Tulevat Täydelliset Naiset

Pitkästä aikaa täällä..... Elämä on ollut lievää matala lentoa viimeset pari viikkoa eikä tahti taida vähään aikaan hellittää. Työt alko ja rytmin löytäminen meinaa tuottaa tuskaa niin töissä kuin kotonakin.

Muksut on suhtautunu ihmeen hyvin. Iltasin kyllä äidin syli on molempien mielestä maailman paras paikka, joten ei oikein saa tehtyä mitään ennenkuin muksut illalla simahtaa nukkumaan. Siinä vaiheessa meinaa sitten itekin olla niin poikki, että simahtaa itsekin, mutta ehkä tämä tästä helpottaa, kun päästään vauhtiin.

Hyvä puoli hektisessä rytmissä on kuitenkin se, että syöminen meinaa unohtua, joten toivottavasti kilot karisee kiireen myötä. Alkuun pelkäsin, että tulisin "lohtusyömään", kun työt stressaa ja muksuja on ikävä, mutta ainakaan vielä ei ole mieli tehnyt lohturuokaa. Toivottavasti sama tahti jatkuu.

Täällä on muilla on upeita tuloksia. HYVÄ, HYVÄ, HYVÄ!!! Pitäkää sama tahti päällä, niin saadaan poistaa otsikosta sana tulevat :D
 
Sasumoto: Onneksi olet vaan kiireinen etkä oo muuten meitä jättänyt :hug: Voin kyllä kuvitella että on haipakkaa totutella taas uuteen arkeen.

Mulla on kans silleen uus tilanne että vasta nyt jään oikeestaan kolmestaan noitten lasten kans. Eka oli isyysloma ja kesäloma melkein heti perään ja sit siinä välissä kävi koko ajan joku kylässä että vasta nyt pitää yksin pärjätä noitten kahden kans. Ja huhhuh, neljäs päivä menossa ja tuntuu että oon ihan poikki. Sekä henkisesti että fyysisesti. Nukkua pitäs saada mutta miten nukut ku poika syö yöllä ja on tissillä. Ja päivällä ei oo päikkäri mahdollisuutta. Ja ku oon näin väsynyt ku olen niin hermotkaan ei oo mitkään hyvät. Noh, jospa tää menee nyt vaikeimman kautta ja kohta helpottas. Mutta yritä nyt sit tässä laihduttaa! Alkaa tympiin sekin että koko ajan pitää kattoo mitä suuhun laittaa. Ja sit taas tympii ku ei oo palautunut vielä kunnolla ja raskausläskejäkin on ja tahtois niistä heti eroon. Vaikka eihän tässä oo ku 3 kuukautta synnytyksestä. Pitäs kai sitä olla hieman armollisempi itselle mutta kunkun... Meinaa vaan kaikki nyt niin v*tuttaa :'(

Paino on siis tippunut taas maanantaista mut se johtuu ihan siitä etten ole ehtinyt syömään. Mutta herkkuja kyllä olen :ashamed: Kun se kuitenkin ois ehkä tärkeempää terveellinen elämä eikä se että syö vähän ja sitten se vähäkin on herkkuja :ashamed: Eikai tässä muuten mitään mut pelottaa että maito loppuu jos en saa syötyä kunnolla....
Makaroniinkin olen sortunut ku ei vaan ehdi mitään "ihmeellistä" tehdä. Onneksi se on sentään tummaa..

huoh, olipa valitusta. Kiitos ja anteeksi.
 
Mukava kuulla susta Sasumoto! Kyllähän kaikki uusi vie aina oman aikansa. Hetken päästä kaikki hoitojutut on jo ihan rutiinia ja pystyy tekemään välillä jo muutakin kuin sylittelemään..

