Tulevat Täydelliset Naiset

Maruska Roiku ihmeessä mukana. Tsemppaat meitä muita ja tarkkailet omaa syömistä sen minkä jaksat. Onpa sitten valmiiks ruokapuoli kunnossa, kun saat kilpirauhasarvot kohille.

Millimetri Lukemat on joo suuria, mutta ikävä kyllä ne on sitä toiseenkin suuntaan. Ei oo montaa viikkoa, kun plussaa tuli reilusti toista kiloa. Taidan siis olla hiukka on/off-tyyppiä.

Daaria Aivan kuin mun suusta "mun hermoilla ei kotiäidiksi ryhdytä,..." Mulle riittää todellakin vajaa kaks vuotta kotioloissa. Onhan nuo muksut ihania, mutta mä oon tulla hulluks kotiäitinä. Välillä tuntuu tosi pahasti siltä, että seinät kaatuu päälle. Ei siihen auta, että lähtee muksujen kans ulos tai kerhoon. No onneks mä pääsenkin ens kuussa töihin ja mies jää kotiin muksujen kans. Ukko on siitä ihmemies, että jaksaa kuunnella muksujen huutokonsertteja paljon, paljon, paljon paremmin kuin minä. Mies on kuin luotu koti-isäks, mikä meinaa kyllä välillä käydä mun "naiseuden" päälle :snotty: Kaavoihin kangistuneesti sitä aattelee, että munhan tässä pitäis naisena loistaa lasten kanssa kotiäitinä, mutta kun ei musta ole siihen.... No nyt esikko kuitenkin heräs päikkäreiltä, joten täytyy mennä vielä kun voi. Pahoin pelkää, että töitten alettua, valitan, kun en saan olla muksujen kans kotona ja nähä tytön ensikonttausta ym. :p
 
Kyllä meinaa välillä mielikuvitus loppua ku miettii näitä ruokia mitä syödä ku ei sitä pastaa saa... |O Meinaa tuohon ikuiseen (heh, kaks viikkoo syöny vasta..) salaattiin kyllästyä. Nyt sitten keitän porkkanoita (jotka totesin joku aika sitten tosi hyviä) ja paistan kesäkurpitsaa ja possun sisäfile on uunissa. Pitäs ainaki nälkä lähtä :p

Mää oon ollu nyt kaks vuotta kotona ja vielä vuoden oon. Meillä mies yrittäjä joten se ei pysty kotia jäämään vaikka mielellään niin tekis. En kyllä näitä vaihtais kuitenkaan pois mutta ei meille kolmatta lasta enää tehdä ja kyllä vuoden päästä pitää töihin päästä.

Jaha, vauva huutaa... :wave:
 
mul on ongelmana et mielikuvitus ei riitä ruokien tekoon :D
Meil syödää paljolti perunaa ja joskus makaroonia.. Ja just sellasia perus suomalaisia ruoka, jauhelihakastiketta, makkarakastiketta jne jne...
Molemmat miespuolikkaat on täällä huonoja syömään salaattejsa ja yleensä vihanneksia niin ei sitä tuu itelleenkään sit koskaan mitään tehtyä :/
Eli ruoka vinkkejä kaivataan:)
 
