lisää.. Tänä aamuna puntari näytti 80.6 eli kasikymppisiä taas ollaan.. :'(

Mut nyt en taas enää tiedä miten sitä pitäis alkaa.. Karppaamalla tippui hyvin, mut se on kyllä vaativaakin..

Ääh, Daaria ja muut, tulkaas vähän auttelemaan.. Eihan me nyt luovuteta, eihän!?
 
täällä ollaan... pikkuhiljaa hyvä tulee...? paino on nyt 71, joten edistystä tapahtuu.... huoh... mä oon saanut apua kiloklubi.fi sivuilta, koittanut vähän pitää kaloreista, syömisistä ja liikkumisista kirjaa siellä... mutta taas viikonloppuna vietettiin synttäreitä ja ah, kermakakkua ja sun muuta..mmm, suu makeaksi ja kyllä sen sokerin määrän taas tunsi....no, uusi viikko uudet kujeet....
 
Mun viimeinen tippa oli kun eilen aamulla näytti jo 82.2. Ei hitsit, mähän en niitä kiloja kerää takaisin! No nyt on karppilinjalla menty päivä ja heti on parempi olo. Vaakakin näytti tänä aamuna jo 81.4, että neste ainakin toivottavasti liikkuu..
Toivottavasti tää toimii yhtä hyvin kuin aiemminkin.
Mantelirusina, sulla on niin ihanan pieni tuo luku.. Kymmenen kiloa vähemmän.. Huoh, pääsisköhän joskus itekkin tuohon.. Jä järkevän oloinen tyyli sulla, pikkuhiljaa ja kärsivällisyydellä!

Daaria, oletko meidät aivan hyljänny.. Sasumotokin.. yhyy.. Ja mites maruskalla menee?
 
Täällä ollaan! Anteeksi hurjasti, meillä on ollut niin pätkittäisiä öitä viimeset kolme kuukautta että alkaa oikeesti tällä mammalla suttaamaan ja pahasti. En ees konetta jaksa välillä aukasta ku niin väsyttää.

Painoon ei oo hirveesti kiinnitetty huomiota mut kyllä mää koko ajan jollain tasolla tarkkailen mitä syön. Herkkuja on kyllä mennyt mutta sitten karsin jossain muussa :ashamed: ei ihan paras vaihtoehto.

Paino siis oli tänä aamuna 76,3 mutta on se käynyt jo 75,2 viime viikolla...

Viime yönä sain vähän paremmin nukuttua ( jopa yhden 3 tunnin pätkän!!! ) ja nyt taas tuntuu että vois tässä laihduttamisessa taas tsempata!

Millimetri! Kokeileppa nyt kuule niin että osittain karppaat. Meinaan että jos se tuntuu vaativalta niin sitten se ei oo pysyvä se muutos ja käy niinku nyt että tulee kilot takaisin. Mää pyrin syömään niin että lounaalla voin syödä esim. makaronia (TUMMAA) mutta iltapäivällä hiilareita tulis mahdollisimman vähän. Riisiä en syö enää ollenkaan, makaroni on aina tummaa ja perunoita tositositosi harvoin. Eilen tein hirvenliha keittoa niin laitoin ihan vaan pari perunaa jotka söi poika suurimmaksi osaksi ja sit paljon porkkanaa ja keittojuurespussin niin tuli tosi hyvää, ei kaivannu yhtään sitä perunaa. Valkoista jauhoo en oikeastaan käytä yhtään mut se johtuu paljolti siitä että en voi sitä kananmunaa syödä. Mutta aina ruisleipää jos jotain leipää eikä sitäkään päivittäin.
Sokerin kans mulla on kyllä mennyt vähän höpöksi :ashamed: Miten sulla se sokeri? Auttaiskohan yhtään jos ruvettas tänne kirjottaan aina mitä sokerillista on tullut syötyä niin se vois ehkä vähän rajottaa?? Kokeillaanko, ja siis muutkin mukaan ku vaan Millimetri.

Mutta nyt Millimetri! Älä luovuta, äläkä vaivu masikseen mutta muista silti miten kävi niin jospa se motivaatio ei karkais. Nyt aletaan ihan tosissaan muuttaan näitä meidän elämäntapoja niin ettei tommosia pompsahduksia enää tuu, ikinä!! Kesällä me ollaan jo niin timmissä kunnossa että! Eikö??
Määki nyt skarppaan ja lupaan käydä tänne kirjottelemassa useammin,jos vaan silmät pysyy auki :snotty:

Nyt en ehdi kun pojat herää kohta päikkäreiltä mutta mää muokkailen tuota etusivua tässä joku päivä ku tässä on tätä taukoa itse kullekin tullut. Ja poistan noita joita ei oo täällä näkyny.. ok??

mantelirusinallahan on hienosti mennyt! Mahtavaa!! =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MilliMetri:
Yksi katuvainen täällä huhuilee.. Löytyiskö vielä tsemppikaveria? :ashamed:

Mä oon taas kahminu kilokaupalla kiloja lisää.. Tänä aamuna puntari näytti 80.6 eli kasikymppisiä taas ollaan.. :'(

Mut nyt en taas enää tiedä miten sitä pitäis alkaa.. Karppaamalla tippui hyvin, mut se on kyllä vaativaakin..