Ja Daaria myös! Hei hellitä nyt vähän noista tuskista! :hug: Sulla on kolme kuukautta synnytyksestä ja elämän suurimpia mullistuksia koko perheelle vasta koettuna, siinä vaakakupissa ei paljon makaroni paina! Edes pelkkä vehnämössömakaroni. Siis toki hatun nosto kun haluat saada itsesi kuntoon ja niin edespäin, mutta tilanteessa, jossa ei saa kunnolla nukuttua yms. voi ihan luvan kanssa ottaa vähän rennommin. Tietenkinhän olis mahtavaa, jos pystyis aina syömään terveellisesti jne. mutta kun se tuossa tilanteessa on hankalaa, niin anna vähän armoa itsellesi, jooko? Siis en tosiaan tarkoita, että luovuttaisit tai heittäisit kaiken läskiksi, vaan hyväksyt vaan sen, että joskus on PAKKO syödä makaronia :D

Mulla menee iha ok, väsyttää vaan. Meilläkään ei oo lapset oikein nukkunu ja sen sitten huomaa seuraavana päivänä. Tekee mieli makeaa, väsyttää ja laiskottaa, liikunta ei luista. Kohtalaisesti oon saanu pidettyä herkuttelut poissa, ja liikuttuakin on tullu, mutta tihkaisee kyllä..
 
taas alko maanantain... Enpä vaihteeks muistanut käydä siellä vaa'alla o_0
Mulla särkee joka ikinen lihas mun kehossani.
Oltiin lauantaina viettämässä miehen 25vee päiviä..
Ens värikuulasodassa meni 2 tuntii ku juostiin ja ryömittiin pitkin metsiä :D
Sit mentiin tohon viereiseen pubiin kattoo tauskii, hypitty tuli lavan edessä ja laulettu :D
Tosin (eipahalla) mut siitä ihmisestä on tullut ihan pelle :D aika naurettavaa touhua, en ihmettele et se kiertää enää noita paikallisia räkälöitä.

Sit jatkettiin keskustaan baariin ja tuli kyllä tanssittua vaikka kuinka siellä.. :D

nyt varmaan turvottaa toi viikonloppu... mut huomenna toivon et vaaka näyttää -:ta eikä +:aa.. :/
 
Kiitos Millimetri!

Läskiksihän se viime viikko meni mutta nyt on taas uutta puhtia ruuan tarkkailuun ku anto itselleen luvan muutaman päivän ajan syödä mitä vaan.
+500g tosin näytti tuo puntari joka pisti taas masentaan.. Noh, eiköhän se siitä.. Tiedän kyllä mistä tuo on tullut joten ei voi syyttää kuin itseään =) Tai siis tarkoitan että tympeämpää ois ku ois yrittäny tosissaan ja sitten ois plussaa ni se ois vielä masentavaa.. Onpa taas sekavaa..
Mulla univelka jatkuu, yllättäin, mutta olen taas itselleni yrittänyt iskostaa että se sokeri vaan pahentaa asiaa ei suinkaan piristä. Katotaan meneekö jakeluun :LOL:

Miten muilla?

Maruska on ainakin saanut liikuntaa :flower: Hyvä hyvä =)
 
Mä en ymmärrä! Miks mä aina pääsen sinne alle 82kg ja siitä alaspäin ei suostu enää laskemaan?! Mä oon nyt puolen vuoden aikana ollu tässä tilanteessa jo vaikka kuinka usein! Nytkin perjantaina olin onnellinen; vaaka näytti 82.1. Sunnuntaina kun kävin, 83! Tänään 83.1! Ja kun mä oon nyt yrittäny! Ahdistaa, mikä tää ilmiö on, se toistuu ja toistuu! Mä en ikinä pääse sinne alle 80.