Maruska Kyllä se paino vielä menee alle 70, kunhan sitkeästi jaksat tsempata. Välillä paino tuntuu jurraavan samoissa lukemissa pidempään ja sitten ykskaks se lähtee laskuun yleensä vielä sitten vauhdilla. Kaiketi ne tasaiset jurrauskohdat on jotain kropan ihme paniikkikohtauksia, joissa se epätoivosesti yrittää pitää kiinni jo saavutetuista linjoista :p Ruokavinkkejä kyselit.... Meillä oli alkuun kans vähän sama homma, kun ukolle ei tahtonu salaatit suuremmalti maistua. Sitkeästi mä kuitenkin tein niitä ja pikkuhiljaa ne alkokin uppoamaan. Eli ikävä kyllä sitkeyttä vaaditaan siihenkin touhuun. Mutta mutta tuo ei nyt hirveesti varmaan auttanu..... Ootko kokeillu kanaa tai tonnikalaa? Hunajamarinoidut broilersuikaleet salaatin (kiinankaali, tomaatti, kurkku, ananas) kera maistuu ainakin meikäläiselle ja miesväelle voi keittää salaatin tilalle/lisukkeeks pastaa. Toinen mun "peruspöperö" herne-maissi-paprika tonnikalan kera ja siinä sama homma, että miesväelle pastaa/riisiä lisukkeeks, jos "kaninruoka" ei uppoa. Kokeile noita ja yritä sitkeästi tyrkyttää sille miesväellekin niitä kaninruokia, kyllä ne pikkuhiljaa alkaa uppoamaan...
 
Huhuu, missä kaikki luuraa?!?!

Mä päätin eilen kokeilla sitä Daarian hehkuttamaa "dieettiä". Aamupuurostani en luovu, mutta leipää yritän vähentää. Eilinen meni ihan ok, mitä nyt illalla teki aivan sikana mieli ruisleipää. Tänään täytyy kauppareissulla lastata kärry täyteen hedelmiä ja vihanneksia, että on jotain naposteltavaa.

Mites onko Daarian kuopus jo saanut nimen vai onko vasta viikonlopun hommia?
 
Hei!
Täällä ollaan, eilen oli ristiäiset ja vielä on mun perhe kylässä joten en ehdi tänne pahemmin nyt kirjotella. Maanantaina taas ruotuun.
Oon herkutellu ja kyllä sen verran nyt ällöttää että helppo taas "dieettiä" jatkaa..
Jälkitarkastuksessakin nyt käyty ja kaikki hyvin joten voi alkaa tuota urheiluakin pikkuhiljaa ihan oikeesti harrastamaan.

Mut nyt seurustelemaan.. Ja sit maanantaina taas roikun täällä harva se päivä =)
 
Täällä on hiljasta kuin huopatossutehtaalla, mutta hehkutetaan nyt edes omia tuloksia. Viikkopudotus -1500g eli kokonaispudotus 12,4 kg. Matkaa on vielä tavotteeseen, mutta hyvin menee.

Eilen tuli totaalikämmi Daarian karppausdieetin suhteen. Peruna näkyy olevan kiellettyjen listalla ja meikäläinen veti ranskiksia kaksin käsin. No tänään taas uudella innolla karppaamaan.
 
Sasumoto: WOHOOO!!! Hieno tulos! Ja sulla on jo ihan mieletön kokonaispudotus. Jee! Ou joy!! =) Mulla on kyllä koko viikko yhtä kämmiä :ashamed: Ihan pelottaa tuo huominen punnitus.. Mutta huomenna taas alkaa kunnolla!
Huomasin että vauvallakin vääntää enemmän massua ku mää syön noita hiilareita. Ku oli salaatti ja liha linjalla niin vauvaki vaikutti paljon tyytyväisemmältä. Ihan oikeesti. En tiiä onko vaan sattumaa mut kuitenkin...

Kohta miehellä alkaa työt ja sit päivät täällä keskenään lasten kans oon. Toivottavasti jaksan silloinkin väkertää salaatteja. Se vähän huolestuttaa ku tuota aikaa ei näitten kahden jätkän kans hirveesti jää sitten ruuan laittoon. Mut pitää yrittää.

Harrastatteko te muut mitään liikuntaa? Mää voisin ruveta pitämään tähän liikuntapäiväkirjaa ni josko sitäkin rupeais sitten enemmän harrastaan. Kuukauden päästä alkaa aloitan taas sit kuntosalitreenin ku kortti tulee voimaan. Nyt aluksi mennään "vaan" lenkkeilyllä..

