Tuliko teillä synnytyksessä kakka?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
The Titityy
Ei tullut. Kävin kakalla vähän ennen synnytystä ja pian sen jälkeen.

Minä ponnistusvaiheessa nolostelin ja sanoin kätilölle että nolottaa jos kakka tulee. Kätilö siihen että ei se haittaa se on normaalia ja niin uskalsin alkaa ponnistamaan. =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei kummassakaan. Suoli tyhjentynyt kiitettävästi ennen synnytyksiä. :D
Ja ihan olen ollut täysissä sielun ja ruumiin voimissa joten luulenpa että olisin huomannut.
Niin mullakin suoli tyhjeni hyvinkin kiitettävästi ennen synnytystä ja niin mäkin olin ihan voimissani. Ja tosiaan luulin ettei kakkaa tullut ennen kuin (melkein 7 vuoden jälkeen) asiasta mainitsin miehelle ja hän kertoi totuuden :D
 
Toisen synnytyksessä tuli ja snaoinkin kätilölle että multa tuleei kakka ja se sano että anna tulla vaan se on ihan luonnollista ja siellähän oli sit pökäleet.

Kolmannen synnytyksen yhteydessä ne oikeen odotti että mä kakkaan,sitä tuli vähän väliä ja käskivät työntää ku kakka piti saada jotenki ulos ennen ku pääsi kunnolla ponnistamaan kun se kakka paino sit johonki ettei vauva pääse tulemaan.
Mä kyselin vähän väliä että joko on tullu kaikki niin kätilö sano että kyllä sieltä vielä on tulossa että työnnät vaan sen kakan ulos.
 
No joo, vaikka kotonakin olin käynyt ennen lähtöä.
Ja mä vaadin päästä suihkuun siitä pediltä, jotenkin sitä vaan häpesi ja suihkuun sitten kömmin, hyvä ettei poika pudonnut suihkun lattialle..
:xmas:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Toisen synnytyksessä tuli ja snaoinkin kätilölle että multa tuleei kakka ja se sano että anna tulla vaan se on ihan luonnollista ja siellähän oli sit pökäleet.

Kolmannen synnytyksen yhteydessä ne oikeen odotti että mä kakkaan,sitä tuli vähän väliä ja käskivät työntää ku kakka piti saada jotenki ulos ennen ku pääsi kunnolla ponnistamaan kun se kakka paino sit johonki ettei vauva pääse tulemaan.
Mä kyselin vähän väliä että joko on tullu kaikki niin kätilö sano että kyllä sieltä vielä on tulossa että työnnät vaan sen kakan ulos.

Nolo!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Toisen synnytyksessä tuli ja snaoinkin kätilölle että multa tuleei kakka ja se sano että anna tulla vaan se on ihan luonnollista ja siellähän oli sit pökäleet.

Kolmannen synnytyksen yhteydessä ne oikeen odotti että mä kakkaan,sitä tuli vähän väliä ja käskivät työntää ku kakka piti saada jotenki ulos ennen ku pääsi kunnolla ponnistamaan kun se kakka paino sit johonki ettei vauva pääse tulemaan.
Mä kyselin vähän väliä että joko on tullu kaikki niin kätilö sano että kyllä sieltä vielä on tulossa että työnnät vaan sen kakan ulos.

Nolo!
Ai mun mielestä taas on noloa tulla tänne harmaana kirjoittelemaan että tuo on noloa :snotty:
Totuushan on, että vauva ei mahdu tulemaan ennen kuin kaikki kakka tulee ekaks pois.

Vai onko kyseinen harmaa se kevätauringon oma perskärpänen? :LOL:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Toisen synnytyksessä tuli ja snaoinkin kätilölle että multa tuleei kakka ja se sano että anna tulla vaan se on ihan luonnollista ja siellähän oli sit pökäleet.

Kolmannen synnytyksen yhteydessä ne oikeen odotti että mä kakkaan,sitä tuli vähän väliä ja käskivät työntää ku kakka piti saada jotenki ulos ennen ku pääsi kunnolla ponnistamaan kun se kakka paino sit johonki ettei vauva pääse tulemaan.
Mä kyselin vähän väliä että joko on tullu kaikki niin kätilö sano että kyllä sieltä vielä on tulossa että työnnät vaan sen kakan ulos.

Nolo!
Ai mun mielestä taas on noloa tulla tänne harmaana kirjoittelemaan että tuo on noloa :snotty:
Totuushan on, että vauva ei mahdu tulemaan ennen kuin kaikki kakka tulee ekaks pois.

Vai onko kyseinen harmaa se kevätauringon oma perskärpänen? :LOL:
Juu nolohan mä oon. :ashamed: ;)

Juu taitaa olla se perskärpänen.
 
memmu
Ekasta sain pienoisperäruiskeen ja tavara tuli pönttöön. En sitten tiedä tuliko synnytyksessä mitään, ainakaan kätilö ei mitään maininnut. Tokasta kätilö oli niin typerä, että laittoi ihan kunnon vesiperäruiskeen vaikka sanoin, että supistaa niin pahasti, että en voi pötöllä istua. Synnytys menikin niin nopeesti, että todennäkösesti jäi melkoset paskavanat vastaanottohuoneesta synnytyssaliin saakka. Vaan siinäpähän sain kaikentietävä kiirekiirehätähätä kätilö sitten siivoilla.
 
arseripaska harmaana
Pissit tuli ponnistaessa, kakkaa tuskin vaikka ei irronnut ennen synnytystäkään. Niin ihanaa kun synnytys onkin, niin ei onnistus multa kätilön hommat. Minä olisin nimittäin se kätilö joka p.askas.ta naurua höröttäs ja jäis synnyttäjän sonnat raivaamatta. tiedän, olen vahingoniloinen ja muhun puree pa.ska huumori.
 
Mä paskoin koko yön kun tyttö syntyi seuraavana päivänä vasta puoliltapäivin että tuskin sieltä olis enää mitään tullukkaan :xmas: Ja tosiaan,typy tuli loppujen lopuks sektiolla ja en tietääkseni ole leikkauspöydälle paskonu :whistle: Lapsivedet kyllä loiskautin tutkivan lääkärin naamaan.Nousi puna poskille kun lekuri noudee jalkovälistä ja pyyhkii silmälasejaan :ashamed:
 

Yhteistyössä