Nyt oikeasti, tekis mieli luovuttaa. Jos kiloklubi näyttää että vajetta tulee, mä oon krossannu ja muutenkin ollu ruodussa, niin MIKSI se nousee vaan! JA aina näissä samoissa kiloissa! Siis mä oon joskus huhtikuussa saanu painon ekan kerran sinne alle 82 ja sen jälkeen ainakin kolme kertaa. Miksi se aina siitä nousee tälleen! Pian on taas 85 ja ollaan lähtölukemissa taas. Mä en ala.. :'(
 
Millimetri: Ota äkkiä kiinni se motivaatio :hug: Mie lähen sun mukkaan sitä ettimään jos kauas ehti! =)
Mutmut.. Mitä sää oot syönyt nyt viikonloppuna, tai siis sillon ku se paino taas karkas 83 kiloon? Ootko syönyt jotain joka kerää nestettä? Tai turvottaa? Valkoinen jauho ainakin turvottaa ja kerää se jonkin verran nestettäkin. Ootko jotain suolaista syöny?
Nyt et anna periksi ku syöt vaan pari päivää kasviksia ja lihaa ja hedelmiä. Ja juot paljon vettä. Ihan varmana tippuu taas sitten. Jossakin vaiheessahan se aina jumii ja sulla se nyt on tuo 82 kiloa, nyt vaan pari päivää supertiukkaa linjaa niin pääsee sen yli, oikeesti!
Näin mullakin oli että vielä perjantaina näytti 77,5kg ja sit lauantaina 77,6 sit sunnuntaina 79,2!! sit ma 78,5 ja tänään 77,6kg. Lauantaina söin pizzan :ashamed: se kerää ihan hirveesti nestettä.. Su ja eilen sit söin vaan kanaa ja kasviksia ja salaattia niin tipahti taas.
Mutta nytten et varmasti anna periksi ku käyt mun kans tähän taistoon, samassa jamassa ollaan enkä pärjää yksin :attn: :attn: :attn:
 
Yritetään Daaria pidellä motivaatio hihnassa..
No kun oikein mietin, niin söin lauantai-illalla anopilla vaaleasta leivästä tehtyjä uunileipiä.. Ja niis oli aika vähän jusstoa, kalkkunaleikettä ja ketsuppia.. Mut se vaalea leipä.. Mut ei kai pari palaa paahtista voi saada kiloa nousemaan?! Mut siis eihän mikään herkkukaan yhtäkkiä voi nostaa kiloa painoa! Pakkohan sen on olla nestettä. Mut miksi se just tässä aina alkaa tökkiä? Mulla on nyt sit enää kaks viikkoa aikaa ja reilu kolme kiloa pudotettavana.. Kaippa sit joudun miehelle maksaa..

Nyt kyllä lannistaa niin, että tekis mieli lakata joko kokonaan syömättä, tai mennä ostamaan suklaata..

:(
 
Mä mietin jo, että unohdanko koko laihduttamisen. Hitsit tässä viitti kärvistellä jos ei oo kerran mitään hyötyä.

Mut sit päätin, että jotain vielä kokeilen ja ajattelin nyt sitten karpata vaikka pari viikkoa kokeeksi. Hirveästi tuntuu karsivan ruokia, mutta kokeillaan nyt sitten. Mulla on nytkin hirveä turvotus ja maha kipeä, on ollu tosi usen viime aikoina. Samaten päätä särkee usein ja väsyttää AINA.
Mä oon tosi epäileväinen tän suhteen, lähinnä, että pystyykö tätä noudattamaan ja että onko sitten apua ainakaan painonpudotukselle.
Mutta kokeilen, ja Daarian tuloksethan on ainakin lupaavia =)

Mua huolestuttaa vaan se, kun lapset katsoo niin mallia ja haluaisin kuitenkin että he söisivät ihan niinkuin tähänkin asti..