 
Meillä hajos kone, ja pari päivää piti olla ihan nettipimennossa. Onneksi siitä selvittiin.. :snotty:

Mut Sasumoto; nyt kerrot mulle miten ton teet!! Siis mitä sä syöt ja liikut? Siis miten ihmeessä sulla voi viikosta toiseen tippua tuota tahtia?

Mullahan oli se "veto" miehen kanssa, että 1.9 mennessä on alle 79kg.. Ja nyt on 85 EDELLEEN. Siis voinko mä enää edes onnistua, yli kilo viikossa pitäis pudottaa..

Daarialle onnittelut ristiäisistä! Oliko mukavat juhlat?
 
Repsahti tosissaan, +800g ja paino siis 79,9kg. No pysy sentään alle 80kg. Mutta kyllä harmittaa. Nyt potkin itseäni persauksille, samoin Millimetriä!!! On mahdollista vielä päästä tavoitteeseen, nyt vaan pysytään tiukkana! Et voi antaa periksi , etkä voi myöntää miehelle ettet onnistunutkaan.. Nyt ens viikolla meillä molemmilla yli kilon pudotus, sovittu?

Hei keksittäskö tälle meidän ketjulle nimi? Tai tälle ryhmälle niinku... Mission possible? Täydelliset naiset? tai Kohta Täydelliset naiset :LOL: Ei tietenkään oo pakko mut aattelin et vois olla kiva.. :whistle:

Ja hei Millimetri, haluatko että päivitän joitain tuloksia sulle? Laitanko sen 85kg? vai miten haluat?

Juhlat meni tosi kivasti. Ainut huono puoli että tuli syötyäkin kivasti. Oltiin myös lauantaina miehen kans viihteellä eka kerran kahteen vuoteen. Huomasin että vanhaksi on tullut ku ei jaksa nuo baarit enää kiinnostaa. Yö oltiin vielä hotellissa että saadaan nukkua ku kerranki oli semmonen mahdollisuus ku mun vanhemmat oli täällä lapsenvahtina. Mutta enhän minä osannut nukkua :/ Ja poikiakin oli niin hirvee ikävä.. Mut teki siinä mielessä hyvää että nyt taas jaksaa tätä arkea ja huomasi että kyllä se kotona on kaikista ihaninta =)
 
MilliMetri En mä osaa sen kummempia kertoa, mitä mä teen. Paino vaan on nyt vihdoin ja viimein lähteny putoamaan. Mähän oon jo maaliskuun alusta taistellu näitten ilokilojen kans, joten kyllä mullakin on paino jurrannu pitkän aikaa samoissa lukemissa ennenkuin mitään alko tapahtua. Sitkeesti pitää vaan jaksaa jurrata, vaikka tuntuu, ettei mitään tapahtu. Samalla kaavalla mä kuitenkin oon koko kevään tapellu eli ruokapuolelta seuraan, ettei päivän kalorit mee yli 1500, mutta muuten syön, mitä mieli tekee. Paitsi nyt pari päivää oon yrittäny tuota Daarian hehkuttamaa karppausta, mutta ei oikein loppuviimen taho motivaatio riittää siihen. Liikuntapuolen puolestaan hoitaa pääasiassa noi muksut eli 7 kiloa kulkee suurimman osan ajasta sylissä, kun juoksen 1,5 vuotiaan ikiliikkujan perässä. Eilen kyllä pitkästä, pitkästä aikaa kävin juoksemassa 10 kilsaa. Aikaa meni noin tunti ja kymmenen minuuttia eli ei se kunto ihan tyystin oo päässy romahtamaan.