Ääh, Daaria ja muut, tulkaas vähän auttelemaan.. Eihan me nyt luovuteta, eihän!?

Pitää tähän vielä kommentoida että älä pelkää, minä en sinua jätä! Me ei todellakaan luovuteta!!
 
:hug:

Jee, nyt menee taas hyvin, kiva kun kaveri löytyi =D

Niin, mulle on niin ongelma tuo kohtuus. Siis oikeasti miksi se on niin vaikeaa. Nyt kun ekan kerraan aloin karppaamaan, niin katoin ensin vaan että en syö perunaa enkä vehnäjauhoja tai sokeria. No sit se alkoi mennä siihen etten syöny enää ollenkaan ruisleipää, sit jätin maitotuotteet, sit sitä ja sitten tätä.. Jolloinka paino tippuu hyvin, mutta pidemmän päälle kestämätöntä.. Samoin kun repsahdan. Ajattelen, että voin ottaa yhden karkin, sitten yhden keksin, sitten yhden suklaapatukan, sitten yhden karkkipussin, suklaalevyn, paketillisen keksiä, ja sitten kaikki nää samana iltana.. Apua!

Mulla on tuo kohtuus ollu aina tosi vaikea..

Ja nyt mulla oli vähän stressiä, mikä sai tän syöpöttelyn laukeamaan, eli aina kun tulee jotain vaikeutta, on pakko saada herkkuja ja kun ottaa, niin voihan sitä ottaa kerran kunnolla ja huomenna sit taas tsempata ja jos ei huomenna onnistu, niin sit ylihuomenna jne.

No nyt on parempi mieli ja menee taas mukavasti (vähän kyllä alkaa pikkuhiljaa kiristymään taas tää ruokavalio..)

Mut toi sokerijuttu olis Daaria kyllä hyvä, mä oon nyt ollu pari päivää ihan ilman, mutta illalla pitäis käydä kylässä ja siel sit taas tarjoiluja.. Mulle on tuo sokeri kyllä sellainen, että jos oon ilman menee ihan hyvin, mutta jos vähänkään syön, niin himot nousee valtaviksi ja tekee hulluna mieli lisää..

Jaksuja Daaria, mä muistan hyvin, mitä nuo rikkonaiset yöt on. Ja se on rankkaa. Ja kun se uni vaikuttaa kaikkeen. Sehän oliskin helppoa jos olis vaan vähän väsy, mutta kun siinä menee kaikki muukin, hermot, keskittymiskyky, ajatuksenjuoksu, muisti.. Ainakin mulla meni. Nykyään onneksi saan vähän paremmin nukkua..

Ja hei, se uus pino vois olla tähä saumaan hyvä!! Puhtaalta pöydältä aloitetaan, eikä luovuteta!! Vaikka välillä rypis, niin aina noustaan!
 
Heh, just niinku mun suusta tuo kohtuus! Samoin mulla menee hyvin siihen asti ku kieltäydyn kaikesta ja sit ku taas sallin itelleni jotain niin ajan kans se vaan paisuu ja paisuu.. Se onkin nyt mulla suuri haaste että oppisin syömään niitä herkkuja kohtuudella. Tai sitten vain kerran kahdessa viikossa. Oon tosissani miettiny sitäkin että jos ottais joka toinen viikonloppu yhden päivän että söis herkkuja ja sitten muuten kieltäytys täysin, että onnistuskohan tuommonen..? Ajattelin kyllä nyt tuon suhteen olla itselleni hieman armollinen niin kauan ku imetän ja herään öisin lukuisia kertoja. Mut sit ku imetys loppuu ja yöheräilyt vähenee niin vois kehitellä jonkin "säännön" ainakin testiksi. Kokonaan en kuitenkaan voi olla loppuelämää herkkuja syömättä.

Voisin yrittää näinä päivinä saada aikaan sen uuden pinon.. Katotaan ehdinkö nyt vai herääkö jätkät..

Ainiin, pariin päivään en oo määkään herkkuja syönyt paitsi jogurttia jossa on sokeria.. ja ainiin :ashamed: semmosia sitkeitä salmiakki karkkeja muutaman päivässä ku niitä on tuolla kaapissa iso törppö :ashamed: mut niitä ei onneksi voi syödä paljoa :D

Kävin eilen myös salilla ja crosserissa 40min. hikipäässä hiihin menemään :D eli nyt menee hyvin!!
 

Yhteistyössä