Mut Daaria; saat päivittää mun uudet alkumitat; tästä lähti karppaus. Eli 83.3kg ja vyötärö tasan 90cm.
 
hei vaan..mu nvaa'asta loppu patterit o_0
Kokeillaan uusiks heti kun muistan ottaa niitä :D
Nyt alkaa heti ens viikolla super skarppaus :D:D

Mun vauvani alottaa päiväkodin maanantaina *nyyh*
Jesseä kovin jännittää, menee sellaiseen pienempään ryhmään ja tosi kivan näköisiä lapsiakin siellä :)
Äitiä jännittää varmaan yhtä paljon, pelottaa miten tää alkaa kun jesse on ollut aina vähän vaikea jäämään mihinkään :/
Jonna jatkaa puistossa kunnes löydän töitä...

Ihania syysilmoja ollut, lämmintä mutta silti niin viileetä :)
tsemppiä muille :)
 
Maruska: Mars kauppaan ostaan patterit :D

Millimetri: Hieno päätös! Mahtavaa ettet luovuta. Kannattaa tosiaan kokeilla sitä karppausta ainakin jonkin asteista. Minäkään en siis voi sanoa että karppaisin mutta vältän niitä pahimpia ja kun tuo kananmuna on mulla kiellettyjen listalla tuon vauvan mahan takia niin helposti kaikki pullat ja leivokset ja sen sellaset jääny kokonaan pois.
Se karsii tosiaan tosi paljon ruokia pois jos alkaa ihan tiukkaa linjaa pitämään. Ja ehkä kannattaakin pitää pari viikkoa tiukkaa linjaa. Mut minä henkilökohtaisesti en suostu hedelmistä ja vihanneksista luopumaan. Eli syön niitä kaiken sorttisia vaikka osa on kielletty. Musta siinä menee vähän yli. Musta se on jo tosi paljon että jättää leivän, makaronin, riisin, perunan, kaikki missä on käytetty vehnäjauhoja ja valkoista sokeria pois. Siinä ei musta joku maissi salaatissa tee hirveesti tuhoa.
Mutta minä tuen sinua nyt ihan kympillä! Ja aloitan kans tiukemman linjan ihan sun takia! Koska tiedän että se on hankalaa niin jospa me yhdessä onnistuttas paremmin :flower: Eli siis hyvästi pizza sortumiset! :D :saint:
Heti kun sulla tekee mieli syödä jotain "kiellettyä" niin tuu tänne kirjottaan niin se hetki menee ohi. Minä kyllä vastaan heti ku kykenen.
Mutta älä odota ihmeitä tapahtuvan heti. Ja parempi ku ajatteletkin että on tosi vaikeaa ja niin pois päin näin aluksi niin sitten saatat huomatakin muutaman päivän jälkeen että ei se niin vaikeaa olekaan.
Mitä tulee sitten tuohon sun lapsien syöntiin niin eihän se huono ole lainkaan että oppisivat kasviksia ja salaatteja syömään. Toki ymmärrän mitä tarkoitat mutta yritä jotenkin toimia niin ettei ne huomais että sulta puuttuu se peruna tai makaroni vaan yritä lisätä heillekin kasviksia.
Meillä poika 2v tulee aina ronkkimaan meidän ruokia jos syödään eri aikaan. Ja ei oo suostunut ennen syömään muuta ku lihaa tai kanaa ( syö siis vielä aika paljon purkki ruokaa ja niitä onneksi syö mitä vaan joten on itelle helppo tehä eri ruokaa) Nyt kun kuukauden päivät oon aina salaatista tarjonnut tomaattia niin nyt eilen vihdoin suostu maistamaan ja sen jälkeen kävikin kerjäämässä tomaattia koko ajan :D

Meille kaikille siis tsemppiä taas kerran hurjasti!
 