Daaria Kyselit liikuntapuolesta. No mun vastaus tais jo tulla tohon äskeiseen, mutta jatkan vielä vähän aiheesta. Mä tykkäisin käydä juoksemassa ja rullaluistelemassa, mutta jotenkin nyt ei oo oikein saanu itteään potkittua pihalle. Eilen oli joku maaginen poikkeuspäivä. Mullahan oli haaveena juosta syksyllä puokkimaraton, mutta eipä taida ennättää sellaseen kuntoon, vaikka eilinen lenkki ihan mukavasti sujukin. Vähän hirvittää, miten tän painoprojektin kans käy, kun työt alkaa. Päivällä ei tuu liikuttua sitten edes noitten muksujen perässä ja illalla en kyllä sitten raaski lenkille lähteä ainakaan ilman muksuja.... Kuntosalillakin olis ihan mukava käydä, mutta täällä peräkylällä se tarkoittaa vähintään parin kolmen tunnin rupeamaan, kun pelkkiin matkoihin saat varata vähintään tunnin. Ei onnaa :(
 
Daarian kans ollaan sitten näköjään koneella yhtä aikaa =) Vähällähän sä kuitenkin pääsit, ellei tuon enempiä tullu viikon hölläilyllä. Pääasia ettei 80 menny rikki ja kuitenkin tiedät, mistä nousu johtuu. Nyt on taas hyvä uudella innolla käydä kilojen kimppuun. Hyvin todennäkösesti vetäset ens viikolla upeat lukemat kehiin!

Ketjulle nimi olis ihan kiva ja musta toi Kohta Täydelliset Naiset on mainio. Mitäs mieltä MilliMetri ja Maruska - muita täällä ei enää taidakaan olla, vaikka mukaan mahtuu, jos joku siellä takapiruna käy tiirailemassa :p
 
Daaria! Mä ihan selvästi tunsin sun potkut! :D Tänään menny tosi hyvin, ruispuuroa ja jauhelihakeittoa :saint: Muutenkin mieli taas noususuunnassa!

Tosin kävin just hakemassa minipillerireseptin ja nyt vaan vakaasti uskon, että se ei aiheuta painonnousua.

Ja ei, miehelle en voi antaa voittoa! Viimeisen viikon vaikka paastoa, mutta nyt se tippuu! No ei, mutta nyt yritetään kunnolla.. Ja älä vielä kirjaa mun noloja lukuja, jos lisäät listaan kun mä pääsen taas pienempään lukuun kun nykyisessä listassa.

Niin ja nimi vois olla kiva, tää on nyt aika pitkä, ketjunkin vois taas uusia =)

Vai sasumoto, alle 1500. siinäko se on se "maaginen" raja.. Mä jossain vaiheessa kirjasin syömisiä kiloklubiin ja yritin pysyä alle 1500.. Mut mulle se niitten pallukkasysteemi ei oikein sovi, täydellisyyden tavoittelijana mulle tuli kauhea stressi ja vaatimustaso, että kaikki pallot pitää olla vihreinä..

Nyt huippulukemat kaikille! (tai sasumoto voi vähän himmata, mä muuten muuten pysyvästi vihreäksi kateudesta.. (vitsi, vitsi, ) :D )
 
Millimetri: Mulla ei ainakaan minipillerit nostaneet painoa. Mahtavaa että oot pysyny ruodussa =)

Mulla on mennyt kans tänään tosi hyvin paitsi että nyt on kaaaameee nälkä ja jätski huutelee pakastimessa |O ois pitäny syödä eilen :D
 
Lähtöpaino 83,8kg
vko 1 82,8kg
vko 2 82kg
vko 3 81,5kg
vko 4 82kg
vko 5 81,6kg
vko 6 81,2kg
vko 7 80,9kg
vko 8 79,8kg
vko 9 79,1kg
vko 10 79,9kg

Tein itelle tommosen että pystyn paremmin seuraamaan...

voi että mua oikeesti ällöttää nää läskit :kieh: tämmönen mieliala tällä kertaa :'(
 
Daaria :(
Mua kans ällöttää ja suoraan sanoen vituttaa varsinkin mun mahani, tuntuu et se turpoo ja kasvaa koko ajan :/
Koko viime viikon jumppasin täällä kotona, punnersin ja tein vatsoja ilman mitää tuloksia :/
Saattaahan olla et viikonlopun jälkeinen turvotuskin oli tämän aamun painon nousun syynä..

