Tuliko teillä synnytyksessä kakka?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
juu
lienee tullut hajusta päätellen. Eipä tuo kollega siitä nuomeroa tehnyt, vaihtoi vaan alustaa. Itse en kyllä koskaan sano, "että täältä tulee nyt kakkaa". Saattaa viedä jonkun äidin huomion siitä olennaisesta ja on sitä paitsi maailman luonnollisin asia, että suoli tehjenee ennen vauvan syntymistä. Ja siis voin sanoa, että kätilöt on kyllä sen verran niitä eritteitä nähneet, ettei siinä yksi kakka missään tunnu.
 
vieras
En tiedä tuliko. Luultavasti:/ Jälleen yksi ahdistava ajatus liittyen menneeseen synnytykseen. Yäk.
Ja kaikki kun vakuutteli mulle, että kyllä ne synnytystuskat ynnä muut unohtuu, ja parin hetken kuluttua et edes muista mitään kipuja. Minä muistan, vuoden jälkeen elävämpänä kuin koskaan. Kivun ja ahdistuksen ja kaiken päin seiniä menneen:( Enkä synnytä enää ikinä alakautta.
 
harmaa
Esikoisen kohdalla en ainakaan enää muista että ois kakki tullu, mut sitten tokassa synnytyksessä tuli. Mulla oli jo ennen ponnistus vaihetta veski hätä mutta en uskaltanu enää pöntölle mennä kun tuntu että lapsi tulee justiisa ja piti pidätellä kun paikat ei ollu täysin auki. Noh, eipä siinä mitään. Kaikkeehan ne kätilöt on nähny :)
 
Eipä oo tainnu tulla kummastakaan. Tällä toisella kertaa tyhjeni suoli kyl kotona niin tehokkaasti ennen synnärille menoa,et ei varmasti ollu enää mitään mitä tulla,muutaku se lapsi. Luulin et oon saanu jonku tosi pahan oksennus/ripulitaudin,mut synnytys käynnistyki vaan...
 
Itse en tiedä. Mietin sitä kyllä ennen synnytystä että häpeän silmät päästäni jos kakkaan siinä tilanteessa. Vaan eipä sitä siinä sitten ehtinyt miettimään :)

Ja niin kuin edellä jo monesti mainuttu, kyllä ne ovat nähneet kaikennäköistä, joten eipä se kakka ole mikään ihmeellinen juttu. Niiden työhön kuuluu myös ne kaikki eritteet :D
 

Yhteistyössä