Heippa Daaria ja kiitos tsemppauksesta. Tää päivä menny ihan hyvin, jääkapin edessä oon seissy sormi suussa muutamaan otteeseen kun ei tiedä mitä söis..
Mut tänään on tullu n. 20g hiilareita, eli aika hyvin, kun ajattelin että voisin kokeilla sitä ala-karppi- vai mikä nyt onkaan linjaa, eli alle 60g. Mut sit taas toisaalta, kaloreitakaan ei ole tullut kuin joku 700.. Ja muuta en ajatellu tänään enää syödää.. Mitähän vaan kroppa tykkää tällaisesta, nälkäkään ei kyllä oo.. Aamulla söin rahkaa, lounaalla seitä tomaatin kanssa, välipalaksi saunapalvia ja juustoa (en keksiny muutakaan), ruualla tonnikalaa kaaliraasteen kanssa, oli muuten hyvää..
Mietin, että varmaan vois alkaa aamulla tai välipalalla syömään yhden näkkärin, olis jotenkin järkevämmän oloista syödä noita leikkeleitä, ku olis jotain niiden allakin =) Mitä sä oot Daaria syöny välipalaksi?

Onnistuin muuten ton sein kanssa, vaikka yleensä saan siitä tosi kuivaa; laitoin vuokaan pohjalle voita, sitten kala, päälle siivutin kaks isoa tomaattia ja sit ne päällystin juustonsiivuilla. Ja voi, oli hyvää! Niin yrttisuolaa laitoin kalan päälle ennen tomaatteja..

Pahoin vaan pelkään, että riittääkö mielikuvitus, että keksis niin paljon eri ruokalajeja, että jaksais tässä pysyä..

Niin lapset kyllä syö meillä reilusti kasviksia ja hedelmiä, on oikein niiden herkkua, mutta haluaisin, että ne söis kuitenkin aamupuuron ja muutenkin kaikenlaista ruokaa.. Mut eipä ne ainakaan tänään pahemmin kattellu mitä söin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MilliMetri:
Miten tää on mahdollista! Varmaan joku super nesteiden poisto, mutta tänä aamuna vaaka näytti 82.5! Ku eilen oli vielä 83.3!

Ja tänä aamuna ei ollu maha kipeä..

Huomenia kaikille! :D
WOHOO!!!!!! No kun ne hiilarit turvottaa niiin kauheesti!

Jatkan myöhemmin, oli vaan pakko tulla heti tuulettaan ku luin tän
:D :D :D
 
No niin jatkukoon.. Oon koko päivän järjestellyt ja siivoillut ku mies meni esikoisen kans mummolaan ja mää jäin vauvan kans kotia. Kyllä on helppoa ku on vaan yks ja se on vauva :D Vielä ku tuo on niin kiltti, nytkin jo kunnon tovin yksinään leikkimatolla kölliny ja katellu roikkuvaa apinaa ja jotakin se sille selittää :heart:

Millimetri: Välipala.. hmmm.. tosi harvoin ehdin semmosta syödä :ashamed: mut yleensä se on joku hedelmä. En kyllä nyt muista mitä muutakaan oisin syönyt pitkään aikaan, joskus söin jogurttia ja leipää mut nehän on kiellettyjä.
Kannattaa muuten varmaan ostaa sitä 100% ruisleipää ja siihen sit paljon saunapalvia ja juustoa ja muita lisukkeita. Luulisin että siinä on vähemmän hiilareita ku näkkileivässä. En kyllä oo varma mut kantsii tarkistaa seuraavalla kauppa reissulla.
Kannattaa kurkata tonne karppaajien ketjuun, siellä oli monta hyvää ruokaohjetta.
Mää syön lähes aina kanaa ja salaattia tai sit possun lihaa ja salaattia. Paistettu kesäkurpitsa ja keitetty porkkana on kans oivia lisukkeita. Ja ne valmiit wokki vihannes pussit on meillä kans kovassa käytössä.
Iltapalaksi (ja siitä sit voi jäädä seuraavaan aamuun) on hyviä kaikennäköset munakkaat. Laittaa tonnikalaa tai kinkkua tai juustoa tai mitä nyt ikinä keksiikään..
Tuo sun tekemä seiti kyllä kuulostaa hyvältä, täytyy joskus kokeilla.