Mua ahdistaa se kun ei vaan jaksa nousta tosta sohvalta ylös, jäänyt koti työtkin aika rästiin välillä. Ei välttämättä enää niinkään väsytä mut ei vaan saa itseään silti ylös :/
Ehkä nyt kun kk päästäkin aukee päiväkoti niin alkaa viimeistään saamaan jonkin sortin voimia tähän :/
Tänä aamunakin olin nousemassa jo puol 9 aikaa ylös, mut jokseenkin vaan koko ajan nukahdin ja nukahdin ja kello 10 havahduin..
Lapset pesi keittiön seiniä :LOL: Ei onneks muuta vahinko ku lattiat vähän märät..

Mut ku vaan sais itsensä aamupäivällä ulos, tänäänkin isi tuli töistä ja halus het pihalle lähtee. Potkittiin palloa ja heiteltiin ja juostiin karkuun toisiamme, olin kyl sen jälkeen jo paljon pirteämpi :)
 
Sitä vartenhan täällä ollaan että saadaan välillä ruikuttaa :hug:
Mulla verottaa tää univelka.. Se tekee siten vielä niin kärttyseksi että tulee ihan syyttä miehellekin tiuskittua :( Mun pitäs nyt olla itselleni hieman armollisempi ku kuopus on niin pieni vielä mut ku ei malta oottaa että sais mahan ja muun ylomääräsen pois.
Täytyy vaan toivoa että kuopus jättää yösyönnit pois veljensä tapaan noin 5kk iässä, vois jaksaakin sitten enemmän ku sais ees välillä yön nukkua ku sit vois mieskin tuttia laittaa tms.. Tänään taas ennen kuutta herätty |O Toivottavasti saan otettua päikkärit..
 
Huoh että väsyttää |O Nyt niinku ihan oikeesti. Aamulla ihan (siis kuudelta ku eka kerran heräsin) tuli itku ku en vaan ois jaksanu nousta. Onneksi sit ukko otti pojat ja sai esikoisenki pidettyä pois makkarista niin sain vielä pari tuntia nukkua. Vauva valvotti yöllä sen pari tuntia. Ja sillon mulla oli niiiiiiin nälkä! Vähän hankalaa arvioida tuota energian kulutusta kun imettää. Normaalisti eilinen ruoka määrä ois varmastikin riittäny.. Sekin tekee sit lisäväsyn ku ei osaa syödä tarpeeksi ja koko päivän on kuitenkin liikkeellä ja sit lisäksi tuo imetys. Ei todellakaan jaksa enää millekään lenkille lähtä :'( vaikka halu ois kova...
Noh, kilo on kahdessa päivässä lähtenyt, nesteitä tieten viime viikon jäljiltä. Ja jotenkin en jaksa ees iloita tuosta.
Pitäs varmaan ruveta laskeen taas painonvartijoiden pisteitä ku mulla on se ohjelma. Näkis vähän että syökö ees tarpeeksi. En kuitenkaan halua että tän takia maito loppuu kesken..
Ja noissa pisteissä siis otetaan huomioon imetys..

Kuis muilla pyyhkii?

Jos mää vaihdan tuon nimen... Oisko "Tulevat Täydelliset Naiset" hyvä?? Ja teenkö jo uuden ketjun? Vai onko mukavempi vielä että viestit löytyy samasta ketjusta ku ei tää vielä niiiiin pitkä ole? Mulle käy kummin vaan. Voisin muutokset tehdä tossa kuun vaihteessa niin pysyy kaikki mukana jotka on pysyäkseen =)
 

Yhteistyössä