Tuliko teillä synnytyksessä kakka?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Tällasta vaan mietin. Huomaako sen jos se tuli? Kun omasta mielestä mulla ei tullut, mutta olisko sen huomannu jos olis tullu..?

Älkääkä nyt naurako, tosissani kyselen
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nauraako kätilöt sitte ihan räkäsenä jos kakkaa :)voiko ne vaan olla hiljaa ja esittää niinku mitään ei ois tapahtunu?
Kukaan mitään siellä naura. jos tulee, niin tulee, ja ne siivoo sen pois. Taatusti ovat nähneet sen niin monta kertaa, ettei yhden palstamamman kakka siinä touhussa häiritse.
Ja ei, minulta ei tullu kakkaa, kävin ennen synnytystä vessassa hoitamassa homman.
 
vieras
no mä paskoin ku ekaa olin synnyttämäs (peräruiskeesta huolimatta) ja kätilö tokas että anna tulla vaan ku totesin et nyt paskattaa :) ja ei ne kätilöt kyl nauranu , ihan pokalla se sen alusastian tyhjensi!
tokan kohdalla sanoin et mun on päästävä vessaan tai paskon alleni, ni sillon sielt ei tosiaan tullu ku se vauva vaan...ja olin ihan ihmeissäni sillo ku tuntu et paska siis ennemmin lentää...ja en ollu ees peräruisketta saanu
 
Olin viikon ollu kakkaamatta (ummetusta) ja sitten sita todellakin tuli!! :eek: Itse en olis huomannu kun olin niin muissa maailmoissa mutta mies sit sano ja katilokin liukastu siihen kun sita oli jo lattialla... :ashamed: Miehen mukaan se jai asiasta paallimmaisena mieleen... :whistle:
 
vieras
Mulla tuli esikoisen synnytyksessä. En muista tunsinko sitä mitenkään vai huomasinko vain siitä, kun kätilö vaihtoi muutaman kerran sitä paperia pyllyn alta. Kyllä mua hävetti jopa siinä tilanteessa. Kätilö rauhoitteli ja sanoi, että älä siitä välitä...
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
nauraako kätilöt sitte ihan räkäsenä jos kakkaa :)voiko ne vaan olla hiljaa ja esittää niinku mitään ei ois tapahtunu?
Aika ammatitaidoton kätsy, jos alkaa hirnumaan ja osoittelemaan sormella; "Kattokaa!Paskaa!"


:|
:LOL: :LOL: :LOL: Anteeks :ashamed: Eiköhän ne oo kaikki mahdolliset ja mahdottomat eritteet nähny, ei taida yksi pökäle paljon heilauttaa =)
 
Tuli silti vaikka ennen supistusten alkua maha toimi kolme kertaa :snotty:
En mie siinä synnyttäessä ruvennu pidättelemään :LOL: Mietin vaan, että tässä nyt on muutakin tekemistä ;) Kätilö totesi neutraalisti, että tuli kakka, hän siivoaa pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja povia:
Olin viikon ollu kakkaamatta (ummetusta) ja sitten sita todellakin tuli!! :eek: Itse en olis huomannu kun olin niin muissa maailmoissa mutta mies sit sano ja katilokin liukastu siihen kun sita oli jo lattialla... :ashamed: Miehen mukaan se jai asiasta paallimmaisena mieleen... :whistle:
:LOL: :LOL: :LOL:

(anteeksi :snotty: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Eiköhän ne oo kaikki mahdolliset ja mahdottomat eritteet nähny, ei taida yksi pökäle paljon heilauttaa =)
No tätä mieltä minäkin. Ja totuushan on se, että sieltä tulee kaikki mikä on tullakseen, sitä ei voi ikävä kyllä pidätellä... :whistle:
 
Ä-2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuli esikoisen synnytyksessä. En muista tunsinko sitä mitenkään vai huomasinko vain siitä, kun kätilö vaihtoi muutaman kerran sitä paperia pyllyn alta. Kyllä mua hävetti jopa siinä tilanteessa. Kätilö rauhoitteli ja sanoi, että älä siitä välitä...
Peesi
 
Enpä kyllä tiedä onko tullut... Tosin meikäläisen paska ei liiku ruiskeilla, eikä muillakaan myrkyillä, ei siis varmaan synnytyksessäkään :D
En kyllä ajatellu kauheesti, pitääpä ens kerralla kysästä :saint:
 
Turkilmas
Mä LUULIN ettei mulla tullut kakkaa kun kerran ripuloin ja oksensin koko avautumisajan. Tää tuli puheeks sitten joku kerta miehen kanssa ja miestä alkoi naurattaa. Kertoi että kyllä sitä paskaa kuulemma vaan tuli ja vielä ihan riittävästikin :D :D
 

Yhteistyössä