Jahas mutta nyt jätkä hermostuu.. :wave:
 
Hienoa Daaria!

Mullakin menee hyvin, 82 näytti tänä aamuna, ku perjantaina oli 83.3 =) Siis toki toi on jotain turvotusta tms. mutta oonpa vähän saanu kevennettyä, eikä ole ollu edes vaikeaa..

Missäs muut? Menee Daarian ja mun vuoropuheluksi..
 
hienoa millimetri ja Daaria..
Mun paino vaan jyllää tossa 70kg jommallakummalla puolella :(
Mut nyt mä yritän, ihan oikeesti..
Helpottaa jo sekin kun joutuu kävelee päiväkodille ja takas, edes takainen matka on n.2kilsaa :D
hyvä aamu lenkki :D
 
76,8kg :D ou joy!!!! Antaapa taas kivasti motivaatiota..
Täydellinen sokerilakko alkaa nyt. En laita itselleni mitään aikaa (paitsi että ainakin sunnuntaihin, su on esikon synttärit) vaan katotaan kuin monta päivää kestän. Halu on ainakin kova. Ja seuraavan kerran kun syön sokeria niin se on sitten pieni määrä eikä mitään kassillista karkkia. Onneksi en voi sitä kananmunaa syödä niin ei tuu synttäreilläkään mitään kakkua vedettyä :saint:
 
Hienoa Millimetri! Jostakihan se on aloitettava ja yleensä se laihtuminen alkaa nesteitten poistolla =)

Täällä pysytty ruodussa =)
Menkatki alko, saapa nähä miten vaikuttaa näihin syömishimoihin. Aina ennen menkkoja tekee ihan hulluna mieli kaikkee hyvää. Ihan niinku ei muullon tekis :whistle: No mut kuitenkin.. Huomasin kyllä näin jälkikäteen että olin aika tosi hirveen pahalla päällä viime viikolla, eli se ei oo ainakaan miksikään muuttunut.. Mulla siis nyt taas pitkästä aikaa menkat alko, synnytyksen jälkeen.

Hei mikä se raja Millimetri oli milloin joudut miehelles maksamaan? Kuin kauan siihen on ja paljon sun pitäs painaa? Toivottavasti pääset siihen :flower:

Sasumotoooo!!! :wave: Elluuuu!!! :wave: Missä ootte??

Päivittelen kohta tuota etusivun listaa ja poistan sieltä nimimerkkejä jotka ei oo piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan kirjottanu.. Joten ilmotelkaaahan jos ootte mukana... :attn: Mut siis en Ellua ja Sasumotoa tietenkään poista, saatto tulla ehkä semmonen kuva...

Niin ja siis aamun paino 76,6 :D Mää ilmottelen vähän niinku joka päivä tuota painoa ku joka aamu siellä puntarilla ramppaan :snotty:
 
Muokkailin tuota etu sivua ja laitoin sinne tuon rimpsun viikottaisista pudotuksista. Voin laittaa muillekin jos haluatte.. Musta on ainaki tuosta helpompi ja kivempi seurata viikko tasolla tuota painon muutosta. Nyt ois sitten tavoite ettei yhtään plussaa enää tulis.. ei saa ei saa..
 
Tänä aamuna oli 81.3, elikkäs 2 kiloa menny vajaassa viikossa=) Ja mullakin menkat päällä..
Jännäks menee, ens keskiviikkoon vai mikä se 1.9 onkaan, pitäis vielä reilu kilo saada pudotettua, ettei tarvi maksaa.. Jos näin hyvin menee, niin ei hätä päivää, mutta en oikein usko, että tää jatkuu näin hyvin.. Mut olis ihana nähdä jo nolla kasin perässä.. Siitä on tosi pitkä aika kun oon sitä viimeks nähny, tätä kasiykköstä on kyllä välillä vilahdellu..

Kaikille tsemppiä!
 

Yhteistyössä